10.9.2012 22:35
10.9.2012 22:58
12.9.2012 15:02
-latza- kirjoitti:Itellä olis sellanen ongelma että drrbin digitaalimittari ei toimi.
mittariin tulee valo ja kuviot näkyviin n.1s kun ottaa mittarin johdon irti ja laittaa takaisin paikoilleen, sillä ei ole merkitystä onko virrat käännetty virtalukosta on tai off asentoon.
Pitkienvalojen merkkivalo palaa silloin kun pitäisikin ja vilkkujen merkkivalo palaa vain sillointällöin kun on vilkku päällä. Miettisin että voisiko sielä olla joku singnaali piuha poikki/ottaa runkoon kiinni jostain virtalukon ja mittariston väliltä? Jos näin voisi olla niin osaisiko joku kertoa millainen se johto voisi olla kun en haluaisi kaikkia piuhoja ruveta yksitellen käymään läpi.
Kiitos jo etukäteen.
12.9.2012 15:16
12.9.2012 21:36
12.9.2012 22:01
12.9.2012 22:20
12.9.2012 23:05
12.9.2012 23:49
Ez3 kirjoitti:Sanokaas onkos staattori sökönä, kun arvot pitäis olla nämä http://www.motelek.net/andere/kokusan_12v85w.png ,mutta arvoiksi tuli Vihr. 380 Pun 117,5 (joka siis on oikein) ja kelt. 0.03-0.04. Ja mittasin sillain et oli 10cm johtoa jäljellä, kun eikös se vaikuta, että kuinka pitkä johto/kuinka suuren vastuksen se luo?
Tosiaan mopon ongelmana on surkuhupaisan huono käynnistyminen ei paikallaan kierrä vapaalla loppuun asti, vaan pätkii kuin huono rajoitin, mutta ajossa kiertää miltei loppuun(korkealta hävinny joku 0,5t rpm), ja kylmänä saa tapella kauan, että rupee käymään tyhjäkäyntiä, kun ei pysy käynnissä Ja sellanen vielä, että pitäisit tasakaasulla, niin vain nykii.
(Samoilla kaasarin säädöillä ajettu 5v, ja toiminu moitteetta, ennen ku rupesi ajossa takkuilemaan. Ilmeni kun ajoin töistä pitkää päykää nii rupesi vaan pätkimään. Ja tulppia on vaiheltu, ja kokeiltu) Pyörä siis vm 05 Gilera SMT, elikä vastaa Xtremeä.
13.9.2012 9:10
13.9.2012 17:55
13.9.2012 18:13
13.9.2012 18:34
Murska Arska kirjoitti:Derton kirjoitti:Oma kysymys, että misäköhän vikana kun etuvalo palaa himmeästi vaikka kierrokset tapissa ja takavalo ei pala ollenkaa.
Sama vika tuli pojan Derbiin viime viikolla. Sen verran kerkesin vilasta että polttimolle ei tule kuin 2.6 volttia kierroksilla ja mittausten mukaan joku on oikosulussa. Lataussäädin toimii ja kierroksilla akun jänniten 13.2 volttia. Onko muuta vaihtoehtoa kun purkaa tankki/katteet pois ja alkaa käymään piuhoja läpi yksitellen? Vai onko joku vakiopaikka mistä vika löytyy?
14.9.2012 21:19
16.9.2012 13:53