Itselläki otti alussa kiinni pienissäki mutkissa ja alko ketuttaa, kaikkiha oli sen vakio lössöjousen vikaa
(ja varaudu että murtuu se laipan kiinnike, sitä joutunu ite hitsaamaa pariin otteesee, ja laita hyvä tuki sillerunkoo kii että putki ei roiku vapaana)
nyt mulla on joku 280mm pitkä minicrossin iskari ja se on ollu nyt hyvä eikä ota missään enää kii.
ja ei hopperin konetta saa rikki, sen oon todennu, 55k vakio koneella ajettu nyt ja sitä ei tosiaa oo säälitty, itellä nyt kevyesti viilattu (mututuntumalla) vakio pytty, giannelli, sha 14.12 (14mm porattu imukaula) ja ilmanputsarin kuri poistettu, kulutus sen 3litraa sataselle, käy piru hyvin myös talvella kylmillä, ikinä se ei oo tielle jättäny. (veljellä ollut vuodesta -00 asti ja mää sain tuon nyt -09 kaikki mitä vaihettu on nyt kytkinlevyt, öljyt kolmekertaa alakertaan, pytty vähänaikaa sitte ja perus kulutusosaa mennu jonkuverra)
(suosittelen jokaselle männän ikkunan avarrusta, imu ja pakoaukon avarrusta sekä huuhteluiden pystysuuntasen avarruksen (ite porasin vaan 10mm poranterällä pystypäin isommiks) sopivalla maltilla vaan nii hyvä tulee)
ja tosiaan kulkee sen 67 ja täyskaasulla naukuu kyllä hyvi kiertää ehkä vähä liikaa mutta mikspäs sitä ny täyskaasulla pitääkää ajaa.