30.3.2016 21:03
johnnyw kirjoitti:Meneekö näihin derbin koneisiin tollanen 5 levyn kytkinsetti mukisematta ilman mitään patentteja? Ihmettelin vaan kun orkkis levyjä 4 massalevyä/kolme välilevyä. Motonetistä meinasin hakea uudet levyt mutta näyttäs tossa setissä olevan 5 massalevyä/4 välilevyä.
E: No ilmeisesti käy. Mutta kannattaako noita motonetin forten levyjä edes ostaa, vai olisko esim moposportista "kevlar kit jäykemmillä kytkinjousillä" järkevämpi vaihtoehto? Mieluummin maksaa parikymppiä enemmän jos ei sit taas tarvi vähänajan päästä olla uudestaan vaihtamassa
30.3.2016 21:45
Itseasiassa tollasen malossin kitin pistin viime kesänä pikkuveljen SX ja ei se oikein vakuuttanut hintaan nähden. Kyllähän se ihan hyvin toimi luistamatta, mutta ne jouset ei kyllä ollu yhtään vakiota jäykemmät ja levytkin näytti melkolailla orkkista vastaavilta.420 kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Meneekö näihin derbin koneisiin tollanen 5 levyn kytkinsetti mukisematta ilman mitään patentteja? Ihmettelin vaan kun orkkis levyjä 4 massalevyä/kolme välilevyä. Motonetistä meinasin hakea uudet levyt mutta näyttäs tossa setissä olevan 5 massalevyä/4 välilevyä.
E: No ilmeisesti käy. Mutta kannattaako noita motonetin forten levyjä edes ostaa, vai olisko esim moposportista "kevlar kit jäykemmillä kytkinjousillä" järkevämpi vaihtoehto? Mieluummin maksaa parikymppiä enemmän jos ei sit taas tarvi vähänajan päästä olla uudestaan vaihtamassa
Kannattaa ostaa ihan suosiolla moposportista Malossin levyt ja jouset n.55€, kun noilla takaa paljon mukavemman ajotuntuman ja kestävyyden kuin forten kiinanihmeillä.
30.3.2016 21:59
30.3.2016 23:47
31.3.2016 15:48
notreal911 kirjoitti:Jotenkin vaikuttaa että tuo ilmausoperaatio ei ole mennyt ihan putkeen. Mitenkäs ne jarrut ovat toimineet heti tuon ilmauksen jälkeen?
1.4.2016 23:16
2.4.2016 1:26
2.4.2016 9:26
2.4.2016 12:40
2.4.2016 20:34
3.4.2016 10:57
johnnyw kirjoitti:Nyt alkaa kyllä oikeasti loppumaan ideat tän värkin kanssa. Tarkistelin tänään vesipumpun kun ajattelin sen olevan rikki koska alkanut lämpenemään reilusti enemmän kun normaalisti. Impelleri näytti kuitenkin pyörivän ihan normaalisti polkiessa, mutta jo parin kilsan ajosta sylinteri on niin kuuma että polttaa koskiessa. Kannentiiviste tuskin on mennyt koska nesteet ihan normaalin väriset kun tyhjensin pumpun tarkistusta varten eikä kerää painetta paisariin. Termostaattiakaan ei tässä sylinterissä ole ni siitäkään ei voi johtua.
Kierrokset ei leijaile ja mopo toimii tuota kuumenemista lukuunottamatta ok ni alkaa menemään sormi suuhun.
Eli kellään ideoita?
ja mainitaan nyt sit ne speksitkin taas vaikka jo useampaan kertaan jo tässä threadissa tullut laitettua.
2010 X race
50cc airsal
17.5mm phva
Putkina nyt testattu Metrakit ja Big One
3.4.2016 13:33
Niinhan se kaikenjärjen mukaan olisi, mutta tulppa on kyllä enemmänkin sen näköinen että kävisi pikkasen rikkaalla kun laihalla. Melko mystistä taas.Samppa ☺ kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Nyt alkaa kyllä oikeasti loppumaan ideat tän värkin kanssa. Tarkistelin tänään vesipumpun kun ajattelin sen olevan rikki koska alkanut lämpenemään reilusti enemmän kun normaalisti. Impelleri näytti kuitenkin pyörivän ihan normaalisti polkiessa, mutta jo parin kilsan ajosta sylinteri on niin kuuma että polttaa koskiessa. Kannentiiviste tuskin on mennyt koska nesteet ihan normaalin väriset kun tyhjensin pumpun tarkistusta varten eikä kerää painetta paisariin. Termostaattiakaan ei tässä sylinterissä ole ni siitäkään ei voi johtua.
Kierrokset ei leijaile ja mopo toimii tuota kuumenemista lukuunottamatta ok ni alkaa menemään sormi suuhun.
Eli kellään ideoita?
ja mainitaan nyt sit ne speksitkin taas vaikka jo useampaan kertaan jo tässä threadissa tullut laitettua.
