27.9.2012 15:43
Mikzu_ kirjoitti:Driver7 kirjoitti:Joo eli itellä 07-vuoden SMT:ssä on ilmanputsarin reikälevy poistettu ja holkkii porattu 4-5mm ja menee noin 60 (mittariin 66-68 ) vakioväleillä 11/53. Nyt meinaan laittaa 58 takarattaan ja ehkä vähän enemmän porata holkkia, mutta alko mietityttää, että onko välit liian lyhyet ja ei saa kaikkea kiihtyvyyttä irti? Ois hyvä jos joku osaisi vastata, ettei sitten turhaan ajelisi isoilla kierroksilla kokoajan.
Itellä on samat välit ja oon aatellu laittaa 62 takarattaa, ja sitte 12 piikkise eturattaa kun itelle kuulostaa 12/62 aika hyvältä kun on kuriton ja reikälevy pois
27.9.2012 16:29
Tuuninkiva kirjoitti:meni ainaki minunmielestä liian lyhyeks nuo 12/62 kurittomilla hilppeillä, teharin kanssa nuo on minusta hyvät mutta vakioputkella liian lyhyet
27.9.2012 18:16
27.9.2012 18:40
Driver7 kirjoitti:Täytyy miettii... En kovin paljoo haluis tota vauhtia yli 60, mut kiihtyvyyttä lisää. Jos kellää olis jotain hyvii ideoita miten sais nopeuden pysymään samana, mut vääntöö/kiihtyvyyttä lisää ni voi sanoo.
27.9.2012 22:22
29.9.2012 23:04
30.9.2012 0:11
Gileramies97 kirjoitti:Kannattaako ostaa Gilera Smt Racingiin uuden kuristamattoman alkukäyrän? Löytyyks kromisena mistään ku oon nähny vaa mustana.
2.10.2012 21:08
Driver7 kirjoitti:Tuuninkiva kirjoitti:meni ainaki minunmielestä liian lyhyeks nuo 12/62 kurittomilla hilppeillä, teharin kanssa nuo on minusta hyvät mutta vakioputkella liian lyhyet
Täytyy miettii... En kovin paljoo haluis tota vauhtia yli 60, mut kiihtyvyyttä lisää. Jos kellää olis jotain hyvii ideoita miten sais nopeuden pysymään samana, mut vääntöö/kiihtyvyyttä lisää ni voi sanoo.
2.10.2012 21:46
3.10.2012 0:29
3.10.2012 16:29
3.10.2012 21:31
Blacklake kirjoitti:Driver7 kirjoitti:Tuuninkiva kirjoitti:meni ainaki minunmielestä liian lyhyeks nuo 12/62 kurittomilla hilppeillä, teharin kanssa nuo on minusta hyvät mutta vakioputkella liian lyhyet
Täytyy miettii... En kovin paljoo haluis tota vauhtia yli 60, mut kiihtyvyyttä lisää. Jos kellää olis jotain hyvii ideoita miten sais nopeuden pysymään samana, mut vääntöö/kiihtyvyyttä lisää ni voi sanoo.
Itellä Gilera Smt 2011. 11 - 65 välit, hukkaputki tukittu ja kuriton, menee 70 tasasella, vaikkei kampiakseli sitä kestäkkään. Vie suurimman osan kylän mopoista kiihdytyksessä (Ainoastaan 2 mopoa jossa tehari, ja yks drd limited vie)
En tiiä miten se '07:ssa on, mutta 11-65 välit, hukkaputki tukkoon ja kuria aika paljon pois, menee sopivasti 60, ja kiihtyy helvetin hyvin
Jos ei haittaa vaihtaa kutoselle parinkymmenen metrin päästä nii kannattaa koittaa tuota
4.10.2012 16:35
spuru kirjoitti:Ei auttanut mitään? Nyt ei lähtenyt edes käyntiin, kun polin jonkin aikaa.. mikä vikana?
4.10.2012 16:37
Tuuninkiva kirjoitti:Blacklake kirjoitti:Driver7 kirjoitti:Tuuninkiva kirjoitti:meni ainaki minunmielestä liian lyhyeks nuo 12/62 kurittomilla hilppeillä, teharin kanssa nuo on minusta hyvät mutta vakioputkella liian lyhyet
Täytyy miettii... En kovin paljoo haluis tota vauhtia yli 60, mut kiihtyvyyttä lisää. Jos kellää olis jotain hyvii ideoita miten sais nopeuden pysymään samana, mut vääntöö/kiihtyvyyttä lisää ni voi sanoo.
Itellä Gilera Smt 2011. 11 - 65 välit, hukkaputki tukittu ja kuriton, menee 70 tasasella, vaikkei kampiakseli sitä kestäkkään. Vie suurimman osan kylän mopoista kiihdytyksessä (Ainoastaan 2 mopoa jossa tehari, ja yks drd limited vie)
En tiiä miten se '07:ssa on, mutta 11-65 välit, hukkaputki tukkoon ja kuria aika paljon pois, menee sopivasti 60, ja kiihtyy helvetin hyvin
Jos ei haittaa vaihtaa kutoselle parinkymmenen metrin päästä nii kannattaa koittaa tuota
mulla meni hikisee 60 kurittomana vakioputkella siis 11/62 väleil ja oli jo liia lyhyet kiihtyvyyden puolesta...
5.10.2012 17:29