Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.5.2013 21:59
Derbi DRD Racing SM -09 bensatankin suoja mennyt rikki, mistä saisi tilattua uuden halvalla?
20.5.2013 23:10
jos imukaulassa on ruuvi joka taitaa kuristaa ja jos otan sen pois imukaulaan jää reikä millä se reikä vois tukkia joku pienempi ruuvi mikä ei mee sinne sisälle niin paljon tai jotain ?
21.5.2013 0:18
@Anttiiii
Siinä tuo tankinpäällinen 12e.
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _50cc.html@Adihasla
Helpointa olisi varmaan ostaa imukaula jossa ei olisi tuota reikää...
Toinen tapa varmaan kitata tuo reikä tai laittaa joku oikeankokoinen tappi siihen.
21.5.2013 22:29
Osaako kukaan sanoa mikä on Derbi DRD racing istumakorkeus?
Yllänkö hyvin ajamaan, jos olen 168cm pitkä?
21.5.2013 22:39
Elä kuule hättäile, yllät vallan hyvin ajamaan. Onhan nuita Derbejä käskyttäneet myös 160 senttiset naispuoleiset kuskitkin ongelmitta.
22.5.2013 0:04
DRD Racingissä on muistaakseni tuo linkkujousitus-systeemi eli sitä saa madallettua joko Derbin omalla madallus-sarjalla (n. 300 euroa) tai pidemmillä koiranluilla (15€). Nuo Derbit on kyllä niin matalia, että yletät varmasti ajamaan niinkuin Shape sanoi. Tietenkin voi käydä vaikka liikkeessä koeistumassa sellainen tai istumakorkeudeltaan vastaava kuten Aprilia SX tai Yamaha DT joissa ei paljon ole eroa.
22.5.2013 12:25
Juu kiitos vastauksista
Eile myin pevetin, nii pitää uutta mopoa alle
24.5.2013 22:39
waaldu kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mikä on Derbi DRD racing istumakorkeus?
Yllänkö hyvin ajamaan, jos olen 168cm pitkä?
Mulla 150cm kaveri painelee dööpillä menemään
Baanalle vaa !
25.5.2013 15:01
Morjes, tuoko paljon derbin kannenmadallus tehoa? Ja kestääkö normikansipahvi jos laskee melkein tappiin? Edit virit ovat - Turbokit, 15/53 välit, 85 suutin
25.5.2013 19:04
Täytyykö laittaa isompaa suutinta, jos ottaa reikälevyn kaasarista irti?
25.5.2013 19:40
Nonni tuli suutinta vaihettuu 4 numeroo pienenpää talven jäljitä. Kävin ajamas noin kolmen kilsan lenkin, ajon jälkeen putki oli niin kuuma ettei sekunttia kauempaa voinnu koskee. Ennen ei kuumentun noin lyhkäsel matkal niin kuumaks ku äsken. Eikai 4 numeroo pienenpi suutin lämpöihin paljoo pitäis vaikutta.
25.5.2013 20:23
mikä vikana derbissä kun ei kierrä kun sen 10k ja on rajoittamaton cdi?
Virit stage 6 50cc pytty, tyhjennetty vakioputki, suutin vaihettu ja magneetto vaihettu.
26.5.2013 11:33
Jozkuu kirjoitti:Täytyykö laittaa isompaa suutinta, jos ottaa reikälevyn kaasarista irti?
Kyllä.
FattyCat kirjoitti:Nonni tuli suutinta vaihettuu 4 numeroo pienenpää talven jäljitä. Kävin ajamas noin kolmen kilsan lenkin, ajon jälkeen putki oli niin kuuma ettei sekunttia kauempaa voinnu koskee. Ennen ei kuumentun noin lyhkäsel matkal niin kuumaks ku äsken. Eikai 4 numeroo pienenpi suutin lämpöihin paljoo pitäis vaikutta.
Kyllä se sekkiin voi olla, katoha myös öljytilanne ja jäähytyssysteemit.
velimatti saikko kirjoitti:mikä vikana derbissä kun ei kierrä kun sen 10k ja on rajoittamaton cdi?
Virit stage 6 50cc pytty, tyhjennetty vakioputki, suutin vaihettu ja magneetto vaihettu.
No ei sen nyt hirveen paljon yli tuonkaa pitäs kiertääkkään, kokeileha isommalla suuttimella tms..
26.5.2013 15:04
velimatti saikko kirjoitti:mikä vikana derbissä kun ei kierrä kun sen 10k ja on rajoittamaton cdi?
Virit stage 6 50cc pytty, tyhjennetty vakioputki, suutin vaihettu ja magneetto vaihettu.
Juu ei sen tolla setillä tota enempää pitästään kiertää. Teharia kiinne jos lisää vauhtia haluaa
26.5.2013 22:39
Mitä kuristuksia on vuoden 2012 DRD racingissa? Hukkaputki nyt ainakin ja reikälevy kaasarin edessä ja pikkuinen pääsuutin. Välitykset on tiuhat. Onko tiedoissanne muita?