Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
7.8.2011 23:14
Ei tarttee ottaa. Lähtee ihan vaan vetämällä ja reuhtomalla.
8.8.2011 12:19
olppe kirjoitti:Miten mankista lähtee magneetto irti? Oon hommannu ulosvetäjän mut ei vaan onnistu. pitääkö ne kuusiokolopultit ottaa kanssa pois?
Se pitää vaan raa´alla voimalla vääntää että se loksahtaa sieltä pois.
9.8.2011 9:47
Jose 96 kirjoitti:VÄLIT: mikkä valit olis hyvät että menee sen 50 km/h ,,,,,, kun ittellä 15/42!!!
Kun vaihdan rattaat ja ketjut niin tilaan tuon etehe 15 ja 16 ,,taakse vakion mutta mutta millä väleillä jaksais mennä sen 50KM/h
17-42.
9.8.2011 12:31
Mikä mahtaa olla vikana, kun tällä hetkellä 17/40 välit, 17,5mm dellorto, kuriton imukaula, avarampi putki, powerfiltteri ja jtn muuta hilpettä
Ykkösel jaksaa vetää loppuun,
kakkosella rupee hyytymään jo vähän,
kolmosella kierrokset ei nouse enää ollenkaan ylemmäs edes alamäessä
ja nelosel sammuu ?????
Ku tuskin noi välit kuitenkaan liian raskaat oot??
Ainiin huiput tällä hetkellä jostain syystä vain ~30 kmh
Tulppa on uus, ja kaasarin pitäs olla säädöissä (mut jostain syystä 5 min ajoin jälkeen kaasarin pinta on lähemmäs 0 asteinen, eli kondesoi pinnalle )
Kyseessä on jincheng manki skyteamin koneella
E: vika selvitetty
14.8.2011 23:22
Mikä mankissa vikana kun pakoputkesta tulee öljyä? Öljyä ei tule erityisen paljon, sitä on vain roiskunut takarenkaalle. Voiko mopolla ajaa kun öljyä tulee vai kärsiikö kone siitä?
15.8.2011 12:23
sullon menny venttiilivarren kummit,eipä kone siitä kärsi jos vaan lisäilet öljyä "vähän useemmin"
kyllähän tuo karstoittaa tietysti pakokanavaa ja pakoputkea enemmän,vaiha vaan ne kumet .
16.8.2011 23:04
Noniin, pitäs noi venat ajottaa nytte, ni osaisko joku selittää mahollisimman selvästi, et miten se nyt sit menee se homma =)?
17.8.2011 21:19
Juhå kirjoitti:Noniin, pitäs noi venat ajottaa nytte, ni osaisko joku selittää mahollisimman selvästi, et miten se nyt sit menee se homma =)?
Nii eli nokkarattaan merkki pitää saada kannen merkkiin (oliko klo 9 kohdilla) ja samalla magneeton T merkki oltava klo 12, lohkossa on lovi siinä kohdassa. Ja nokka-akseli oltava siinä asennossa että sitä saa pyöriteltyä vähä kumpaankin suuntaan sis sillon kuin nokkaratas ja ketju ei vielä paikoillaan. Muuten se ajoitus menee puoli kierrosta myöhässä, vähä sekavasti selitetty mut toivottavasti ymmärrät
18.8.2011 22:58
Joo laitoin {Honleihin] 72cc mankin pytyn, ja laitoin käyntiin niin tulee pakoaukosta öljyä ja venttiilin oikean puolen kannesta. Ja kun laittaa kytkimen pohjaan kierokset nousee tappiin asti, kyllä se kulkee muuten mutta pelottaa ajella kun huutaa ja tippasee öljyä..
19.8.2011 18:18
S4laatti kirjoitti:Jose 96 kirjoitti:VÄLIT: mikkä valit olis hyvät että menee sen 50 km/h ,,,,,, kun ittellä 15/42!!!
Kun vaihdan rattaat ja ketjut niin tilaan tuon etehe 15 ja 16 ,,taakse vakion mutta mutta millä väleillä jaksais mennä sen 50KM/h
17-42.
Tai sitten 15-40. Niillä mulla ainaki menee just sen 50 km/h mut sehän on mopokohtaista. Ja s4laatti eikös se menny 53 noilla sun mainitsemillä väleillä.
20.8.2011 0:29
Mulla menee 49 km/h 15/35 väleillä
20.8.2011 10:42
Luulempa et noi 15-35 välit on niin raskaat et se ei jaksa vetää loppuun asti.
20.8.2011 14:53
SamPPaT kirjoitti:Luulempa et noi 15-35 välit on niin raskaat et se ei jaksa vetää loppuun asti.
Jaksaa se. Ennen oli 15-33 ja kulki 53 ja jakso niilläki vetää loppuu asti.
20.8.2011 15:45
joo eipä taida jaksaa itellä tällä hetkellä 15-35 ja menee 76km/h
20.8.2011 16:33
Niin mutta mitä viriä sulla on?? Mulla on vakio ja ottaa rajotin vastaa.