Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Generic Trigger

25.12.2011 12:12

Niin onko kellään tietoa miksi alkukäyrän ja sylinterin välistä vuotaa bensaa?

Re: Generic Trigger

12.1.2012 19:59

minkälaiset takarattaat tähän nytten sitte menikään? sehän on vanhas viestiketjus jo monet kerrat puitu läpi, mutta eipä oo liiemmin tarttunu mieleen :roll: tiotopankkiin olis hyvä pistää tääki tieto nii ei tulis turhia kyselyitä.

Re: Generic Trigger

12.1.2012 21:35

Vanhanmallisen Aprilia RX:n rattaat menee ja Genericin omat tietysti, muistaakseni :D
Korjatkaa jos olen väärässä.

Re: Generic Trigger

13.1.2012 14:10

genen omia on vain 55 piikkisenä, hakuses olis 53 piikkinen nii ei ihan heti loppus välit kesken

Re: Generic Trigger

13.1.2012 16:53

Joo tuohon räxään on saatavilla pienempiä rattaita, 51 ja 48 olisko ollu. Olisko tuo 51 piikkinen hyvä ei ainakaa loppuis kesken välit :)

Re: Generic Trigger

13.1.2012 18:07

jep ite kans kattelin, vois hommata ton 51 piikkisen kun ei hintakaan pyöri pilvis ;)

Re: Generic Trigger

14.1.2012 19:07

Miksihän mittari ei toimi ja koko taulu on aivan pimeänä ei edes vapaavalo toimi. Vaijeri joka menee mittarista mittarinpyörittäjään on kyllä poikki mutta ei sen pitäisi vaikuttaa koko tauluun ja ei kyllä starttimoottorikaan toimi ja sulakkeet on kunnossa.

Re: Generic Trigger

14.1.2012 20:31

Akun kaapeli irti tai johto poikki? Kannattaa kokeilla uutta sulaketta vaikka vanhat vaikuttaisivat ehjiltä.

Re: Generic Trigger

18.1.2012 20:13

Mikähän etujarrulevyn halkaisija mahtaa olla?

Re: Generic Trigger

22.1.2012 13:05

tietääkö joku ulosvetäjän tarkkaa kokoo? jos tietäs nii vois vaa netistä tilata ulosvetäjän ja asentaa kisasähköt ;) koneistamolla ovat kuulemma laittaneet puupalikan ja nakutelet kumivasaralla jotenki megneeton pois, tässä vaiheessa vaa tulee se propleemi jotta sähkötartin ratas on tiellä joten se ei käy :(
ja mutenki varmaa ton jälkee olis kampura vinossa neljään eri ilmansuuntaan...

Re: Generic Trigger

24.1.2012 9:35

KarsTa kirjoitti:tietääkö joku ulosvetäjän tarkkaa kokoo? jos tietäs nii vois vaa netistä tilata ulosvetäjän ja asentaa kisasähköt ;) koneistamolla ovat kuulemma laittaneet puupalikan ja nakutelet kumivasaralla jotenki megneeton pois, tässä vaiheessa vaa tulee se propleemi jotta sähkötartin ratas on tiellä joten se ei käy :(
ja mutenki varmaa ton jälkee olis kampura vinossa neljään eri ilmansuuntaan...


Tuo ei ainakaan käy: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=80-3030
Vaikkakin koko on oikea, kierteet erilaiset :(

Itse sain kuitenkin naputeltua irti starttikehästä huolimatta.

Yritin säätää perusennakkoa kun tehot meinaa loppua kun seinään kokoonpanosta huolimatta(on kyllä säädetty ja nyt mennään 145 pääsuuttimella sopivasti).

Mistä tilasit tuon inner-rotor kitin?

Re: Generic Trigger

24.1.2012 16:16

http://www.gearparts24.de/innenrotorzue ... a4672.html tuolta ostin sähköt. tmi jani kaasalaiselta tilasin cpi:n ulosvetäjän, kierre vasemmalle eli voi toimiakki, tai sitten ei mutta aina kannattaa yrittää ;)

Re: Generic Trigger

25.1.2012 8:59

Varmaan kerrot sitten miten kävi :)

Huomasin muuten että ainakin omassa koneessa staattori on kiinni kahdella ruuvilla, 180° välein. eli ei kolmella kuten tuossa sinun uudessa staattorissa(3 kiinnitystä, 120° välein).

Artekin kisastaattori tulee kiinni eritavalla, ainakin kuvien peruusteella mitä myyjien sivuilla on.

Re: Generic Trigger

25.1.2012 16:44

hip inner rotor kit on noi sähköt, no kyllähä tos noita reikiää piisaa eli kyllä sen siihen jotenki saa kiinni ;) ja pian saan toivottavasti ulosvetäjän, nii voi saara irtiki /tai sitte ei)

Re: Generic Trigger

26.1.2012 19:22

Elikkä Generic Trigger X'ssä sellane ongelma että n. 5 minuuttia käy ja kulkee hyvin mutta sen jälkee vauhti hidastuu johonki 20 km/h ja kun sammutan mopon ja käynnistää parin minuutin päästä uudestaan niin taas kulkee hetken. Eikös tuo vika johdu kaasarista? Voisiko säädöillä / suuttimen koolla olla osuutta asiaan?