17.1.2011 16:10
Braindead kirjoitti:jonnevaan kirjoitti:Ite ostin aidon morinin männän ja makso 25 euroa paikallisesta pyörä liikkestä.
Oliko kyseessä Siis airin vai hopperin mäntä?
Airin mäntähän on erilainen, siinä on helmassa huuhtelulle reikä mitä ei tietääkseni hopperin männässä oo. On tullu tuota oikeeta GSA myllyä rappailtua jonku verran ja tiiän että siihen saa 40€ ihan laadukkaitakin mäntiä esim emc:ltä.
17.1.2011 21:07
EtuX kirjoitti:ja tiiviste ehkä 2e
19.1.2011 17:38
19.1.2011 18:21
19.1.2011 22:05
Lantti kirjoitti:Sen vanhan pultin saa sieltä kiertämällä irti, jos ny jäi yhtää tyhkää mistä kiertää. Tai sitte hitsaat jatkoa josta kierrät.
19.1.2011 22:22
|Psychosocial| kirjoitti:Lantti kirjoitti:Sen vanhan pultin saa sieltä kiertämällä irti, jos ny jäi yhtää tyhkää mistä kiertää. Tai sitte hitsaat jatkoa josta kierrät.
kiitos:) ja nyt tuli ongelma... sain sen päiväl viel käyntii mut nyt ku koitin käynnistää ni kuulostaa ettei anna kipinää ollenkaa... sit ku ottaa sen tulpan ja koittaa sylkkää vaste polkasee ni kyl se sillo kipinää antaa, ehdotuksia? ilmanputsari, kaasari katottu
19.1.2011 22:31
EtuX kirjoitti:vaiha tulppa ,saattaa antaa kipinää kun kattoo mutta paineen alla ei sitten enää annakkaan
20.2.2011 1:19
20.2.2011 11:59
|Psychosocial| kirjoitti:joo no syypääks paljastu se et vettä tankissa, korjattiin asia nii et laitetaa tilkka masinolii ain tankates, hyvi kulkenu tän kuukauden, mut hei, kusettaaks tyypit jotka hopsukoitansa myy vai onks tos jtn muuta säätöö vailla ku kulkee 16mm phbg:l jossai muistaakseni 82 suutin, sit giannelli ja 13-18 välit ni ehk 53 maksimissaa tasasel, onks säädöt vituillaa ja onks toi suutin iha vääränkokone?:o vai voiks se vaikuttaa et pakoaukon tiiviste on rikki? mietityttää vaa ku tuol ilmotuksis pitäs millii pienemmäl kaasaril ja sama putki ja välit ni kulkee 65... pikaista vastausta kiitos:) ja kuuluuks giannellin pitää suht kovaa metelii täs:o ku vaik jalal painais putken tiiviisti pakoaukkoo vaste ni silti huutaa suht kovaa:S
21.2.2011 17:26
|Psychosocial| kirjoitti:joo no syypääks paljastu se et vettä tankissa, korjattiin asia nii et laitetaa tilkka masinolii ain tankates, hyvi kulkenu tän kuukauden, mut hei, kusettaaks tyypit jotka hopsukoitansa myy vai onks tos jtn muuta säätöö vailla ku kulkee 16mm phbg:l jossai muistaakseni 82 suutin, sit giannelli ja 13-18 välit ni ehk 53 maksimissaa tasasel, onks säädöt vituillaa ja onks toi suutin iha vääränkokone?:o vai voiks se vaikuttaa et pakoaukon tiiviste on rikki? mietityttää vaa ku tuol ilmotuksis pitäs millii pienemmäl kaasaril ja sama putki ja välit ni kulkee 65... pikaista vastausta kiitos:) ja kuuluuks giannellin pitää suht kovaa metelii täs:o ku vaik jalal painais putken tiiviisti pakoaukkoo vaste ni silti huutaa suht kovaa:S
21.2.2011 18:31
syyläri23 kirjoitti:Kyllä noilla vireillä pitäs enemmän kulkee.Sulla on joko säädöt vitullaan tai sit väljä pytty jos mäntä kulunu tai tiivistees menny et kusee tai jotain.Kyllähän tuo giannelli melko kova ääninen tahtoo olla.Ja isoimmat reiät kyllä kannattaa paikata.
21.2.2011 19:17
|Psychosocial| kirjoitti:syyläri23 kirjoitti:Kyllä noilla vireillä pitäs enemmän kulkee.Sulla on joko säädöt vitullaan tai sit väljä pytty jos mäntä kulunu tai tiivistees menny et kusee tai jotain.Kyllähän tuo giannelli melko kova ääninen tahtoo olla.Ja isoimmat reiät kyllä kannattaa paikata.
nojuu, nyt mittasin gepsil 52.8, kesäl kai sit enempi?:o putki oli löysäl, ja sit säädin vähä kaasarii paremmaks, ja pitäs kai se pakoputkentiiviste ostaa uus, mut nyt käy PALJON paremmi kans:) mut mites paljo toi talven huono pito vaikuttaa?:o 2-4 kilsaa?
21.2.2011 22:59
EtuX kirjoitti:eipä se nyt oikeestaan muuhunkun kiihytyjses vaikuta koska vähä epäilen että ei huupperi jaksa enää nelosella normikiihdytyksellä kovin kauaa jauhaa
22.2.2011 11:58
|Psychosocial| kirjoitti:EtuX kirjoitti:eipä se nyt oikeestaan muuhunkun kiihytyjses vaikuta koska vähä epäilen että ei huupperi jaksa enää nelosella normikiihdytyksellä kovin kauaa jauhaa
meniskö sit mite paljo hiljempaa/kovempaa jos laittais 13-33 välit 13-28:n sijaa? ja vaikuttaaks toi saakelin pa-tiiviste mitä en mistää löydä nii paljo sit:o tai sit se et ku se siankellin kiinnike on modattu siihe paisarii ton jalkatapin kohalle, ni siin on pieni lommo + minimaalinen reikä:o mut siis käy ja kiertää mahtavasti, eli säädöt on jo kohillaa, mut pakoaukko ei oo tiivis ja se pien reikä. nämä jos korjaan ni minkälainen vaikutus? (3 kysymystä, kun aiemmin tais olla 13 )
22.2.2011 16:31
Braindead kirjoitti: Eikä tuo välien lyhennys tuhnussa vehkeessä paljoa vaikuta, toki lyhyemmillä väleillä jaksaa nopeammin vetää loppuun asti.
Putki kannattas vaihtaa parempaan ja hoitaa kiinnitys kunnolla kunnon tiivisteen kans jos meinaat laittaa mopos paremmin kulkemaan, jokapaikasta vuotava putki eikyllä hyödytä.