Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
1.1.2013 20:07
No voi Sheeeeepra ! mikäs on vikana DT:ssä kun ajaa vähän aikaa, niin mopo alkaa booaamaan ja sammuu, joutuu odottamaan vähän aikaa ja taas lähtee käyntiin, ajaa taas vähän-------> sama juttu, kaasari onjo kerran putsattu...... sitten se, että koittaa paikoillaan kierrättämään niin alkaa kuulumaan: Boobooboboboboo eli pätkii eikä kierrä loppuun
1.1.2013 20:53
Itellä oli ennen tuo ongelma aina märällä/sateisella säällä. Tulpanhattuun pääsi kosteutta. Ostin sitten uuden ja nyt uskaltaa ajella sateellakin.
1.1.2013 21:13
No shee
kun ne ongelmat alkoivat juuri tänään kun ajelin tuolla loska sateessa ja lätäköissä
toivottavasti tulpanhatun vaihto auttaa, meinaan voi ollakkin koska olen lyhentänyt sitä alaosaa että saa sen hatun tarvittaessa helpommin irti....
2.1.2013 2:10
Mulla oli täysin sama ongelma. Ostin kokonaan silikonisen tulpanhatun, eikä enää ole ollut ongelmaa. Kannattaa ostaa täyssilikoninen, niin se ei ota vettä ainakaan sitte millään sisäänsä
3.1.2013 22:01
Nonii moro, eli ois deeteessä vika mitä en oo ymmärtäny, että mikä vois olla. Eli dt ei kierrä kuin ehkä maksimissaan 5000. Kun ajaa huippuja saa juuri ja juuri melkein 20. Tulppaa koitettu vaihtaa, neulaa koitettu säätää. ei vaan kierrä. dt on vuosimallia 2004
3.1.2013 22:03
Mitä viriä ja mikä suutin?
3.1.2013 22:09
vakion verran kulki kun toimi eli noin reilu 50, on kylläkin tyhjä putki ja suutin on 95
3.1.2013 22:12
Jos ois katti tukossa/irronnu? Ellet oo ottanu sitäkin irti.
Miten ihmeessä kulki vaan 50 jos oli tyhjä putki?
3.1.2013 23:22
10-65 välit
3.1.2013 23:36
No ei niilläkää kyl noin hiljaa kulje, jos mulla meni 3 piikkii pienemmäl takarattaal 70... Mut joo ite veikkaisin kattii jos et oo poistanu, lainaa vaikka joltain kaverilta teharia jos mahollista, ja kokeile toimiiko normaalisti.
5.1.2013 1:31
Teharilla koitettu mut ei röpöttäny nii pajo mut pätki
5.1.2013 2:06
Mikko_^^ kirjoitti:Kysyisin sellasta että miksi dt mättää pytyn täyteen bensaa ja kyl polkaset on pirusti ruttuja ja kun saat polkastua niin bensat tulee alkukäyrän ja paisarin liitoksesta pihalle?
katos ettei ole mikään suuttimista kiertynyt auki koska silloin bensaa pääsee ja paljon ja letkut sulla kait on oikeissa paikoissa
5.1.2013 2:34
no nyt sain sen männän tossa 2vk sitten sen männän vaihdettua ja muuta putsailua kaasarista kyllä hyvin 100 km jälkee viel pelitti tuo step2 mäntä kunnes yhtäkkiä kone vaa booas sammuksii risteyksessä (suht nolo tilanne muuten) ja luulin ,että sammu ryypyn takia koska lähti ekalla polkasulla käyntiin ja siinä sitten ajelin määränpäähän ja sammu taas... noh kokeilin kiksillä varovasti kädellä kääntää ja kuuluu hiljasta rohinaa. avasin kannen , pytty pois , mutta ei männässä, pytyssä, männäntapin neulalaakerissa mitään vaurioita? mutta lohkoista kuuluu aina tietyssä kampiakselin kohdassa rahinaa ,mutta kaasarissa, läppäventtiilissä, männässä, pytyssä kaikki osat tallessa ?? eikä kiviäkään vakioputsarista läpi varmaan mene ja konekkaan ei tärise kovissa kierroksissa (13 000km ajettu)
&onko kenelläkään tota step2 am6 imukaulaa,että onko monimilliselle kaasarille kun en mistään löydä siitä infoa?
5.1.2013 2:37
Otappa magneeton koppa pois, koita vauhtipyörästä onko väljää, pyörittele konetta ja kuuntele rohiseeko laakeri.
5.1.2013 2:42
anteeksi unohdin kysyä vielä ,että saako dt50 07 koneen irti rungosta ilman takahäkin tai swingin irrotusta?kellään kokemusta?