Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

16.7.2012 23:13

Oisko kellää myydä Racing kittiä mulle ku en sa atilattuu simmosta vähään aikaan ku maahantuoja lomalla... ja eiks se oo ihan normia nelarilla et jos oikein ymmärsine t se ont yhjäkäynnil ja painat kaasun nopeesti kaakkoon ni se buuaa ja on sammumas----

17.7.2012 22:08

isompi tyhjäkäyntisuutin auttais toho mut ei sekään sitä "vikaa" kokonaan poista.

19.7.2012 13:23

Nyt tuli minimoto racingist semmone ycf tulpanhattu joka on silikoonia ja on tiivis nii suihkuttelin vettä tos tulpanhatulle nii ei kärsiny mitää elikkä enää ei pitäis sateella sammuu :D

19.7.2012 14:01

Osaako joku snaoo millaset jarru kahavt menee polinii ku aattelin tilata jotkut siniset minimotoracingistä löysin PUNAISET mtu sinisiä ei ollu ja ne menis aianki thumpstarii ni veikkaane tois poliniiinkin menny :) Mut jos joku osaa suositella jotain sinisii ajrrukahvoi oisin kiittollinen :D ja löytykks polinii jotai erinlaista käynistyspoljintaki? On se kvia ku maahantuoja on lomal ni ei saa kuritonta imukaulaa eikä uutta jalkaa ku vanah katkes :/

23.7.2012 4:20

Osaatteko kertoo et sopisko honda crf 70 usd keula t-paloineen poliniin ?

23.7.2012 19:36

meniskö polinii ? http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=216

24.7.2012 16:46

Epäilisin joo et toi imukaula menis itekki meittyny samaa ku aattelin tilata polinis on honda mankin lisensoitu kone ja muutenki osat samantapasii joten LUULIS MENEVÄN :) toki jos jaksat odottaa elokuulle saat polinin oman racing kitin.

Tuli laitettuu sit dicen kilventeline kiinni :) Yritän itelle löytää sinisiä VIPUJA mut en oo varma mitkä menis kiinni... Sit tollaset tupit aattelin tilata ja sininen vanneteippiki on ostettu pitäis ava pestä vanteet ja asentaa :)

25.7.2012 3:16

Hamsu kirjoitti:Epäilisin joo et toi imukaula menis itekki meittyny samaa ku aattelin tilata polinis on honda mankin lisensoitu kone ja muutenki osat samantapasii joten LUULIS MENEVÄN :) toki jos jaksat odottaa elokuulle saat polinin oman racing kitin.

Tuli laitettuu sit dicen kilventeline kiinni :) Yritän itelle löytää sinisiä VIPUJA mut en oo varma mitkä menis kiinni... Sit tollaset tupit aattelin tilata ja sininen vanneteippiki on ostettu pitäis ava pestä vanteet ja asentaa :)

Ihan ronskisti vaa maalaat vanteet jollai ittee kiinnostaval väril.

25.7.2012 11:34

Miettiny kyllä tta maalaamistaki mut jotenki en jaksais tommosii vanteit maalata jos olis erinlaiset ni maalaisin.

2.8.2012 16:40

Herätellääs nyt tätäkin topiccia. Kävi sellanen pien vahinko et koko reikälevyputki sinkoutu änkästä ulos kuten myös villatkin. Ja sitä mä täs nyt ihmettelen ku pitäis jotain tavaraa tonne änkkään keksiä ku pitää hirveää ääntä täysin tyhjällä änkällä. Niin että kestäisiköhän villat siellä jos sitä reikäputkea ei ole siellä tukemassa vai pitäisikä jostain kehitellä uusi reikäputkikin?
Ja vielä ois sellanen ongelma et ei tahdo polini lahtä kylmänä käyntiin.Näyttäin siltä et antais heikkoa kipinää.Et missä ois vika ku oon jo tulpan,-hatun,puolan ja cdi-boksin käyny läpi? ettei vaa ois magneeton puolella?

2.8.2012 17:21

prestonpig kirjoitti:Herätellääs nyt tätäkin topiccia. Kävi sellanen pien vahinko et koko reikälevyputki sinkoutu änkästä ulos kuten myös villatkin. Ja sitä mä täs nyt ihmettelen ku pitäis jotain tavaraa tonne änkkään keksiä ku pitää hirveää ääntä täysin tyhjällä änkällä. Niin että kestäisiköhän villat siellä jos sitä reikäputkea ei ole siellä tukemassa vai pitäisikä jostain kehitellä uusi reikäputkikin?
Ja vielä ois sellanen ongelma et ei tahdo polini lahtä kylmänä käyntiin.Näyttäin siltä et antais heikkoa kipinää.Et missä ois vika ku oon jo tulpan,-hatun,puolan ja cdi-boksin käyny läpi? ettei vaa ois magneeton puolella?

Saattaa myös ottaa runkoon joku johto kii , itel oli samaa onkelmaa

4.8.2012 2:47

mikäs ratas yhteen sopii tohon polliiniin

5.8.2012 20:23

takarattaaan saat vain finmotolta,oisko ollut noin 60€ kpl. Mankin eturatas käy pienellä viilauksella. Itse olen käyttänyt samurain/muun minicrossin eturattaita koska menevät heittämällä kiinni

5.8.2012 22:14

Nyt on sitten uus dicen kilventeline kiinni :) Kuva

Laittakaapas jotain parannus ehdotuksia vielä tuningiin liittyen :)

5.8.2012 22:27

Ota heijastimet tosta edestä pois :D

Miltähän näyttäis tai muuttuiskohan ajoasento paljonkin jos laittais fättistangon?