Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

31.8.2012 14:17

Taavi , paljon pyytäisit niistä sun enskavanteista , tai oikeestaan vain takavanteesta?

1.9.2012 9:04

taavi97@wippies.fi kirjoitti:tietääkseni ei ole mitään kierrosten rajoitinta paitsi mikä se tappi on kaasu kahvassa ettei ota kierroksia niin paljoa. Itsellä on kierrosluku mittari ja parhaimmillaan olen siihen saanut vajaat 14000 rpm (jos vain mittari paikkaa pitää)

Millanen tappi ja mistä sä sen kierrosluku mittarin oot taikonut? :)

2.9.2012 12:26

Kaasukapulassa on semmonen muovinen tappi, sen vaan sahaat/viilaat pois.

3.9.2012 14:46

eli kierrosrajotinta ei ole? Ite en kyllä oo törmänny kaasussa olevaan tappiin mut katotaa jos sillane löytyis.

3.9.2012 18:07

Mä menin jo yhen kaasukahvan tuhoomaan ku otin sen ainoan "tapin" sieltä pois, tilasin sit uuden samanlaisen finnmotolta, mutta ei siinäkään ole mitään tappia. Muuta kuin se, mikä estää myötäpäiväisen liikkeen.(sijaitsee alakappaleessa)
Et en tiedä mitä tappei te ootte menny sielt poistelee.Kattelin viel varmuudeks siit uudest kahvast senverran et ei siel kyl ole mitään mikä estäis sit kaasun matkaa. Tai sit olen täysin sokea :)

3.9.2012 18:29

Ei kyllä polinis mielestäni sillasta "kuria" ole et kaasu ei sais mennä loppuu asti aika pienen matkan kyllä tuo kaasu keirtää mut en oikee usko... Joku joka on poistanu kaasusta tapin joka estää kaasun kiertymisen vois selittää tarkemmin.

4.9.2012 22:45

tietääkö kukaan paljonko maksaa tilata finnmotolta vilkkurele poliniin ? kiitos jo etukäteen :D

E: vilkut alko vilkkua nii ei mitään enää :D
Viimeksi muokannut aguztan päivämäärä 6.9.2012 20:43, muokattu yhteensä 1 kerran

4.9.2012 23:22

elikkä kyllä ainakin omassa poliniissa on ollut rajoitin tappi kaasu kahvassa ja se oli siinä ylä kappaleessa etemmän kiristys pultin linjalla. ei tietoa paljonko alkuperäinen vilkun rele maksaa mutta ainakin wandamotorilta saa halvalla vastaavan mutta on vain tarkoitettu ledi vilkuile ja ei paljoa maksakuin noin 6e

5.9.2012 6:53

Miten saan sen irti sen kaasukahvan kurin.

5.9.2012 16:18

en nyt tarkalleen muista mitense lähtee mutta vääntämällä tai työntämällä se reijästä ulos tupin puolelle.

6.9.2012 13:23

Mitä täytyy tehä et löydän sen tapin joka estää kaasun en nää päällisin puolin mitään tuppia joak estäis. Minkä vuosimallin polini sulla on?

6.9.2012 18:04

Mistä saa helpoiten valkoset katteet?

6.9.2012 21:56

itellä on -09 polini itse en ottanut sitä tappia pois koska ei minulla ole uudesta asti ollut mutta samassa talossa ollut uudesta asti.

7.9.2012 17:14

Lartto mää voisin sulle myydä valkoset takakatteet jos kiinnostaa.
JOS JOLLAIN OLIS MYYDÄ POLININ 12" ENSKATAKAVANNETTA, OTTAA YHTEYTTÄ!

7.9.2012 17:58

ZeyRaah kirjoitti:Lartto mää voisin sulle myydä valkoset takakatteet jos kiinnostaa.
JOS JOLLAIN OLIS MYYDÄ POLININ 12" ENSKATAKAVANNETTA, OTTAA YHTEYTTÄ!

Voisin olla kiinostunut saatko kuvia Nuuska.huuli@ovi.com ?