Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

10.2.2013 23:41

onko kellää kokemusta moposportin mankinrajottimesta että käykö poliniin tai onko muitarajottimia mitkä kävisi ?

13.2.2013 16:43

Onko tuollaisella polinilla hyvä ajaa vähän pidemmänkin kuskin? itse olen 193cm ja ajattelin vaihtaa dt:n tuollaiseen. Ja onko tuollaisella helppo keulia? itsellä oli ennen manki masain keulalla ja +10 svingillä ja ajattelin että varmaan aika samanlainen keulia/ajaa? Ja onko noissa minkäänlaisia tyyppivikoja yms?

14.2.2013 0:02

On hyviä vehkeitä kun jaksaa/osaa huoltaa. Tyyppivikoja ovat ehkä mittarin hajoaminen, ja tyypilliset italialaisten sähköviat. Onhan tämä tietty paljon laadukkaampi osiltaan kuin masai/vastaavat kiinalaiset, tätä todistaa AJP jarrut, Paioli iskuvaimentimet, Tommasellin tanko, Pirellin renkaat vakiona toisinkuin masaissa kaikki edellämainitut on kiinaa. 8)

E: Ja kyllä varmaan on hyvä/parempikin sunpitusen ajaa tällä, jos kerta mankiinkin mahdut niin mikset myös poliniin :lol:

15.2.2013 18:58

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/po ... 0/id30195/

Hakekaas pois , vaikka varaosiks :lol:

16.2.2013 23:12

ZeyRaah kirjoitti:Nii munki :lol: Tosin mul on 82cc kitti kii :nolo:

Mistäs perkeleestä sä oot kasikakkos-setin löytäny :OO

17.2.2013 1:14

Respected kirjoitti:

Mbf-motohan nuita myy, tais olla 85cc asti mutta en viitsinyt maksaa 40e lisää kolmesta kuutiosta :lol: 82cc teräs-sylinterisarja oli 80e, ja 85cc alumiini 120e.

ps. Tossa video http://www.youtube.com/watch?v=X-tMYjLHZFk jos jotakuta kiinnostaa, lisää tulee heti keväällä/keväällä 8)

18.2.2013 19:18

ZeyRaah kirjoitti:
Respected kirjoitti:

Mbf-motohan nuita myy, tais olla 85cc asti mutta en viitsinyt maksaa 40e lisää kolmesta kuutiosta :lol: 82cc teräs-sylinterisarja oli 80e, ja 85cc alumiini 120e.

ps. Tossa video http://www.youtube.com/watch?v=X-tMYjLHZFk jos jotakuta kiinnostaa, lisää tulee heti keväällä/keväällä 8)

Pitiks upgradee esim. kytkinjousii vai meneeks ihan vakio alakerrankaa :o + laita polskastas kuvii 8)

18.2.2013 20:44

Mulla on ihan vakio kytkinlevyt, ja jouset ;) Kuvia laittelen heti kun saan tuon kasaan, ollut jo kuukauden päivät leväällään huoneessa :lol: Voin sanoo että kun saan valmiiksi niin pitäisi olla suht uniikkia kamaa 8) Pari vanhaa kuvaa voin kohta laittaa.

18.2.2013 22:06

ZeyRaah kirjoitti:Mulla on ihan vakio kytkinlevyt, ja jouset ;) Kuvia laittelen heti kun saan tuon kasaan, ollut jo kuukauden päivät leväällään huoneessa :lol: Voin sanoo että kun saan valmiiksi niin pitäisi olla suht uniikkia kamaa 8) Pari vanhaa kuvaa voin kohta laittaa.

Mulki o levällää ollu jo pienen tovin tuol huonees ku en saa kytkint irti :I Mulki ois tarkotus hieman muunnella tota polskaa hieman nätimmäks :)

23.2.2013 20:03

Meneekö tohon ihan mankin eturatas? Ja pitääkö takaratas tilata finnmotolta vai saiskohan muualta?

23.2.2013 20:25

jabemm kirjoitti:Meneekö tohon ihan mankin eturatas? Ja pitääkö takaratas tilata finnmotolta vai saiskohan muualta?

taivastiimin eturatas menee ainaki, ja etköhän sä löydä sopivan takarattaan joltain muualta ku finnmotolta ja viel halvemmalla.

23.2.2013 21:11

Eikö kellään muka ole myydä mulle polinin 14/12 vannesettiä? Voin myös ostaa pelkän 12" polinin takavanteen.

26.2.2013 2:49

Ei kellää teist ois myyd isovena kant:)?

26.2.2013 21:38

-Rapsa- kirjoitti:Ei kellää teist ois myyd isovena kant:)?

Itse en ainakaan ole luopumassa omasta 8) Suosittelen et meet haravoimaa Googlea.

26.2.2013 23:44

Moorjesta, onko kukaan laittanut skyteamin moottoria alkuperäisen tilalle? Sellanen ongelma, etten tajua yhtään miten noi sähköt pitäisi liittää :nolo: .. Koetan pistää kuvaa huomenna jos tällä ei aukene!