Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.8.2012 18:22
Mulla kesti noi Dicen villat jotain 2000km ja nyt alkaa sit taas jo ääntä tulemaan änkänpäästä. (Niin mullahan ei siis ole tuorevoitelua joka kastelis ne villat kokoajan
20.8.2012 0:50
Äänet yht kovat kun tyhjäl vakioputkel mut hiukan semmoset kemmumaisemmat ja aikasamanverran kulkeee mut. tehot iha erii luokkaanasa
20.8.2012 17:14
kaasarin pohjassa on joku bensan poisto letku tai joku, en ole varma. Sen letkun ja kaasarin liitoskohdassa on ruuvi. Pitääkö olla auki vai kiinni ja mikä tarkotus täll on?
20.8.2012 18:07
Kiinni, ja siitä muistaakseni valuu kohokammio tyhjäksi..
21.8.2012 15:53
Jis galuutte tietää mistä halpaa öljyä niiin::: ja jos tilaat yli 60e niin ilman posteja.
http://www.motocard.com/en/productsmoto ... 9_0_0.aspx
23.8.2012 10:56
minkä kokonen suutin ois hyvä 25mm kurille?
23.8.2012 15:42
Noh kun joku nyt kyseli noista suuttimista, niin minkä kokoinen suutin jos ottaa kurin kokonaan pois kannattaa laittaa? Ja pitääkö tuorevoitelua säätää, kun ottaa kuriin pois?
23.8.2012 15:44
mikähän nyt on kun tossa pari päivää kokeilin betaa kurittomana ja nyt laitoin kurin takaisin (se "kolikko" otettu irti) niin mopo kulkee kuin vakio vaikka ennen samalla kurilla meni 70 (mittariin)
23.8.2012 16:06
Hoof kirjoitti:Noh kun joku nyt kyseli noista suuttimista, niin minkä kokoinen suutin jos ottaa kurin kokonaan pois kannattaa laittaa? Ja pitääkö tuorevoitelua säätää, kun ottaa kuriin pois?
Sattunee haarukkaan 105-120, riippuu vähän kelistä, ja pyörästä. Kylmemmällä kelillä tietysti vähän isompaa, lähde kokeilemaan 115, se taitaa olla se koko, mikä tulee pyörän mukanakin.
Yleensä niitä suuttimia pitäs vaihdella, kun sitä kuria rumppaa.. Katoppa ilmanputsari (pese+öljyä).. täällä ainakin satanut vettä. Sekä kato ketjujen kireys, vaikuttaa aika yllättävänkin paljon. Muutenkin, varsinkin vakio ketjut on melkoset kumilenkin kurittomalla. Jos ei näilläkään ala pelittään, niin alkasin kaasaria aukomaan.
23.8.2012 16:34
noh katon ilmanputsarin ja kerjun on kyllä reginan erikoisvahvistetut ja toissapäivänä kiristetyt niin niistä ei oo.. toivottavasti ei mee kaasarin aukomiseks..
23.8.2012 17:54
No kannattaa se ketjujen kireys silti koklaa. Samoin rengaspaineet. Jollain huoltsikalla onnistuu, jos kotona ei välineitä. Mikäs suutin sulla nyt on, vakio? Jos on, niin ihme ettei kulje. Ja kurittoman jälkeen kurillisella on aika karsee ajaa..
23.8.2012 20:31
on ketjut kireellä ja rengaspaineetki iha hyvät.. Elikkäs aikasemmin oli se ns. kolikko otettu pois kurista ja kulki 70 (mittariin) noh koitin kurittomana paripäivää ja kun laiton saman kurin jolla aikasemmin kulkenut sen 70 ni nyt kulkee samallatavalla ku vakio.. ilmanputsarinki pesin ja ei mitää vaikutusta. suutin on 94
24.8.2012 15:02
Löysääppä niitäö ketjuja pikkuse. Luultavasti liian kireellä
24.8.2012 16:57
ketjut on kyllä sopivan kireellä ettei se niistä kyllä johdu.. suutinki on katottu ja tulppa.. mistähä vois johtua ku ei paljo tuo vakiona ajelemine maistu..