Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
3.4.2013 18:41
Ootko vaihtanu siihen ilmanputsaria? Siis sellasta vappaammin virtaavaa?
3.4.2013 20:19
kumpi on parempaa motul 710 2t täyssynteettinen vai mobil1 2t racing?
3.4.2013 20:33
Käytin tossa mopon huollossa ns. "Vanhalla konkarilla" ja hän suositteli osasynteettistä 2t öljyä. (Semi synthetic?)
3.4.2013 20:44
yleinen käsitys kylläkin on että täyssynteettinen on parasta
3.4.2013 23:45
Ja lisäyksenä aiempaan viestiini, kun mopo alkaa booamaan, niin lähtee taas vetämään kun pomputtaa mopoa oikein kunnolla.
4.4.2013 3:02
No jos siinä on bensan pinta liian alhaalla.
4.4.2013 12:00
Mitenkäs sitä saa säädettyä , vai saako mitenkään?
4.4.2013 13:05
Niin. Minkäs kokonen kaasutin kyseessä ja mikä suutin kiinni ja onkos toi sun mopo vakio?
4.4.2013 21:28
17,5m phva lortto, kuriton vakioputki, ja suutin muistaakseni 90.
5.4.2013 15:34
Ootko muuten kokeillu lähteekö toimimaan hyytymisen jälkeen kun aukasee tankinkorkin?
5.4.2013 16:27
Mikäs tossa apikassa on vialla kun lämpimällä koneella käy normaalisti, mutta kylmällä koneella pätkii ja lopulta sammuu ja kylmällä koneella saa pysyyn käynnissä vain ajamalla väh. puol kaasulla? Ryyppy toimii normaalisti, kokeiltu monella eri tulpalla, bensa hana toimii, kokeiltu ilman tankin korkkia. Putkena on tyhjennetty vakioputki ja suuttimena 105 ja neula 2. alimmassa asennossa. Kertokaa jos keksitte jotain, itellä alkaa loppua ideat tän kanssa
5.4.2013 19:25
Booaako kun hyytyy?
5.4.2013 20:22
Ei. Mutta kun äsken koitin ei lähtenyt polkasemalla käyntiin, sytytti joka polkasulla max kerran, mutta kun työnsi niin muutaman metrin jälkeen lähti pätkien käyntiin ja sammui. Sen jälkeen lähti käyntiin polkasemalla mutta kävi aina vain pari sekuntia ja sammui.
7.4.2013 12:31
Voisitteko auttaa semmosessa asiassa, kun Aprilia sx:n etujarrulevyn vasen puoli on kulunut ja tullut uria. myös työntessä kuuluu rahinaa ja ihan kuin palat hankaisivat levyyn. Voisiko olla jarrupalat kuluneet loppuneet ? Ja mitkä ovat oikeat jarrupalat kyseiseen peliin ? Myös jarru tuntuu löystyneen ( ottaa kiinni vasta kun painaa kahvan ihan pohjaan asti.) Mikä voi olla vialla kun jarrutkin olleet huollossa jossa nesteet uusittu ja jarru ilmattu..
Myös toinen asia. Säxästä poistettu pillikuri ja holkki(?) , pääsuutin vaihdettu kokoon 95 mutta aprilia kulkee vain 55. mikä mättää ? Olen kuullut että pitäisi n.65 mennä
7.4.2013 12:59
Onko sulla säxässä mitkä välit? Jos on lyhyet ni ei kulje niin lujaa. Vakiovälit on 11/53.