Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
26.1.2012 0:18
jygeboxi69 kirjoitti:sanoin eka tiskillä et satase suutin tähä kätee mut se vaa kysy et kulkeeks mun mopo kahtasataa...että pojat näin ja se tukehtu sillä 86 suuttimella ettei millää pahalla eli diagnoosi ´´sopiva suutin´´
Tiiä sitte mikä kiinalaine piraatti Aprilia sulla on, mutta aito vehje ei varmasti toimi kunnolla kuristamattomalla teharilla ja 86 suuttimella ainakaan TALVELLA. Itellä 92 suutin kesän jäljiltä mopossa ja kuristetulla metralla pelas vallan mainiosti ennen jouluu ku vein korjaamolle vakuutusarvioitavaks. Jos nyt ihan vaikka vaa meille vittuillakses laittaisit sen 90+ suuttimen ja tulisit sitte pätemää ku on sullaki varmaa tietoa.
26.1.2012 20:43
Nyt on tulppa vaihettu, uusi bensahana, kaasari putsattu, ilmanputsari pesty ja läpät putsattu.
Mopossa 90 suutin(kesällä vähän turhan iso mutta nyt -10), metrakitin putki ja kaasarin reikälevy otettu pois.
Käy kun pistää tulpan reiästä bensaa ja sen jälkeen kun on ottanut läpät pois ja pistänyt takas(kuulostaa hullulta mut näin on) käy hetken mutta sit sammuu kun seinään. Neuvoja?
E:Laskin neulaa sitten pysy ryypyn kanssa mut jos hipaskin kaasua niin sammu mut ku oli tarpeeks lämmittäny ja anto hanaa kaasari alko vuotaa ihan helvetisti jostain.
27.1.2012 16:06
Joonas Piira kirjoitti:kaketsu_ kirjoitti:Kellehän kommentti oli suunnattu?
Edellisen sivun neideille jotka eivät osaa ajaa talvella.
ja nyt loppuu ot ainakin täältä päästä
27.1.2012 16:36
JJyrsin kirjoitti:Nyt on tulppa vaihettu, uusi bensahana, kaasari putsattu, ilmanputsari pesty ja läpät putsattu.
Mopossa 90 suutin(kesällä vähän turhan iso mutta nyt -10), metrakitin putki ja kaasarin reikälevy otettu pois.
Käy kun pistää tulpan reiästä bensaa ja sen jälkeen kun on ottanut läpät pois ja pistänyt takas(kuulostaa hullulta mut näin on) käy hetken mutta sit sammuu kun seinään. Neuvoja?
E:Laskin neulaa sitten pysy ryypyn kanssa mut jos hipaskin kaasua niin sammu mut ku oli tarpeeks lämmittäny ja anto hanaa kaasari alko vuotaa ihan helvetisti jostain.
Et kattonu yhtää et mistä kaasari alko vuotamaan? Tuliko ylivuoto letkusta vai ihan kohokammion ja yläpään liitoksesta,ettei oo kaasarintiivisteet paskana?
27.1.2012 17:28
Näytti vuotavan jostai sieltä kaasarin takaosast siis ilmanputsarin puolelta, kuitenkin kohokammiota ylempää ja sitä bensaa tuli ihan mieletön määrä ei mikään pikkuvuoto.
Ja vuoto ei alkanut heti kun pistin päälle vaan sit kun mopo oli lämmennyt ja letkut on luonnollisesti kunnolla kiinni.
29.1.2012 17:21
Minkäköhän kokoisen männän ne tuolta Kaasalaiselta lähettäisivät jos tälläisen tilaisin ?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/manta ... p-186.html
29.1.2012 22:43
39.86mm muistaakseni alkuperänen.
31.1.2012 10:26
Mistä sais halvalla vakio maskin siis vanhanmallisen?
31.1.2012 16:55
Multa 1800e ja saat mopon kaupan päälle
31.1.2012 17:06
kaketsu_ kirjoitti:Joonas Piira kirjoitti:kaketsu_ kirjoitti:Kellehän kommentti oli suunnattu?
Edellisen sivun neideille jotka eivät osaa ajaa talvella.
ja nyt loppuu ot ainakin täältä päästä
Nyt jotain järkeä näihin kommentteihin. Ja mikähän susta tekee sitten paremman ajajan? Selostappas vähän? Se että satut pysyy talvella pystyssä smotorenkailla? Mutta mites teet äkkijarrutuksen tai väistön niillä renkaillas? Veikkaan, että maata kyntäen. Ajappas tuolla 60-70km/h ja jos niistä vauheista joku edessä jarruttaa äkisti niin sinä törmäät siihen ihan varmasti ellet pidä 150m turvaväliä. Entä jos joku pimeämmällä päättää marssia tien yli eikä huomaa sinua tai ajattelee, että sinä väistät. Hiljaisestakin nopeudesta varmasti on vaikeaa pysäyttää/väistää.
31.1.2012 18:07
Mie ku luulin että asia oli jo loppuunkäsitelty (<- yhdyssana?)
Voidaan jatkaa tätä jutustelua vaikka talvi topicissa tms. mutta tuskin täällä tarttee enää jatkaa, ellei halua sitä maagista keltaista korttia?
1.2.2012 1:42
Jospa jatkatte tuota vääntöä vaikka yv:llä. Sillon kun alkaa menemään neidittelyyn ja muuhun vastaavaan ei sitä tarvitse postata mihinkään topikkiin.
1.2.2012 15:29
Puuro kirjoitti:jygeboxi69 kirjoitti:sanoin eka tiskillä et satase suutin tähä kätee mut se vaa kysy et kulkeeks mun mopo kahtasataa...että pojat näin ja se tukehtu sillä 86 suuttimella ettei millää pahalla eli diagnoosi ´´sopiva suutin´´
Tiiä sitte mikä kiinalaine piraatti Aprilia sulla on, mutta aito vehje ei varmasti toimi kunnolla kuristamattomalla teharilla ja 86 suuttimella ainakaan TALVELLA. Itellä 92 suutin kesän jäljiltä mopossa ja kuristetulla metralla pelas vallan mainiosti ennen jouluu ku vein korjaamolle vakuutusarvioitavaks. Jos nyt ihan vaikka vaa meille vittuillakses laittaisit sen 90+ suuttimen ja tulisit sitte pätemää ku on sullaki varmaa tietoa.
jos rieju mrt toimii 86 suuttimella TALVELLA metrakiti alakauttasella? jote missä vika? cdi?
1.2.2012 15:50
jygeboxi69 kirjoitti:jos rieju mrt toimii 86 suuttimella TALVELLA metrakiti alakauttasella? jote missä vika? cdi?
Erikokoset kaasarit...
1.2.2012 21:30
jygeboxi69 kirjoitti:jos rieju mrt toimii 86 suuttimella TALVELLA metrakiti alakauttasella? jote missä vika? cdi?
Mä oletan että sä puhut nytte kuristamattomasta metran alakauttasesta ja että siinä MRT:ssä on AM6 kone ja vakiokaasari, koska et täsmentäny sen enempää. Nii että taidatkohan sä poika ny tietää mopoista ees sen vertaa, että sylinteriä osaisit paikantaa ku tuut tommosta suoraa sanottuna paskaa selittämää...