Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Skyteam Monkey

14.10.2013 15:55

niin ja kai siä on puristukset tallella ja venttiilit säädetty? eikä imuvuotoja? bensa tulee kuitenkin kaasariin saakka ja oot kokeillu laittaa tulpan reijästä bensaa ja tulppa ehjä varmasti? alkaa ideat loppuun tässä :D seuraavaks sitten yläkertaa auki ja sieltä ihmetteleen mikä vois mättää.

Re: Skyteam Monkey

15.10.2013 14:08

Saako mankii jonkinlaisia 'koro t-paloja' millä voisi korottaa hieman keulaa? Tai onko joku tehny ite?? :D

Re: Skyteam Monkey

15.10.2013 23:57

eikös näissä ennen ainakin ollu keula ylä t palan läpi kiinni pultilla ja sitten siihen keulan ja ylä t palan väliin sai holkin laitettua niin keula nousi..

Re: Skyteam Monkey

26.10.2013 13:42

Onkos tämmösissä vehkeissä mitään sähköistä kierrostenrajoitinta? menin ostamaan tämmösen ja pakko saada sitä jotenki kulkemaan lujempaa ku muuten on aika tuskaa ajella sitä 40km/h :seko:

Re: Skyteam Monkey

26.10.2013 14:13

Imukaulassa on kuri, se pois ja suutin isommaksi.

Re: Skyteam Monkey

26.10.2013 14:24

Noniin eli hommasin tuossa taannoin pikku vikasen skyteam mankin. Nyt uusittujen staattorin johtojen ja säädettyjen venttiilien jälkeeen toimii kylmänä lähes täydellisesti, mutta koneen lämmittyä alkaa ongelmat. Pätkii entistä matalimmilla kierroksilla mitä enemmän kone lämpenee ja tyhjäkäynti vaihtelee todella rajusti lämpimällä koneella. Kertokaahan joku enempi mankeihin ja nelareihin perehtynyt missä voisi olla vika? Spektejä 90cc 18mm kaasari ,suutin kokoa 84 oisko suutin vielä liian pieni?

Re: Skyteam Monkey

27.10.2013 23:29

Koita ryyppy päällä kuumalla koneella, paraneeko vai tukehtuuko? Kierrosten leijailu vois viitata imuvuotoon, mutta sillon se ei kyllä kylmänäkään toimisi.

Re: Skyteam Monkey

28.10.2013 23:24

Huononee vaan ryyppy päällä, pätkii vielä enemmän.

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 10:02

Kun säädän venojen ajotukaia ni mikäs viiva pitää näkyä siitä kolossa kun niitä on neljä?

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 19:42

Pitom kirjoitti:Kun säädän venojen ajotukaia ni mikäs viiva pitää näkyä siitä kolossa kun niitä on neljä?

: magneetossa merkki t viivankohalle. kannessa hahlo ja nokkapyörässä oleva pallura kohakkain.

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 20:23

Ei tossa lohkossa oo mitää merkkiä? Mikä sieltä reiästä kuuluis näkyä kun sen korkin ottaa pois? Ja miten varmistua siitä ettei oo menny puolikierrosta vituilleen tai kokonaista vauhtipyörästä?

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 20:52

Siis mitä tarkoitat reiällä? Yläkuolokohdan hakemisessa voi ja kannattaa käyttää myös ruuvimeisseliä, joka laitetaan tulpanreiästä sisään ja kun vauhtipyörää kääntää, niin meisselillä voi kokeilla missä vaiheessa mäntä on. Yläkuolokohdan tuntee myös siitä, että venttiileissä on /pitäisi olla ihan pieni välys.

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 21:03

Ei vaan siis se reikä sytkäkopassa mistä katotaan missä se viiva menee, niin kun nokka-akselin rattaan se pyöreä piste osottaa koloon päin/eteenpäin niin mitä sillai sieltä reiästä kuuluisi näkyä?

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 21:05

Ja mulla tulee pakoventtiili ruuvvimeisseliin jos sen tulpanreikään tunkee

Re: Skyteam Monkey

29.10.2013 21:33

T- merkki.