Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
28.7.2011 19:05
kyllä ittellä lähtee tuo iskarin pultti vähä naputtelemalla
28.7.2011 21:05
mulla lähti molemmat vetämällä pois. kuhan vaan nosti iskaria:DD
28.7.2011 21:42
Joo naputtamallahan sen kuuluis lähteä. Mutta jos on oikein monta vuotta se ollu siä, niin on luultavasti aika lailla ruostunu kiinni.
29.7.2011 1:20
kuka vois auttaa sen verran että mistä sais uuen ketjukiristimen?!?!?!
29.7.2011 2:00
Purkuosat.net
http://www.purkuosat.net/images/dt5099/dt2/SDC15641.JPGLöytyy siis kun klikkaa "purkuosat" selaa sieltä yamaha dt 50r 1999 ja sieltä selaat "ketjunkiristäjät".
Jos meinasit noita.
30.7.2011 1:17
Joo oli kyl aika lujassa pultti kiinni. Piti rälläköidä se pultti sen haarukan iskarikiinnikkeen ja sen iskarin välistä katki. Sitte siihen iskarin sisään jäi pala sitä pulttia ja sen sai irti käyttämällä ruuvipenkkiä prässin tapaan ja joutu vääntään ja hakkaamaan aika vitun kovasti että sai sen liikkumaan. Oli aika lujasti ruostunu.. Sainpas tehtyä hyvän koropalan
1.8.2011 2:32
Oiskohan 21mm dellorto liian iso 50cc airsalin kanssa?
Ja mitkä välit ois hyvät kundo tuareg teharin ja rajoittamattoman cdi:n kanssa?
1.8.2011 3:20
On se kyllä vähän turhan kookas. Joku 16, 17.5 tai 18 millinen vois olla tuolla setillä hyvä. Ittellä on 12-48 välit. en kyllä suosittele, ennemmin 12-52 tai 11-52.
Paljonhan sulla muuten kulkee toi mopo tällä hetkellä?
1.8.2011 12:48
miks mulla jää dt:s kierrokset leijjumaan ?? ei saa ilmaa ainakaan pytyn kaasarin eikä imukaulan kautta ?
1.8.2011 13:46
banaani-racing. kirjoitti:On se kyllä vähän turhan kookas. Joku 16, 17.5 tai 18 millinen vois olla tuolla setillä hyvä. Ittellä on 12-48 välit. en kyllä suosittele, ennemmin 12-52 tai 11-52.
Paljonhan sulla muuten kulkee toi mopo tällä hetkellä?
Kulkee sen 75km/h, jos tarpeeks pitkä suora löytyy niin 80km/h.
Välit on 14-52. Mahtaako olla liian raskaat?
Koneelle ei oo tehty mitään, eikä kai pytyllekkään ja mittarissa on se 18 000km
Ajattelin ostaa airsalin..
1.8.2011 14:56
rinielside kirjoitti:miks mulla jää dt:s kierrokset leijjumaan ?? ei saa ilmaa ainakaan pytyn kaasarin eikä imukaulan kautta ?
Liian pieni suutin. Tai kaasu jää jumittamaan. Tai sitte josaki muualla ilmavuotoa.
2.8.2011 4:15
Nonii ei täälläkää oo vuoteen käyty mut pitäs nyt pistää detsiä myyntikuntoon ja tuppaa jotenki noi vaihteet temppuilee ja aattelin öljyt vaihtaa niin mistä valutan pois ja onko sit tarpeeksi uusia öljyä kun siitä ihme ruuviaukosta kopan sivussa alkaa tiputtaa ja osaatteko suositella jotain tiettyä öljyä?
Ja sitten nyt menee etujarru pohjaan et pitäskö ilmata vai onko lähteny nesteet jostain pois? nestesäiliön mittarissa ei näy sitä ilmakuplaa mikä ennen oli siinä.
semi paljo kysymyksii mut arvostaisin jos joku osais vastata
2.8.2011 10:15
Kisber kirjoitti:Nonii ei täälläkää oo vuoteen käyty mut pitäs nyt pistää detsiä myyntikuntoon ja tuppaa jotenki noi vaihteet temppuilee ja aattelin öljyt vaihtaa niin mistä valutan pois ja onko sit tarpeeksi uusia öljyä kun siitä ihme ruuviaukosta kopan sivussa alkaa tiputtaa ja osaatteko suositella jotain tiettyä öljyä?
Ja sitten nyt menee etujarru pohjaan et pitäskö ilmata vai onko lähteny nesteet jostain pois? nestesäiliön mittarissa ei näy sitä ilmakuplaa mikä ennen oli siinä.
semi paljo kysymyksii mut arvostaisin jos joku osais vastata
Ite käyttäny BelRay EXP 10W40. Joo, ja jos menee pohjaan kahva niin laita öljyä ja ilmaa jarru.
2.8.2011 17:46
Eikö tuo belrayn exp oo tarkotettu nelitahteihin kun kerran kyseessä on moottoriöljy! Ite käytän belrayn gear saver 75w.
2.8.2011 20:12
banaani-racing. kirjoitti:Valkomusta johto puolalta irti niin pörähtää.
ton ois muute voinu laittaa yv:nä
ja BTW:mun mopoo oli yritetty nyt viikonlopun aikaan pölliä ja virtalukon johtoja/johto oli ( en kerro monta) katkastu mut en tiiä ku en oo kokeillu et oisko se sillä lähteny käyntii,mut eipähä se mopo mihikää lähteny ku oli kaarilukko jarrulevyssä
ja se lukko oli vähä vääntyny ku oli vissii koitetut työntää tai sit oli pistetty käyntii ja loitettu lähtee ajaa
no mut pitää testata et oisko se lähteny käyntii tolla konstilla katkasemalla