Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
5.9.2012 15:17
Ittellä meni -12 malli normi asennos 76km/h GPS, muna asennos 80km/h GPS
Ja öljyt vaihtoo 500km kohal
5.9.2012 15:25
Mistä te ootte ostanut 56 tai 58 takarattaan kun ei tunnu löytyvän mistään vaikka kuinka ettii
5.9.2012 17:24
FrankeeD kirjoitti:Kaverilla menee ainaki joku 65-70, ja ittel vaihettii öljyt 500km huollos.
Aika läski kaveri. Kyllä se nyt päälle 70 kulkee ilman kuria.
5.9.2012 17:35
Tai sitten säädöt tmv viturallaan. Mutta tokimotolta saa 56p rissaa, en tiiä onko 58p tullut, nyt syksyllä niiden piti niitä saada, hintaa näillä on se lähes 60€/kpl + postit, eturissa 10€ luokkaa.. betafinland ja tokimoto sama asia, googleta..
5.9.2012 20:25
Ette sit mitenkää voi vastata...
5.9.2012 20:41
mikäs on vika kun beta ei käynnisty kunnolla, saa 10min yrittää potkiakäyntiin ryyppy päällä ja sitten kun lähtee käyntiin annan olla 5min lämpeämässä ja sitten lähden ajamaan, ajan pienen alamäen ja beta sammuu siihen paikkaan. muutenki pitää hirveen outoa ja hidasta ääntä...
5.9.2012 21:03
Mistäköhän löytyisi 58p takaratasta ?
5.9.2012 21:24
Pari viestiä ylempänä Gogge sen sano..
Katto Tokimotolta, jos ei oo, nii et saa tällä hetkellä mistää muutaku modaamalla jonku muun takarattaa.
5.9.2012 21:29
Zeipii. kirjoitti:Pari viestiä ylempänä Gogge sen sano..
Katto Tokimotolta, jos ei oo, nii et saa tällä hetkellä mistää muutaku modaamalla jonku muun takarattaa.
Kysäsin eilen Tokimotolta ja vastaus tuli tänään, että isoin mitä löytyy on 54p.... Ja mitään en ymmärrä rattaan modaamisesta?
5.9.2012 21:35
Naxhax, Isompaa suutinta ja ehkä neulaa ylöspäin/ sokkaa pykälä alemmas. Taikka sitten imuvuotoa..
Viimeksi muokannut Gogge päivämäärä 6.9.2012 12:39, muokattu yhteensä 1 kerran
5.9.2012 22:05
Tuli beta purettua että saa korjatua hyvät patentit ku pikkuveli rupee pian ajelemaan.
Suurin ylläri oli kun pytyn nosti pois. Männärengaiden uran kohdalta ol lohjennupala ja 2 aika syvää naarmua oli. Jännä ku ei ollu mitenkään oireillu.
Änkänkin purin ja reikäputki tuli kolmessa palas sieltä pihalle. Villoista ei tietoakaan.
Ilmeisesti villat vaa kääritään sen reikäputken ympärille?
Läpätki on vaihto kunnossa. Onko noista italkitin ''racing'' läpistä mihinkään?
6.9.2012 12:35
betaosku kirjoitti:mikäs on vika kun beta ei käynnisty kunnolla, saa 10min yrittää potkiakäyntiin ryyppy päällä ja sitten kun lähtee käyntiin annan olla 5min lämpeämässä ja sitten lähden ajamaan, ajan pienen alamäen ja beta sammuu siihen paikkaan. muutenki pitää hirveen outoa ja hidasta ääntä...
mitäs 2t-öljyy käytät, jos jotai kuraa se jää putkeen muhii ja tehot laskee. pahimmillaa myös voi änkän villat kstella.
6.9.2012 12:42
Kipinässä vikaa tai säädöt perseellään. Mistään öljystä tommonen ei johdu, ja jos vaan käyttää semi tai täyssynteettistä öljyä niin öljy on täysin pätevää. Teboil 2t Bike ja Neste 2t Super n. 6-7€/l ja hyvin toimii..
Italkitin läpät on ihan ok, mutta parempiakin on, lähes samanlaiset kuin vakiotkin.. jotain kunnon hiilikuitua, säilyttää muotonsa paremmin jne. Ja joo, villat vaan reikäputken ympärille, ei liian tiukkaan, silleen ilmavasti niin hyvä tulee..
6.9.2012 14:00
Gogge kirjoitti:Naxhax, Isompaa suutinta ja ehkä neulaa ylöspäin/ sokkaa pykälä alemmas. Taikka sitten imuvuotoa..
Joo imuvuotoa ei ollu, oli siitä, että kaasarin neula oli katkennut
6.9.2012 14:20
Onko kaasaria ruuvatessa katkennu vai ihan käytössä? Aika jännä että booaa, ilman neulaahan pitäs käydä just rikkaalla? Löytykö se katkennut pätkä neulasta? Jos ei niin kannataa kattoo läpät, niistä löytyy yleensä tomoset