Taka iskaria saa kiristettyä jolloin siitä tulee jäykempi eikä painu niin alas. Kiristämis mekanismin tajuat kyllä kun vähän pällistelet iskaria. Siinä on tavallaan iso mutteri jousen päässä ja sitä kun vääntää alaspäin kiristyy jousi. On olemassa ihan työkaluja tälle tai sitten käytät vähän maalaisjärkeä ja otat puupalikan ja vasaran ja hakkaat sitä mutteria kireemmälle.
Itse tosi pidän pitää vähän löysemmällä sillä sillon on mukavempi ajaa...
Itse olen lähelle 190cm ja ei se mopo kovin pienelle tunnu. Tosin nykynen kevari (KTM exc) sopii kokonsa puolesta ehkä paremmin omaan käteen. Niitä mopoja ei vaan ole missään isompi kokosina ja tuo HM on käsittääkseni myös hitusen korkeampi kun muut.
HM mopot on sitten samassa rungossa kun kevarit joten pitäis perjaatteessa olla identtiset kokonsa puolesta.
Suosittelen ehottomasti kyllä näitä HM mopoja! Varaosia löytyy helposti ja ajettavuudeltaan paljon parempia kun muut! Mitä nyt testannut pösöö ja derpejä ja dt mopoja niin aika rimpulalta tuntuu kyllä HM rinnalla.... Myös HM on suunnitteluun hitusen enemmän aikaa käytetty kun muihin. Huomaat sen kun rupeat ränkläämään vähän enempi näitten kanssa
Jos muuten HM derabage rr kiinnostaa niin osta multa pois!!
http://www.nettimoto.com/hm/crm/1610791Siinä olis oikeen hyvin palvellut HM kaupan! Kaipaa pelkästään rajua ajoa!
Tulipa kirjotettua.....