23.9.2015 10:24
VJere kirjoitti:Tossa yks aamu kun ajelin kouluun kohtuullisen märällä kelillä, vettäkin tuli ni booaili ja sammu loppumatkasta aika usein ja välillä piti 10minuuttiaki venata että kävi taas... Aattelin notta ilmanputsariin vissiin pääsee vettä...
Sitte seuraavana päivänä tyhjäkäynnillä pätki ja välillä ku polkas ni paukautti pienesti putkee.. Tulpan tossa vaihdoin ja autto, vanha oli sitte tän näkönen http://puu.sh/k4fqz.jpg, Mitä ootte tuosta mieltä?
Mopedina siis -10 DT 50X
24.9.2015 23:32
27.9.2015 17:16
28.9.2015 17:49
3.10.2015 2:55
6.10.2015 13:45
11.10.2015 11:33
Detsimiähii kirjoitti:Mitäs siihen sanotte et ku koputtelin tota kampiakselii kummastakii päästä nii se rupes pyörimää ihan normaalin olosesti? Onks siel voinu jäähä sen verran jännitystä et sielt joku laakeri vaan on jämähtäny et se nyt lähti jännityksestä ku tota koputteli? Uskaltaaks tolla nyt lähtä kokeilee toimiiko? Jos ei nyt kukaa vastaile nii kokoon ton ja teen huomiot ite.
Edittiä: Nyt pyöritin vauhtipyörää pari kolme kiekkaa enemmän eteen päin, se jäykkeni taas ja sitten taakse päin pari kierrosta niin se löysty ns. Normaaliksi. Mikä täs nyt mättää:/ Ja tosiaan kytkin puolelta kaikki kampiakseliin liittyvä härpäke on irti.
11.10.2015 16:30
12.10.2015 23:34
14.10.2015 17:32
14.10.2015 23:11
tuon yhteydessä vaihettiin pienempi suutin 95 -> 86 ja laskettiin neulaa (sokkaa ylemmäs) ja alkoi viemään enemmän bensaa. Bensamäärän mittariahan mulla ei ole, koska sigma mutta ennen tuota vikaa ajoi noin 120km tankillisella sellasta perusajoa ja nyt samalla ajolla ~80km. Jossen ihan tyhmä oo, munmielestä neulan laskemisen ja suuttimen pienentämisen ei ainakaan nostaa sitä kulutusta pitäis Tääläon varmasti mua viisaampia, joten auttakaa, kiitosOpZkU kirjoitti:Nyt perkule joku auttaa! Detsi pätkii ja röpöttää täyskaasulla aivan hulluna ja kuulostaa siltä ku olis rajotettu cdi (jotai ei siis ole, vaan rajottamaton!) On kokeiltu kaikemmoista: kolmea eri tulppaa, isompaa&pienempää suutinta (pienellä=86 toimi parhaiten), kaasari joka nurkasta putsattu. "viriä" se rajottamaton cdi, tyhjä vakiputki ja vapari suodatin, jonka pesin ja öljysin juuri. Alkoi siis yhtäkkiä tekemään tätä, ajoin mopon talliin pienen lenkin jälkeen jolloin toimi vielä täydellisesti, hetkenpäästä meinasin lähtee taas ringille, niin ykkös-kakkos-kolmos-nelosvaihteilla heti piikin jälkeen röpöröpö ja jää syttyjä välistä. viitosen ja kuutosen vetää hyvin piikin loppuun asti. Alkaa omat aivot loppumaa kolme päivää purettu ja taas kasattu mutta vaan pieni parannus on tullu Oisko tuola sytytyspuolella joku paskana, ducatin cdi-löytyy siis
14.10.2015 23:14
15.10.2015 15:02
9.11.2015 20:10
10.11.2015 14:19