2010 X race
50cc airsal
17.5mm phva
Putkina nyt testattu Metrakit ja Big One
Eipä siinä kovin moni asia pielessä olla voi, jos syylärissä tai pumpussa ei ole kummallisempaa vikaa. Kyllä aika vahvasti laihalla käymiseen viittaa.
3.4.2016 21:15
johnnyw kirjoitti:Niinhan se kaikenjärjen mukaan olisi, mutta tulppa on kyllä enemmänkin sen näköinen että kävisi pikkasen rikkaalla kun laihalla. Melko mystistä taas.Samppa ☺ kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Nyt alkaa kyllä oikeasti loppumaan ideat tän värkin kanssa. Tarkistelin tänään vesipumpun kun ajattelin sen olevan rikki koska alkanut lämpenemään reilusti enemmän kun normaalisti. Impelleri näytti kuitenkin pyörivän ihan normaalisti polkiessa, mutta jo parin kilsan ajosta sylinteri on niin kuuma että polttaa koskiessa. Kannentiiviste tuskin on mennyt koska nesteet ihan normaalin väriset kun tyhjensin pumpun tarkistusta varten eikä kerää painetta paisariin. Termostaattiakaan ei tässä sylinterissä ole ni siitäkään ei voi johtua.
Kierrokset ei leijaile ja mopo toimii tuota kuumenemista lukuunottamatta ok ni alkaa menemään sormi suuhun.
Eli kellään ideoita?
ja mainitaan nyt sit ne speksitkin taas vaikka jo useampaan kertaan jo tässä threadissa tullut laitettua.
2010 X race
50cc airsal
17.5mm phva
Putkina nyt testattu Metrakit ja Big One
Eipä siinä kovin moni asia pielessä olla voi, jos syylärissä tai pumpussa ei ole kummallisempaa vikaa. Kyllä aika vahvasti laihalla käymiseen viittaa.
3.4.2016 22:00
johnnyw kirjoitti:Nyt alkaa kyllä oikeasti loppumaan ideat tän värkin kanssa. Tarkistelin tänään vesipumpun kun ajattelin sen olevan rikki koska alkanut lämpenemään reilusti enemmän kun normaalisti. Impelleri näytti kuitenkin pyörivän ihan normaalisti polkiessa, mutta jo parin kilsan ajosta sylinteri on niin kuuma että polttaa koskiessa. Kannentiiviste tuskin on mennyt koska nesteet ihan normaalin väriset kun tyhjensin pumpun tarkistusta varten eikä kerää painetta paisariin. Termostaattiakaan ei tässä sylinterissä ole ni siitäkään ei voi johtua.
Kierrokset ei leijaile ja mopo toimii tuota kuumenemista lukuunottamatta ok ni alkaa menemään sormi suuhun.
Eli kellään ideoita?
ja mainitaan nyt sit ne speksitkin taas vaikka jo useampaan kertaan jo tässä threadissa tullut laitettua.
2010 X race
50cc airsal
17.5mm phva
Putkina nyt testattu Metrakit ja Big One
3.4.2016 23:22
BR8ES on tulppana, eli ihan se perus derbin tulppa.Samppa ☺ kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Niinhan se kaikenjärjen mukaan olisi, mutta tulppa on kyllä enemmänkin sen näköinen että kävisi pikkasen rikkaalla kun laihalla. Melko mystistä taas.Samppa ☺ kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Nyt alkaa kyllä oikeasti loppumaan ideat tän värkin kanssa. Tarkistelin tänään vesipumpun kun ajattelin sen olevan rikki koska alkanut lämpenemään reilusti enemmän kun normaalisti. Impelleri näytti kuitenkin pyörivän ihan normaalisti polkiessa, mutta jo parin kilsan ajosta sylinteri on niin kuuma että polttaa koskiessa. Kannentiiviste tuskin on mennyt koska nesteet ihan normaalin väriset kun tyhjensin pumpun tarkistusta varten eikä kerää painetta paisariin. Termostaattiakaan ei tässä sylinterissä ole ni siitäkään ei voi johtua.
Kierrokset ei leijaile ja mopo toimii tuota kuumenemista lukuunottamatta ok ni alkaa menemään sormi suuhun.
Eli kellään ideoita?
ja mainitaan nyt sit ne speksitkin taas vaikka jo useampaan kertaan jo tässä threadissa tullut laitettua.
2010 X race
50cc airsal
17.5mm phva
Putkina nyt testattu Metrakit ja Big One
Eipä siinä kovin moni asia pielessä olla voi, jos syylärissä tai pumpussa ei ole kummallisempaa vikaa. Kyllä aika vahvasti laihalla käymiseen viittaa.
Tulpasta puheen ollen, onko tulpassa oikee lämpöarvo? Liian iso lämpöarvo aiheuttaa myöskin tollaisa oireita.