23.5.2013 18:10
24.5.2013 10:01
Sako600 kirjoitti: pakko sanoa omista kokemuksista, että vaiha vielä jokku 12,13/60,62 tai 65 välit koska niillä saa todella helposti vääntöä ja nopeutta on helppo säätää etukiekon vaiholla
24.5.2013 15:00
FinKing96 kirjoitti:Sanokaas nyt onko tossa Gilerassa (SMT 2011-malli) rajotettu vai rajottamaton CDI-boksi?
24.5.2013 17:14
25.5.2013 0:28
25.5.2013 1:07
25.5.2013 17:22
25.5.2013 23:01
27.5.2013 9:20
28.5.2013 10:02
28.5.2013 17:40
Jusbo kirjoitti:Imuvuoto.
28.5.2013 23:27
50ccSMT kirjoitti:Tai paskooko koneen vaikka 11/60 välit?
eddyboy kirjoitti:Jusbo kirjoitti:Imuvuoto.
Miten tuon sitten voi korjata?
29.5.2013 10:57
29.5.2013 17:38
29.5.2013 19:15
50ccSMT kirjoitti:Jahas, kitosta, taidan nyt pitää vielä nuo vakiovälit. Tukin tänään muuten hukkaputken ja laitoin 85 suuttimen ja reikälevykin on poissa. Menee suoralla sen 60km/h mittariin ja gepsiin 55km/h. Huomasin vaan että alavääntö on aika hupaisa nyt, mutta suurilla kierroksilla vääntö on mukavan tehokas. Kuuluuko sen ollakin noin, että alakierrokset eivät väännä ilman hukkista niin hyvin? Kyllä ihan hyvin se on tukittu. Ja sitten, löysin järkyttävän löydön putkesta, minullahan on vuoden 2012 malli, ja siinä pitäisi olla pillikuristus, mutta siellä olikin holkki! Tai sellainen "tuutti" paisarin ja alkukäyrän välissä, pari senttiä pitkä. En tajua, kun tässä mallissa kyllä pitäisi olla pilli?