Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
3.12.2011 19:29
Aika natsi touhua omasta mielestä tommonen et öljykki pitäs käyä vaihattamassa jossaki korjaamolla ettei takuu raukea.
3.12.2011 19:59
Wrooooong.. Ei ne satavarmasti velottanut sen takia ettei ole huollossa käyttänyt ölppejä vaihtamassa vaan hän ei ole itse huolehtinu öljyjen määrästä. orionithan hikoo iha perkeleesti et kahe tonni välein ne öljyt oli pakko vaihtaa ku konees pyöri vaa joku mukilline öljyä
Et todennäkösesti ku ovat öljyt ottanee ulos koneest ni tullu niin vähä et o helppo päätellä miksi o kone leikannu.
4.12.2011 22:55
Ihan siistii... huomasin et ton takajousen alapäässä on sellanen kädellä pyöritettävä osa mistä saa palautustä säädettyä
ei tarvii enää kestää pomppulinnaa, eikä ookkun 2 vuotta menny ennen kun huomasin
ei mainita ohjekirjassa vilaukseltakaan...
5.12.2011 2:36
Clutch kirjoitti:Wrooooong.. Ei ne satavarmasti velottanut sen takia ettei ole huollossa käyttänyt ölppejä vaihtamassa vaan hän ei ole itse huolehtinu öljyjen määrästä.
Kyllä sen tyhmempikin tajuaa. Sanoivat että kun on leikannut ja syy on minun niin siksi ei mene takuun piikkiin. Kuulemma haisi palaneelta. Olivat sitten myös hoonanneet pytyn.. Ihan sama, nyt on kunnossa. Ja odottelu johtui lähinnä siitä että maahantuojan paskiaiset eivät lähettäneet osia ajoissa..
Kävin tuossa pihalla pelleilemässä mopolla kun oli kerran luntakin tullut...
6.12.2011 23:05
Dodih, nyt ois jo etujouset valmiit ja kone puoliks tiivistetty, kun täs 20.30 tuli tylsää niin menin sit talliin ja alotin sen koneen avaamisen, en mitään kyl viel vaihtanu mut huomen sit, eli pääsee ajelee täl viikol!
ja sit päivitys mun damageraporttiin; runko halki molemmilta puolilta siitä takahäkin pulttien kohilta, ja sit kone halki yhen kiinnikkeen kohilta mut ei haittaa mitään, vielä, toivottavasti ei joku kaunis päivä runko vaan mee kahtia
6.12.2011 23:45
Ittelläki näkyy semmonen hienonhieno murtuma siinä etummaisimmassa runkopalkissa. Jostaki ihmeen kiinamurometallista ilmeisesti tehty tuo runko.
7.12.2011 15:57
www.youtube.com/watch?v=BkwnOCc8i2QLol?
siitä tollanen pieni ensilumi clippi teille, mut ei oo kyllä iha mikää parhaast päästä ku tuli kuvattua omalta osalta nii paskas paikas et ei tol orionil voi mtn paskaringi tyylist ees yrittää tos, ois halunnu vetää sellast jalat tapeil paskarinkii mut liia ahdas tila
7.12.2011 16:51
Itseasiassa mielellään en niin tee, mut tos en ihan vielä viittiny ku oli noin pieni tila niin pitää jalkoja tapeilla, sitten kun ois tuolla toisessa paikas missä tämä sachs oli kuvattu niin viellä kyllä vedin paskarinkiäkin jalat tapeilla...
7.12.2011 21:27
Mistä ihmeen haperoraudasta toi on oikeen tehty
kun otin ton
http://www.jm-racing.fi/product_details.php?p=1073 irti, niin huomasin et oli halki
nyt sit pitää tilata uus ja taas kestää, kun muuten ois kasassa toi mopo... eipähän tuu enää kinukkeja mun talouteen tän jälkeen
7.12.2011 22:25
Jep mullaki tuo halkes vauhis ja kaikki öljyt koneest ulos ja niin pois päi...
tekis nii paljo mieli pistään fp kuva tänne noista videoista -.- myötähäpeä..
7.12.2011 22:54
mulla 70cc orion nii oon rullannu 98 gepsiin!
7.12.2011 23:00
ja voi sitä konetta 70cc lisäks piristää monella tavalla esim venttiilin lautasta voi pienissämäärin hioa (vaikuttaa kestävyyteen) ja teettää virinokkaa ym.
7.12.2011 23:16
Voi näitä trolleja
Ei jaksa edes ragettaa nykyään näille.
Eli; Pic or it didn't happen.
Suom. KUVA TAI SITÄ EI OLE TAPAHTUNUT, VIDEO AINA PAREMPI
8.12.2011 0:17
Ei jumalauta taas
Naurahdin VillZzin videolle. Hienoa "sutimista" smotoilla jalat maassa ja lumella.
Ja naalinpaskaa, vaadin itsekkin jonkinlaista kelpaavaa todistusaineistoa, että saat 70cc Orion-parkasi rullaamaan 98km/h gps:n.