Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
2.1.2013 19:00
No sit sillei että männänrenkaitten katkoskohdat ei osu mihkään portteihin, niin on oikein päin!
2.1.2013 19:46
Nyrkkisääntönä nuolen puuttuessa katkokset imupuolelle.
3.1.2013 2:10
Mitenkäs valomaskinirrotus käy ? Pitääkö katkasta vilkun johdot ? Entäs sit uuden esim numerokilven ja erillisen valon asentaminen ?
3.1.2013 2:56
Helpoiten käy katkasemal johot. Ja uuden maskin asennus ei oo sen kummempaa ku kiinnikkeet pumppuihi, ja mahdollisesti polttimonkannan vaihto, riippuen siitä minkä maskin hankit tilalle.
4.1.2013 14:20
Mitä virkaa on tolla
osa numero 13?
4.1.2013 23:34
No se on vaa tommone lämpösuoja
6.1.2013 15:23
.....................
Viimeksi muokannut ernu päivämäärä 10.2.2014 19:07, muokattu yhteensä 1 kerran
6.1.2013 15:28
Siis jos se mittari muuten toimii, mut ei näytä nopeutta niin kato se anturi.
7.1.2013 17:37
Kuinka paljon yleensä yhdellä ketjulaaharilla ajaa? Ja saako niitä tilattua mistään muualta kuin easypartsilta?
7.1.2013 19:35
varpaat_suussa kirjoitti:Kuinka paljon yleensä yhdellä ketjulaaharilla ajaa? Ja saako niitä tilattua mistään muualta kuin easypartsilta?
ilman koropalaa jos ajaa nii varmaa nii paljon, että sun ei tarvi siitä edes siitä huolehtia, mutta koropalalla jonkun verran riippuu korosta
Ite oon kerran vaihtanu ja ajettu 18 000km ja ku ostin mopedin oli ajettu 4000km ja löin heti koroa kii
9.1.2013 0:03
mietin et pitäisköhän patentoida joku tyyliin vaikka limpparipullo siihen tuorevoitelusäiliön kohdalle, kun ei ole voitelu käytössä ja on otettu jo pois säiliöt yms.
jos sinne pulloon laittaa vaikka vähäsen 2t öljyä. onko joku tehnyt tuommosta? mitenkähän sen saisi tehtyä hyvin, että sen saisi sieltä vaivatta pois ja viel takaisin sinne ja pysyisikin siellä vielä
9.1.2013 0:46
Mitenköhän paljon täysi kuriton ottaa kierroksia 12-65 väleillä ? Siis putkesta kuri pois ja katalysaattorikans, moric ohitettu, 95suutin ja snorkkeli pois ja vapariänkkäDD Ja kestääkö normimännät ja sun muut osat vai pitääkö vaihtaa parempaa kestävämpää ? Ja luuletteko et pitäs ihavähä isontaa suutinta ? Esim kokoo 100
9.1.2013 0:57
Paha sanoa kun kiekkamittari loppuu 10k. Ja kyllä kestää mäntä yms. ellei ajotyylisi ole: kokoajan kaasupohjassa pitkiä matkoja ja jarrut vedetään moottorilla. Suutinta ei osaa sulle sanoo kukaa muu oikeeta, ite se pittää testata.
9.1.2013 8:15
böömber kirjoitti:mietin et pitäisköhän patentoida joku tyyliin vaikka limpparipullo siihen tuorevoitelusäiliön kohdalle, kun ei ole voitelu käytössä ja on otettu jo pois säiliöt yms.
jos sinne pulloon laittaa vaikka vähäsen 2t öljyä. onko joku tehnyt tuommosta? mitenkähän sen saisi tehtyä hyvin, että sen saisi sieltä vaivatta pois ja viel takaisin sinne ja pysyisikin siellä vielä
Onkai ne jokku tehenykki, ja ei tarvi patentoida mitää ku ottaa vaan säiliön pois nii sinne menee joku 2t bike purkki. ja pysyy siellä ko siellä alapuolella on se blingi lämpösuoja
12.1.2013 23:00
Voiko 05 mbk:n sylinteriä porata?