Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.5.2012 21:14

70cc airsalille, vakio ilmanputsarille ja dellorto phbg 19mm racingille sopiva suutin lienee löytyy jostain 100-125 väliltä? Pitäisi tietää kun olen tilaamassa että tulevat edes oikealta suunnalta ostettua suuttimia :)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.5.2012 21:59

Ja putki on mikä? Itellä oli 115 pelkän Noxin kanssa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 18:54

Tuli mieleen virittää DT:tä olis nyt hankinnassa isompi sylinteri,kaasari ja tehoputki, mikä putki ois paras 80cc sylinterille? ja minkä kokone kaasari sopiva?

E: Ja jos joltain löytyis noita kyseisiä osia nii voisin ostaa

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:04

Se riippuu ätysin siitä mikä pytty on tulossa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:08

Noita 80cc sylintereitähän on aika eritehosia, ja niille sopivia putkia myös. Tuolta http://www.motot.net/wiki/Rabasan/AM6_viritysasteet ja http://www.motot.net/wiki/AM6_tehoputket tuolta saattaa löytyä sopiva.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:16

Eikö tuota moric boksia pysty vaihtamaan johonki rajoittamattomaan boksiin esim.http://www.mc-scatter.com/sytytysyksikk ... 17441.html, lähtöö järki ajaa sillä ku se rajootin hakkaa ja ledillä ei pysty ohittaa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:21

Ei pysty, ellei joku yksityinen myy sulle valmiiksi porattua. Pitempien välien vaihto auttaa varmaan jonkun verran tohon piipitykseen. Suosittelen jokatapauksessa poraamaan sen.

E. Niin ja jos haluat että tuollane cdi toimii, nii joudut vaihtaa sähköt ihan kokonaan.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:33

no turhaa sitä porata kun sen saa ledilläki, mutta mulla jostain syystä ei lähre käyntiin kun laitan ledin väliin... :(

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:34

mik4el kirjoitti:no turhaa sitä porata kun sen saa ledilläki, mutta mulla jostain syystä ei lähre käyntiin kun laitan ledin väliin... :(

Mikä ledi? onko oikein päin? ootko kokeillu muilla ledeillä? kylläsen pitäs toimia..

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 19:40

Oon kokeellu molemmin päin kaiken värisillä ledeillä. se ei eres välährä kun polkaasoo,ku ennen ku oon kokeellu niin aika ku on polkaassu seon välähttäny... mutta en kyllä tiärä.voiko se moottorin häiriövalo vaikuttaa tähän asiaan ku seki palaa...? :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 20:12

Mitä tarvii muuttaa mopossa jos muuttaa kaasarin PHBG:ksi ku nykynen PHBN ja siinä tarvii se alipaine homma, tarviiko ostaa vaan PHBG ja bensahana?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 20:54

mik4el kirjoitti:no turhaa sitä porata kun sen saa ledilläki, mutta mulla jostain syystä ei lähre käyntiin kun laitan ledin väliin... :(

No juuri sen takiahan se kannattaakin porata koska ledi ei toimi? No ihan sama, kokeile diodia ku kuulemma toimii paremmin.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 21:04

Menin nyt ostamaan sellasen paketin kaverilta 75cc Airsal, Turbokitti ja 24mm kaasari

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.5.2012 23:07

tomppatikku kirjoitti:Mitä tarvii muuttaa mopossa jos muuttaa kaasarin PHBG:ksi ku nykynen PHBN ja siinä tarvii se alipaine homma, tarviiko ostaa vaan PHBG ja bensahana?

Bensahana, imukaulaan et saa sopii suoraa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

22.5.2012 16:53

Kaverit puhu koulussa että tarvis vaihtaa muitakin osia esim. kytkinjouset ja levyt? Ja minkä merkkiset olis todella kestävät?