Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
29.3.2011 17:51
Oliskohan tällä kertaa se ilmanputsari? Mitä viriä sulla on?
29.3.2011 17:55
Ilmanputsari katottu ja viriä ei ole
29.3.2011 21:05
Sellanen kyssäri et mikä johto se on mihin täytyy laittaa se vastus, kun haluaa rajottimen heikommalle? Mopona on Skyteam st50-3 enduro 07
2.4.2011 15:47
Ehdotuksia tohon mun kysymykseen?
3.4.2011 17:58
Monkibomber93 kirjoitti:Se pitää vaan yksinkertaisesti kammeta paikoilleen. Apuna kannattaa käyttää vaikka talttapäistä ruuvimeisseliä, kunhan varot ettei ajoitukset mene vituilleen.
Siis kyllä se menee hyvin paikalleen mutta se ei osu kohdalleen. menee koko ajan pykälän yli tai ali, vaikka T on kohdallaan. oisko jollakin tietoa miten sais sen rattaan oikealle kohdalle?
5.4.2011 17:43
Jos huohotinletkusta tulee valkosta savua ja välillä aika paljonkin niin onko siitä haittaa/kertooko se että kohta on jotain rikki? Männänrenkaat ja mäntä on vaiihdettu syksyllä joten ei nekään voi rikki olla.
Edit: Vastaa myös kaasuun tosi hitaasti, alavääntöä ei periaatteessa ole (hyytyy tasasella kolmos-vaihteellakin) ja lähtee huonosti käyntiin. Pitääkö se mäntä kuitenkin vaihtaa?
5.4.2011 22:45
Avaapas yläkerta ja kato mitä mäntä ja m-renkaat sanoo. Ei ole ihan normaalia.
6.4.2011 13:03
Synonyymi kirjoitti:Jos huohotinletkusta tulee valkosta savua ja välillä aika paljonkin niin onko siitä haittaa/kertooko se että kohta on jotain rikki? Männänrenkaat ja mäntä on vaiihdettu syksyllä joten ei nekään voi rikki olla.
Edit: Vastaa myös kaasuun tosi hitaasti, alavääntöä ei periaatteessa ole (hyytyy tasasella kolmos-vaihteellakin) ja lähtee huonosti käyntiin. Pitääkö se mäntä kuitenkin vaihtaa?
Lisää nyt jumalauta sitä öljyä sinne koneeseen!
6.4.2011 17:14
Öljyä on kokoajan ollu sopivasti
9.4.2011 14:43
Kaivoinpa solikan varastosta ja heti muistui mieleen ne painajaismaiset ylämäet joihin aina hyytyi
. Imukaulan kurin pieksen kohta vasaralla, mutta sitä ennen kysyn, että vaikuttaako huippuihin miten? Nimittäin kevarikorttia suorittamassa juuri ja ei uskalla riskeerata. Sopiiko 70 suutin kurittoman imukaulan kanssa?
Mopoti on Solifer SuperMoto 4t
12.4.2011 9:23
Jakke354 kirjoitti:Kaivoinpa solikan varastosta ja heti muistui mieleen ne painajaismaiset ylämäet joihin aina hyytyi
. Imukaulan kurin pieksen kohta vasaralla, mutta sitä ennen kysyn, että vaikuttaako huippuihin miten? Nimittäin kevarikorttia suorittamassa juuri ja ei uskalla riskeerata. Sopiiko 70 suutin kurittoman imukaulan kanssa?
Mopoti on Solifer SuperMoto 4t
huiput on sen jälkee n.55 km/h ettei sillä mitään riskeerata...eikös siinä ole 70 suutin vakiona?? itsellä ainakin oli
12.4.2011 14:20
_vil_: kirjoitti:huiput on sen jälkee n.55 km/h ettei sillä mitään riskeerata...eikös siinä ole 70 suutin vakiona?? itsellä ainakin oli
Voisiko joku vahvistaa vakio suuttimen koon?
12.4.2011 17:49
Joko 60 tai 70. Avaa kaasari ja katso, siinä suuttimessa se pitäis lukea.
13.4.2011 17:23
Monkibomber93 kirjoitti:Joko 60 tai 70. Avaa kaasari ja katso, siinä suuttimessa se pitäis lukea.
Oli kyllä kohokammion avaaminen helvetinmoinen taistelu. Vakio suutin oli 60 ja kierre on luultavasti 4mm? Löytyykö ihan paikallisista hyvin varustetuista liikkeistä vai täytyykö netistä tilata?
13.4.2011 18:06
Paikallisista liikkeistä saattaa löytää, tosin hintataso vaihtelee aika paljon. Jotkut ovat saaneet suuttimensa parilla eurolla, täälläpäin joutuu niistä maksamaan kympin. Sparewheelillä on myynnissä noita, en jaksa nyt hakea sulle linkkiä, mutta kirjoita hakuun bing cvk pääsuutin tai jotain sinne päin. Neljän millin kierteellä on juu. Kurittoman imukaulan kanssa oikea suutin on about kokoa 70.