Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
10.2.2014 22:00
Kyllä mulla tais se olla oikeinpäin
Ja kiitos avusta, mutta ei oikeen jaksais tota romurautaa enää korjailla mutta pakko kait se on sitten. :
10.2.2014 22:44
Joo ja poljin tosiaan oli jumissa eli leipassu sit varmaan
13.2.2014 1:04
Oiskohan petilaakerien vaihto ajankohtasta, jos kampura pääsee liikkuun tuollain kuin videolla?
http://www.youtube.com/watch?v=fQnQ8yZk ... e=youtu.be
13.2.2014 10:53
Vaihtoo
13.2.2014 16:14
paljonko on ajettu noilla petareilla?
13.2.2014 16:25
TinZee kirjoitti:paljonko on ajettu noilla petareilla?
joku 35-40 tonnii
13.2.2014 23:53
http://www.youtube.com/watch?v=nBwNdpVn ... e=youtu.beTolleen ne petarit "rohisee" ja seuraava kysymys onkin miten ne se sais irti kampurasta vai onko vietävä suoraan johki liikkeeseen ??
14.2.2014 19:30
Mikähän ois vikana kytkimessä kun kytkin pohjassa on sama kuin ei olisi kytkin pohjassa? Vika tuli yhtäkkiä, kytkimen osissa ei näyttänyt olevan vikaa ja uudet öljyt laitoin mutta ei auttanut. Vaijeri ja kaikki on ok.
14.2.2014 21:55
Avaa kytkinkoppa ja kato kytkime osat, voi olla joku säätöruuvi vaikka löysänny ja jos kovin rällättelet nii entinen kytkinpuoli, ku sieltä joku pultti matkalle lähtee, tuntuuko vaijeri jäykältä vai löysältä? teitkö mitään ennen kun vika ilmeni esim. käytit konetta auki tai burnailit jne.
15.2.2014 15:25
Tuli tuollainen mielenkiintoinen ongelma kytkinrempan jälkeen. Kun derbiä polkee niin jostain päin konetta kuuluu sellaista vinkumista. Mistähän se johtuu, eikä enää lähde käyntiinkään. Apuja ja vinkkejä kaivataan!! Kiitos!
16.2.2014 21:41
Morjesta vaan kaikille! Paljonko seosruuvi/ilmaruuvi on vakiona auki DRD Pro:ssa? (oletettavasti kaikissa derbeissä saman verran?) Sitten on sellainen ongelma Derbissä, että lämpimällä koneella röpeltää aivan tolkuttomasti ja kaasu tulee "jäljessä" eli vastaa kaasuun liian myöhään. Kurit ja hukkaputki pois, 90 suutin, neula keskellä ja seosruuvi/ilmaruuvi 2 kierrosta auki. Kylmällä koneella toimii hyvin, mutta mitä lämpimämpi kone, sitä huonommin toimii ja enemmän röpeltää...
16.2.2014 22:03
Mikä tulppa? kokeile eri lämpöarvoa, ja itsellä teki samaa kun ei ollu sytytys kohillaan ja lämpeniki sen verta et villat lenteli putkesta.
16.2.2014 22:42
Tulppa on BR9ES. Voiskohan BR8ES olla hyvä?
16.2.2014 22:47
kokeilemalla selviää, voi olla kans joku muu vika kerta sulla on vakio tulppa, kokeile nyt ensin kuitenki sitä!
17.2.2014 1:10
Mikä mahtaisi olla vikana,kun 2 ja 4 vaihe ei kytkeydy?Kun laittaa jommankumman vaihteen päälle niin vetää konetta lukkoon.Koneremppa tehty just jossa vaihettiin kampura,laakerit,stefat,mäntä ja sylinteri.