Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
8.8.2012 10:31
prestonpig kirjoitti:Laitat isomman tyhjäkäyntisuuttimen niin sen pitäisi auttaa hieman tai oletko varma että olet porannut ne reijät ilmanputsarin kanteen racing kitin ohjeiden mukaisesti?
Onko tuo poraaminen välttämätön ja entä jos ostaa suoraan vaan uuden ilmanputsarin?
8.8.2012 10:32
prestonpig kirjoitti:Laitat isomman tyhjäkäyntisuuttimen niin sen pitäisi auttaa hieman tai oletko varma että olet porannut ne reijät ilmanputsarin kanteen racing kitin ohjeiden mukaisesti?
Onko ilmanputsariin poraaminen välttämätöntä tai voiko ostaa uuden putsarin?
8.8.2012 10:33
Johniz kirjoitti:minkä kokosia suuttimia teillä on racing kitin kanssa, kun itellä on 80 suutin, liian iso? kun booaa edelleen kun kääntää kaasukahvaa nopeesti
Ja mitä joskus keskusteltii täsä topicissa ni eiks toi 80 laiteta sitku oot ottanu holkin pois putkesta ja vaihtanu kurittoman imukaulan?
8.8.2012 14:03
se 80 suutin siis tulee sen racing kitin mukana eli sen pitäisi olla sopiva. Voit joutua säätämään kaasaria jos ostat uuden ilmanputsarin ettei saa liika ilmaa esimerkiksi. Oon kyl itekki miettin et tekis siit vanhast kotelost säilytystilan ja ostais uuden putsarin.
8.8.2012 21:51
Mut musta se 80 suutin on tarkotettu kurittomal imukaulalle + kuritotmalle putkelle EN OO IHA VARMA! mut must sen täytyis olla pelkäl kurittomal imukualan suutin kokoa 72-78 tai jotai
9.8.2012 0:26
jos vaihan ilman putasirn niin tuoku huippuja lisää tai kiihtyvyyttä ja mitä muuta pitäs sit vaihtaa/säätää et yhteen sopis
ja onks jollain joku parempi ratkasu ton penkin avaamiseen
Edit: ja minkäs kokonen se liitäntä sais olla?
9.8.2012 10:09
No joskus ilmanputsarin vaihto tuo tehoja lisää HITUSEN koska polinissakin on aika anakonda toi ilmanputsari
Mut imuäänet ainakin paranee ... Ja jos vaihat ilmanputsarin se saa enemmän ilmaa joten suuttimen vaihto ainakin että seokset ovat tasaiset että bensaa tulee tarpeeks ilmaan nähden ja voi olla en oo varma ku tosa polinis kuristettu imukaula et tarviiks sitä vaihtaa .. MUT AINAKIN SUUTIN! ja penkki on kiinni yhel ruuvil se lähtee irti kun sen otat ja siel on koppa misä on polinin oma vaahtomuovi ilmanputsari...
9.8.2012 12:01
Hamsu kirjoitti:No joskus ilmanputsarin vaihto tuo tehoja lisää HITUSEN koska polinissakin on aika anakonda toi ilmanputsari
Mut imuäänet ainakin paranee ... Ja jos vaihat ilmanputsarin se saa enemmän ilmaa joten suuttimen vaihto ainakin että seokset ovat tasaiset että bensaa tulee tarpeeks ilmaan nähden ja voi olla en oo varma ku tosa polinis kuristettu imukaula et tarviiks sitä vaihtaa .. MUT AINAKIN SUUTIN! ja penkki on kiinni yhel ruuvil se lähtee irti kun sen otat ja siel on koppa misä on polinin oma vaahtomuovi ilmanputsari...
oisko mitään ideaa minkä kokosen suuttimen
9.8.2012 14:55
Mulla tyhjä putki ja vaihdettu kurittomaan imukaulaan ja 80 suutin ja käynistyy ainoastaan ryypyllä sammuu ku ottaa ryypyn pois jos ei kaasuta ja tyhjä käynti huono. Säätäny niitä olen mutta ei toimi silti. Kokeilin isompaa suutinta eikä käynisty lainkaan.
Joku osais neuvoa missä vois olla vika ?
9.8.2012 15:15
J0B3 kirjoitti:Mulla tyhjä putki ja vaihdettu kurittomaan imukaulaan ja 80 suutin ja käynistyy ainoastaan ryypyllä sammuu ku ottaa ryypyn pois jos ei kaasuta ja tyhjä käynti huono. Säätäny niitä olen mutta ei toimi silti. Kokeilin isompaa suutinta eikä käynisty lainkaan.
Joku osais neuvoa missä vois olla vika ?
se että pysyy käynnis vaan ryyppy päällä, viittaa liian pieneen pääsuuttimeen. Ooks kokeillu minkä kokosii suuttimii ?
9.8.2012 16:34
itel taas semmonen ongelma et ei käynnisty ku työntämällä (ja niinkin heikosti) ja kaikki tehot kateissa kaasari on totaalisesti läpikäyty ja sähköistä melkeinpä kaikki mahdollinen vaihdettu/tarkistettu mutta mitään vikaa ei ole löytynyt...
10.8.2012 2:49
lartto24 kirjoitti:Hamsu kirjoitti:No joskus ilmanputsarin vaihto tuo tehoja lisää HITUSEN koska polinissakin on aika anakonda toi ilmanputsari
Mut imuäänet ainakin paranee ... Ja jos vaihat ilmanputsarin se saa enemmän ilmaa joten suuttimen vaihto ainakin että seokset ovat tasaiset että bensaa tulee tarpeeks ilmaan nähden ja voi olla en oo varma ku tosa polinis kuristettu imukaula et tarviiks sitä vaihtaa .. MUT AINAKIN SUUTIN! ja penkki on kiinni yhel ruuvil se lähtee irti kun sen otat ja siel on koppa misä on polinin oma vaahtomuovi ilmanputsari...
oisko mitään ideaa minkä kokosen suuttimen
Ei ole ideaa :/ ku en ole tehnyt tuommoisia muutoksia poliniin ... Mut eiköhän sitä voi kokeilla pikku hiljaa isommil suuttimilla
10.8.2012 3:42
prestonpig kirjoitti:itel taas semmonen ongelma et ei käynnisty ku työntämällä (ja niinkin heikosti) ja kaikki tehot kateissa kaasari on totaalisesti läpikäyty ja sähköistä melkeinpä kaikki mahdollinen vaihdettu/tarkistettu mutta mitään vikaa ei ole löytynyt...
ooks vilkassu venttiilien välykset ?
10.8.2012 12:23
se ois tänää tavoitteen tarkistaa ei oo vaa mitää käryä kuinka se tehdään
D kuitenki löytyy tost samurain kannest joku kiinalainen locktite viritelmä mitä ei saa millään auki.
Edit: siinä se vika sitten piilikin.. vähän "ketuttaa" kun menin kaikki sähköt jo turhaan uusimaan vaikka vika olis ollut noin helppo korjata. Mut joo, nyt vakioväleillä nostaa jälleen joka vaihteella ja kakkosella saa sen ilman kytkintäkin nostettua.
11.8.2012 1:10
netistä kyl löytyy ohjeet jos meinaat jos et tiedä miten venttiilit säädetään-