Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
7.8.2012 22:06
Hohhoijjaa, laitoinpas nyt tilaukseen uudet ketjut ja rattaat kun on vanhat jo niin perkeleen kuluneet
8.8.2012 10:59
Missä vika? Betani pitää mooottorin käydessä tasaista nakutusta. Kierrosten noustessa nakutus tihenee. Ja ylämäkeen hyytyy enemmän kuin ennen ja nakutus tietenkin harvenee.
8.8.2012 16:29
löytyskö jolta tarkkaa kuvaa häkkikorosta ja paljon ois hyvä ruuvin reikien väli?
8.8.2012 21:51
osaatteko sanoa että onko betan takajarru-paloilla minkälaista pitoeroa? kun löytyy ainaki 30e ja 15e maksavat
8.8.2012 22:14
Minkäs merkkiset ne on? Sintteriset ei käy, ja kiinalaisia en välttämättä ite laittas. SBS on hyvä merkki, en muista paljon ne makso, mutta mc scatterilta saa ainakin. Ite tilasin vielä kahdet aikoinaan kun noita ei ihan jokapaikasta saa, niin ei ainakaan tule sen takia taukoa ajamiseen.. DT:n kytkinkahva kävi joo suoraan. Jos huomenna lähtis vaikka stefat tulemaan, niin sais keulan kasaan ja pääsis ees mopolla kouluun, tarpeeks karseeta herätä jo niin aikasin, saati sitten lähteä polkemaan.. polkupyörällä.
8.8.2012 22:21
pistäkää tarkempia ohjeita kuvia miten toteutetaan häkkikoro betassa, näyttäs paremmalta ku iskari koro ja taitaa olla turvallisempiki ku iskari koro...
?
8.8.2012 22:23
Kaks palaa lattarautaa ja poraa molempiin 2 reikää ja pulttaa takahäkin alakiinnityksen jatkoks.
8.8.2012 22:36
Gogge kirjoitti:Minkäs merkkiset ne on? Sintteriset ei käy, ja kiinalaisia en välttämättä ite laittas. SBS on hyvä merkki, en muista paljon ne makso, mutta mc scatterilta saa ainakin. Ite tilasin vielä kahdet aikoinaan kun noita ei ihan jokapaikasta saa, niin ei ainakaan tule sen takia taukoa ajamiseen.. DT:n kytkinkahva kävi joo suoraan. Jos huomenna lähtis vaikka stefat tulemaan, niin sais keulan kasaan ja pääsis ees mopolla kouluun, tarpeeks karseeta herätä jo niin aikasin, saati sitten lähteä polkemaan.. polkupyörällä.
eli tälläset palat:http://www.mc-scatter.com/product_info.php?cPath=22_28_1210&products_id=24751#.UCK9wNVyGSo niin että onko kokemuksia että onko pitoa tarpeeksi?
Viimeksi muokannut aDDee_ päivämäärä 9.8.2012 13:40, muokattu yhteensä 1 kerran
8.8.2012 23:51
Itellä on samanlaiset, hyvät noi on. Ja kyllä se keula alas tippuu ihan joka paloilla.
9.8.2012 18:55
mun betassa on välit 11 ja 51 pitäiskö laittaa 10 ja 51 onko huomattava ero ??? ja mikävoisi olla että enne kulki 52 hyvällä suoralla mutta nyt 45-47 täysin vakio .rupeaa räpättämään isoilla kierroksilla. katsoin tulppaa niin se oli aika karstassa mikä voi olla??? oisiko mäntä vetelemässä viimesiään kun kaveri sanoi että se voi johtua siitä että tehot tippuu mutta epäilen kun ajettu vasta 4500.vai onko putki nii saatanan tukossa kun oli jonkun aikaa katalysaattorin letku katkennu voiko johtua siitä
???
9.8.2012 22:52
Unohda vakio beta.
9.8.2012 23:28
Tees nyt ihan ensiksi peltikuri siihen beettaniin, nii vois lähteäkki jonnekki
ja jos röpöttää niin luultavasti saa liikaa bensaa, joten katsoppas onko ryyppy jäänyt päälle.
10.8.2012 9:26
Unohda jo se peltikuri. Juurihan tässä topicissa tultiin siihen tulokseen, että helpommalla pääsee jos avaa sen 1€ kolikon kokosen palan sieltä vakiokurista.
10.8.2012 9:53
Muttei se vakioväleillä siltikään liiku mihinkään
10.8.2012 11:46
Jos nyt etitään miten helpoimmalla pääsee, niin kuri vaa pois niin pitäis liikahtaakkin