Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.9.2012 12:21
Niin, en vaa tiiä että mitkä välit ovat hyvät. Ja ei ole rajoittava boxi, koska europa malli:)
23.9.2012 14:22
Itellä menee gepsiin sen 68 europa malli, virityksinä kuria suurennettu silleen et jäi viel 2mm kerrosta putkeen ja 12-62 välit
23.9.2012 14:24
No sitten vaan ilmanputsarin reikälevyä pois, uutta imukaulaa ja läppärungosta kuri pois kanssa.
23.9.2012 19:02
Emppumo kirjoitti:Tuohan on siis eri boksi kuin 2011 Powerupissa. Itsellä ainakin EFI.
Vielä kun sille löytyisi ohitusohjeet niin olisin kiitollinen.
Eikö ole siis muuta tapaa rajoittimen ohitukseen kuin poraaminen?? Moricin lediohitus kun tuntui niin helpolta ja turvalliselta...
HUOM! Kaikki vittuuntuneet rieju pojat joilla on Rieju MRT 50cc power up. Niin omassa riejussa oli vanhanmallin cdi boksi eli DELLORTTO. Joten suorat ohjeet löytyy vanhan boksin poraamiseen. Suosittelen katsomaan oman riejun boksin että onko efi vai lortto.
23.9.2012 21:53
Eikös tossa riejussa ole joku huolto tyyliin 2500km välein vai mitä se mahtaa olla. No kuitenkin takajarrut vähän reistailee ja kuri poistettu paisarista. Kattookohan ne huoltamolla et onko se vakio vai pitääköhän pierasta jostain siihen vakio kuristin varalle
. Onko kellään tietoa mistä sellatteen voisi sitten ostaa jos näin on.
24.9.2012 7:17
Ei niitä huollossa kiinnosta se oikeestaan. Itse aikoinani säästin kurin että voi sitten pistää taas vakioksi.
24.9.2012 18:08
riippuuu huoltomiehistä itekku yritin nii eivät suostunu huoltaa ku oli putken puldid avattu ebin..
ku mittari meni oikoseen ja senkin olin kuulema "ite särkäney" saatanan valmistus virrhe ku mittarit sekoilee ihan mite sattuu
tulpan vaihto makso 140€ no sidden ragequit ja oon huoltanu itte siitä lähin
24.9.2012 18:26
heka96 kirjoitti:riippuuu huoltomiehistä itekku yritin nii eivät suostunu huoltaa ku oli putken puldid avattu ebin..
ku mittari meni oikoseen ja senkin olin kuulema "ite särkäney" saatanan valmistus virrhe ku mittarit sekoilee ihan mite sattuu
tulpan vaihto makso 140€ no sidden ragequit ja oon huoltanu itte siitä lähin
Toivottavasti Biketeam Tampereella on rentoo sakkia
. Tosin katoin just niin mun takuu olikin jo loppunu
Vakuutuksen piikkiin sit
24.9.2012 18:37
-Jaahas- kirjoitti:Google voisi auttaa hieman tuossa, mutta laitetaan silti.. Kääntelet kaasarin että kohokammio on sinuun päin ja avaat ne ruuvit pohjasta. Siinä sitten näkyykin se suutin kun oot ottanu kohokammion pois. Ruuvailet sitten vaan vanhan irti ja eikun uutta tilalle..
Btw eikö tarvitse ottaa mitään letkuja irti?
25.9.2012 9:01
Ei sillä kuristuksella pitäs mitään merkitystä olla jos takuuaika menny jo umpeen.
27.9.2012 13:27
Hei nyt tarvis apua :/ katkasin kytkinvaijerin ja rupesin katteleen osia ni löysen YHEN mikä maksaa n.50€ :O jos joku löytäs sellasen halvemman ni oisin kiitollinen
http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=9092 <<<---- minkä itse löysin.
27.9.2012 15:17
onko tuossa semmonen J mutka lopussa ku ei kuvaa näy olevan ? :/
27.9.2012 17:12
Eihän siinä ole. Mistä tuon kaasuvaijerin sais? Mrx vaijeri oli liijan lyhyt.