Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.9.2011 21:44
Sitä ei myydä enää kuin x-motolla jos sielläkään.
22.9.2011 21:56
Topsa- kirjoitti:Sitä ei myydä enää kuin x-motolla jos sielläkään.
Ei oo sielläkään enää, kun sitä pari kuukautta sitten sieltä kyselin.
Käytettynä löytää silloin tällöin noita..
22.9.2011 21:57
Ei ollu ainakaan vuosi sitten varastossa, eikä tietoa koska tulee lisää...
22.9.2011 22:21
jollevihannes kirjoitti:Morjesta kaikille. Autotallin tyhjennyksessä löytyi mopoajoilta jäänyttä tavaraa ja olis tarkotus hävittää niitä pois. Tarjolla olis:
Gasgasin virheetön vakiosylinteri + kansi + mäntä
Kampura joka vaatii uuden kiertokangen.
Virheetön vakiokaasari
Supermoton vakioputki. Katti ja kuri poistettu, alkukäyrästä lohjennut palanen irti.
Hoblaa. Jos tarvetta niin o4o 7159238 numerosta saa paremmin kiinni kun täältä foorumilta
Viimeksi muokannut jollevihannes päivämäärä 30.3.2012 22:24, muokattu yhteensä 1 kerran
23.9.2011 23:46
oon aika varmasti hommaamassa gassua ens viikolla alle ja ku oon katellu sen virittämistä pikkasen niin saaks siihe enää oikee mistää tuota metrakittii? kun lueskelin näitä sivuja niin en ainakaa löytänyt ja tuo turbokitti ei varmaankaan ole se paras vaihtoehto vakiokoneelle
niin ja mikä kassu suuttimen kanssa kannattais siihe laittaa rinnalle et sais tuota vääntöä jonkin verran?
24.9.2011 20:43
Voi viineri, vauhtipyörä on rikki! Sieltä puuttuu kokonaan se vastakappale, mistä staattorin lukija tmv "haistelee" sen milloin pitää antaa kipinä..
Nyt se antaa kipinää milloin sattuu, ja tsutsuttaa vaan putkessa.
Käykös tohon vehkeeseen vaikka peugeot xps
än vauhtipyörä, molemmissa on ducatin sähköt, sama staattori ja cdi/sytytyspuola..?
25.9.2011 3:45
Ei siinä vauhtipyörässä ole sitä "haistelijaa". Se on se pienin musta mötikkä siinä staattorissa.
Mutta kyllä siihen pitäis käydä xps:n kaikki värmeet. Startin kehästä en mee sanomaan, että passaako..
25.9.2011 11:42
TooByAas kirjoitti:Ei siinä vauhtipyörässä ole sitä "haistelijaa". Se on se pienin musta mötikkä siinä staattorissa.
Mutta kyllä siihen pitäis käydä xps:n kaikki värmeet. Startin kehästä en mee sanomaan, että passaako..
Eli vauhtipyörässä ei ole mitään muuta kuin se magneettikehä.. ? Staattorista pitäisi löytyä kaikki? Koska silloinhan se on kunnossa kun staattori on uus..
Mistäs sit johtuu että antaa kipinää milloin sattuu ja tsutsuttaa putkessa?
25.9.2011 15:54
Ootko varmasti laittanu staattorin oikeaan asentoon sinne? Sen taitaa saada kolmeen eri asentoon. Ja kannattaa varmistukseksi koittaa vielä uudella tulpalla.
25.9.2011 16:35
TooByAas kirjoitti:Ootko varmasti laittanu staattorin oikeaan asentoon sinne? Sen taitaa saada kolmeen eri asentoon. Ja kannattaa varmistukseksi koittaa vielä uudella tulpalla.
Staattorin lukija, eli se musta mötikkä mistä lähtee punainen johto on ihan alaalla. Oikein? Joo pitää tuo tulppa kokeilla.
25.9.2011 19:29
Mikäs kaasari olis paras vaihtoehto tähän vakioimukaulaan, mikä menis suoraan kiinni? Tuorevoitelulla. Alkaa *tuttaa toi vakiokaasutin kun on tukossa ja sitten ei ookkaan ja huoh!
Ja eihän pieni väännönlisäyskään uudella kaasarilla haitaksi olisi.
25.9.2011 22:57
Jos polttaa putkessa niin ennakot aika varmasti myöhäsellään.
Jos käynnistyspoljin potkii takasin niin ennakkoja on liikaa.
25.9.2011 23:48
Käynnistyspoljin potkii takas aina vähäsen kun polkee ihan alas.. Mites mä säädän tota sytytystä?
26.9.2011 16:16
Vauhtipyörä irti ja aluslevystä ruuvia löysään ja katot sen viivan mukaan. Viivasta oikeelle päin on ennakkoja, ja viivasta vasemmalle on sytytystä myöhäsemmällään.
26.9.2011 21:47
kannattaako tommone sha 15.15 kaasari ostaa vakioimukaulaan vai meneeks se ees siihe ja millane soviteholkki pitäs hommata samaan pakettiin, tai sitte 14.14 kanssa?