5.1.2012 1:42
SHAn säätämiseen tarvitaan 99% onnea, ja 1% taitoa, kun taas muihin kunnon kaasareihin tarvitaan 90% taitoa ja 10% onnea.Lantti kirjoitti: SHA on ihan hyvä kaasari, sen saa helposti säätöihin. Ja halpakin se on.
SHAssa on 2 helppoa säätöä, ja 1 vaikea. Helpot on tyhjäkäyntiruuvi, ja suutin. Vaikea on pensapinta. Täysin helppojen säätöjen ulkopuolelle jää koko kaasunavauma tyhjäkäynnistä vajaaseen täyskaasuun. Vain täyskaasulla toi kaasutin toimii. Eli käytännössä, jos ton tahtoo säätöihin saada ja mahdollisesti käymään myös muilla kaasunavaumilla, pitäisi myös sitä inhaa pensapintaa menä sörkkimään.No jos ei mitää erikoosta halua
Kytkin on silmittömän paska. Luistaa jo sillä pelkällä Gianellilla ja vakiohilppeillä...Italiasta kai saa parempaa ton hikisen tilalle.Kestääkös aquan kone virittämistä miten? Onko joku paikka turhan heikko?
5.1.2012 1:48
5.1.2012 2:01
5.1.2012 8:54
Slerpa_ kirjoitti:SHAn säätämiseen tarvitaan 99% onnea, ja 1% taitoa, kun taas muihin kunnon kaasareihin tarvitaan 90% taitoa ja 10% onnea.Lantti kirjoitti: SHA on ihan hyvä kaasari, sen saa helposti säätöihin. Ja halpakin se on.
Eli kannattaa jättää ostamatta ellei tahdo ongelmia.SHAssa on 2 helppoa säätöä, ja 1 vaikea. Helpot on tyhjäkäyntiruuvi, ja suutin. Vaikea on pensapinta. Täysin helppojen säätöjen ulkopuolelle jää koko kaasunavauma tyhjäkäynnistä vajaaseen täyskaasuun. Vain täyskaasulla toi kaasutin toimii. Eli käytännössä, jos ton tahtoo säätöihin saada ja mahdollisesti käymään myös muilla kaasunavaumilla, pitäisi myös sitä inhaa pensapintaa menä sörkkimään.No jos ei mitää erikoosta halua
5.1.2012 13:18
5.1.2012 13:29
6.1.2012 0:50
TYhjäkäynti olisi ihan kiva mopossa...Ja Tigerillähän ajetaan aina täyskaasulla, joten ihan sama on, että toimiiko pikku kaasun asennolla vai millä.
7.1.2012 0:07
7.1.2012 23:34
8.1.2012 0:16
8.1.2012 0:32
Mäkistation kirjoitti:Uutta Malossia saa 50cc.nl sivustolta vähä reilu 220€ hintaan.
8.1.2012 0:44
8.1.2012 20:17
10.1.2012 21:33
10.1.2012 22:10