Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 0:09

Ne voi muute olla sitte melko jumissa. Itellä ku oli ne 4000 km kiinni nii ei auttanu monitoimiaine, vaa ne pultit katkes sinne sisää ku niitä avas :D Porattii sitte siitä aukkojen kohalta lävitte, ja eiku tarjoustaloo muttereita ja pultteja hakemaa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 7:12

noin 16000km ajettu omalla vakioputkella ja hyvin lähtee irti aina, enkä tiivistettäkän oo saanu paskaksi.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 7:25

nii, se irti lähtemine on siit kiinni mite kauan ne on siinä paikallaa ollu. Miul on 5v vanha detsi ja äskettäin avasin. Miul vaa nupläänty kanta
ni hitsattii mutteri päälle ni joha lähti.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 19:24

Mikäköhä kaverin mbk on ku tulee tuolta Kytkintapin välistä valutta öljyä kokoaja? pitää aina varmuuje vuoks lisätä öljyä lisää ettei leikkaa?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 20:08

Painetta pääsee vaihdelaatikkoon. Todennäköisesti huohotusnippa/letku lohkon takaosassa tukossa. Niin ja vielä, että ei se vaihdelaatikon öljy kiinnileikkaamiseen vaikuta ;)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 21:47

Miten sais moricin ottamaan kunnolla kiinni, nyt muutaman sekunnin pysyy siinä 8700 kierroksessa, mutta sitten nousee sinne 10000 kierrokseen aika nopeesti ja kuuluu rajottimen ääni.
Puolikuriton, 10/65 välit, moric ei ohitettu ja 88 suutin (vähän liian pieni). Jotenki tuntuu että ku on nuin lyhyet välit ni jaksaa vääntää sen rajottimen yli? Jos ostais 92 suuttimen ni rupeiskohan rajoittamaan kunnolla?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:08

Se kierää helposti ylitte noil väleil, ei sitä oikee mitenkä rajottaa kunnol ellei oo kovin raskait välei ;)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:11

Mulla kiertää kierrokset vaan 8000, onko ihan normaalia vai kannattaisko vaihtaa rajottamaton?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:23

Jos vakio niin täysin normaalia koska ei jaksa vetää rajottajaa vasten, mutta jos kuriton niin jotain on vialla.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:30

tomppatikku kirjoitti:kannattaisko vaihtaa rajottamaton?

Meinaat varmaan että poraat/ohitat ledillä? Ku ei oo rajottamattomia moric-bokseja markkinoilla. Ellet meinannu että vaihat kaverin poratun boksin omaas.
Mutta siis mitä meinaat että onko normaalia? Jos sulla on tyhjä putki nii luulis kiertävän enemmän, itellä ainaki moricin kanssa kierti enemmän ku kunnolla raiskas, tuossa vaiheessa kyl jo vonkas melko kovaa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:36

Kyseessä siis ducati dt -05

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:44

Jos saat esim. kaverilta boksin lainaan niin koita sillä niin ei muuta kun tutkimaa puola ja muutenki sähköt ja kaasari kannattaa myös putsata kunnolla!

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 22:50

tomppatikku kirjoitti:Kyseessä siis ducati dt -05

Mikkä välit sul on?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

4.5.2012 23:13

siimo- kirjoitti:Niin ja vielä, että ei se vaihdelaatikon öljy kiinnileikkaamiseen vaikuta ;)

Niin, ylä tai alakerran leikkaamiseen. Mutta vaihdelaatikko sanoo sopimuksen irti jos ei oo öljyä. Tarkennukseks vielä. ;)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.5.2012 0:48

Voiko muuten diodin kiinnitys vaikuttaa siihen miten toimii. itellä oli sokeripalalla, ei jaksanu enää kiihtyä niin hyvin kun rajotettuna, mutta kiersi enemmän. Että jos kolvais, niin toimisko paremmin?