Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
21.3.2012 22:09
Joo eli lähti tuossa toissapäivänä pvstä kilvet ja nyt olis tarkoitus katsastaa uudelleen, joten olis pari kysymystä. Vaaditaanko katsastuksessa esimerkiksi töötti ja jalka? Tarkoitus olis saada kilvet heti ensimmäisellä kerralla eli onko jotain jota pitäisi ottaa huomioon? Ja moperihan on vuosimallia 91.
21.3.2012 22:53
Töötti nyt ainakin vaaditaan. Jalasta en oo varma, mutta joku mielikuva on että sellainen pitäis olla? Kannattaa enempi kysellä
tuolta. Osaavat sielä kertoa tarkemmin.
21.3.2012 22:58
Jalka ja töötti kuntoon, jos ei muuta moitittavaa ole, niin lävitte menee.
21.3.2012 23:03
Tuossahan ei ole sitä nappia edes töötille niin riittääkö jos virittelee jonkun torven siihen sarveen siksi ajaksi?
21.3.2012 23:13
Jos siitä ääntä lähtee, niin voihan sitä onneaan kokeilla, varmaksi en sano. Joskin meidän muinaisessa Lynxissä oli semmone musta torvi, mutta en tiedä sitten, että miten mopossa.
22.3.2012 0:03
Jos ei ole edes nappia kuten ei mullakaan niin pitäisi riittää, koska sillon siinä on alunperinki ollut vaan sellainen soittokello.
22.3.2012 17:20
nyt tarvis neuvoja! eli mun pv:ssä on sellanen vika että ei ota oikee kierroksia, ottaa arviolta puolet kierroksista, ei käy tyhjäkäyntiä vaan heti kun kierrokset laskee niin sammuu. tulppa vaihettu, tulpan hattu, puola ja kaasari eikä mikään auta NYT NIITÄ NEUVOJA
22.3.2012 18:25
Katoppa missä kunnossa pytty&mäntä on.
22.3.2012 19:14
Putki tukossa?
22.3.2012 20:00
Onkoha iha hyvää jos laittaa PV:see teboil 4T Bikea 15w50 vaihteistoon? Nelariin tehty mut tosa lukee et soveltuu myös joihinkin 2T pyöriin joten kai toi menis?
22.3.2012 21:19
Elikkä mun pv ei pysy käynnissä! mul on 60CC läpällinen 16 mikuni kopio kaasari suuttimia on kokeiltu 66-86 ja gianelli. mikä on vikana ku aina se poksuu paukkuu ja ilmanputsarista tulee pieni paukahdus ku se sammuu. hienosti se sytyttää mut ei vaan pysy käynnis !!!oon yrittäny säätää kaasaria mut ei mitää.. alkaa mennä hermot pikku hiljaa. TÄHÄN ON KUMMINKI JOKU IHAN LOOGINEN SELITYS =D eli auttakaa !!
(pv pysyi käynnis kun mun putkeni oli löysäl pytystä ja suuttimena oli 80 mut huonosti)
Viimeksi muokannut villeson päivämäärä 22.3.2012 21:22, muokattu yhteensä 1 kerran
22.3.2012 21:22
No jos siinä lukee että soveltuu kakstahtiin, ni miks ei menis?
Tietysti laittaisin 20W-40, mitä suositellaan, mieluiten kytkinlisäaineellista, niin kytkinki toimis kunnolla.
Villeson, ootko koittanu vaihtaa tulppaa? Säätää sytystystä?
22.3.2012 21:23
en ole koittanu . mahtaisko se johtua siittä?
22.3.2012 21:33
Vois johtuu. (PS. Selvennä tekstin ulkoasua, niin on mukavampi lukea.)
22.3.2012 21:51
Villeson veikkaan et on sytytys persiilleen. Tos öljyssä on kytkinlisä ainetta joten toimii varmaa kytkinki moitteetta.