2011 vuoden Gilera menee 11-65 väleillä 78 parhaimmiltaan alamäkeen KURITTOMALLA, siinä vaiheessa valehtelematta 13000 kierroksia. Tasasella jo 70 kohdalla loppuu kierrosmittari kesken (12000 rpm), ja menee tasasella 76 helposti mittariin.
Eli siis suoraan sanottuna pistä jumalauta pidemmät välit
12-65 ja kuriton, menee 80 tasasella ja mittari loppunu jo 75 kohdalla kesken. Ehkä 14-65 tai 15-65 olis mun mielestä hyvät teharille. 13-65 niin kiihtyis vielä. 11/65 perkeleesti liika lyhyet jo kurittomalle vakioputkelle. Kaverilta meni kampiakseli paskaks 11/65 väleillä ja kurittomalla, samat virit ku mulla btw, mutta en oo huudattanu yhtälailla perkeleesti (alamäkiin löysänny ja tasasella en täydellä kaasulla) nii kestänyt hyvin.
Ja niin.. EI se menis 11/65 väleillä kuin enintään 80 mittariin, koska alamäessä 80 mittariin tuntu että kone ei vaan yksinkertaisesti pystyny kiertämään enemmän. Plus rikkoisit vähintään kampiakselin samantien jos huudattaisit leovinssillä menemään, ellei sitte ole vahvistettu alakerta. Plus sillä herättäisi koko kaupungin ku ajelet sivuteillä kaasupohjassa