Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

4.4.2011 17:54

revolver kirjoitti:nyt saat kyllä selittää että miksi ne on "päälli keksintö"

Koska kyseessä on vain mopo. Paremmin ajaa ympärivuojen endurola ku supermotola. Ja jotenki onton olonen ku supermotosa pitäis olla tehoa ja mopossahan sitä ei ole.

4.4.2011 18:04

ja enskassa ei tarvi ol tehoo? :roll: jtn rajaa oikeesti

4.4.2011 18:08

oppa kirjoitti:
oppa kirjoitti:MH Motorcycles RYZ Urban 50

MH Motorcycles RYZ Supermotard 50

Mitä eroa on kyseisillä mopoilla paitsi vanteet?



??


http://www.konemaailma.fi/mopot-50cc/mh-motorcycles/?num=139024&upotusURI=/mopot-50cc/mh-motorcycles/&x205359=Select/Card

MH Motorcycles RYZ PRO 50 Supermotard Power Up
LAATUA JA TYYLIKKYYTTÄ, EDULLISESTI. Kun valitset MH Motorcycles ajoneuvon, saat laadukkaan ja tyylikkään laitteen edulliseen hintaan, jolla on kattava myynti- ja huoltoverkosto läpi koko maan. Näin varmistat laitteesi huolenpidon ostotapahtuman jälkeenki

- Tehokkaampi Power Up moottori
- Teräspalkkirunko
- 17" renkaat
- Maalatut muovit (metalliväri)
- USD keula 38mm
- Takaiskari lisäsäiliöllä
- Käsisuojat
- Wave jarrulevyt
- Rekisteröity kahdelle
3190,00 €

Tekniset tiedot:

RYZ Pro Supermotard Power Up

Moottori: Minarelli AM6 Power Up1-syl, 2-tahti, tuoreöljyvoit.

Vaihteet: 6

Käynnistys: Sähkö

Jäähdytys: Neste

Sylinteritilavuus: 49,7 cc

Sytytys: CDI

Kaasutin: Dell'orto PHBN 16

Runko: Teräspalkki

Etujousitus: Upside Down 38 mm

Takajousitus: Monojousi Lisäsäiliöllä

Etujarru: Levy 280 mm "Wave"

Takajarru: Levy 220 mm "Wave"

Eturengas: 100/80-17

Takarengas: 130/70-17

Paino: 97 kg

Pituus: 1980 mm

Leveys: 845 mm

Istuinkorkeus: 857 mm

Akseliväli: 1350 mm

Polttoainesäiliö: 7,8 L

-------------------------

http://www.konemaailma.fi/mopot-50cc/mh-motorcycles/?num=139030&upotusURI=/mopot-50cc/mh-motorcycles/&x205339=Select/Card

MH Motorcycles RYZ 50 Urban
LAATUA JA TYYLIKKYYTTÄ, EDULLISESTI. Kun valitset MH Motorcycles ajoneuvon, saat laadukkaan ja tyylikkään laitteen edulliseen hintaan, jolla on kattava myynti- ja huoltoverkosto läpi koko maan. Näin varmistat laitteesi huolenpidon ostotapahtuman jälkeenki

- Teräspalkkirunko
- 16" alumiinivanteet
- Maalatut muovit (metalliväri)
- Rekisteröity kahdelle
2590,00 €

Tekniset tiedot:
RYZ Urban

Moottori: Minarelli AM6 1-syl, 2-tahti, tuoreöljyvoitelu

Vaihteet: 6

Käynnistys: Sähkö

Jäähdytys: Neste

Sylinteritilavuus: 49,7 cc

Sytytys: CDI

Kaasutin: Dell'orto PHBN 16

Runko: Teräspalkki

Etujousitus: Teleskooppihaarukka 36 mm

Takajousitus: Monojousi

Etujarru: Levy 260 mm

Takajarru: Levy 200 mm

Eturengas: 100/80-16

Takarengas: 130/70-16

Paino: 97 kg

Pituus: 1980 mm

Leveys: 845 mm

Istuinkorkeus: 857 mm

Akseliväli: 1350 mm

Polttoainesäiliö: 7,8 L

Siitä vaa päätteleen. Hintahan tuossa ensimmäisessä on jumalauta reilu puol tonnia enemmä. :lol:
Tostaha sais jo tietopankkii pientä tietoa..

4.4.2011 19:23

HeGee` kirjoitti:ja enskassa ei tarvi ol tehoo? :roll: jtn rajaa oikeesti

No pääasia kumminki oli että se supermoto on jotenki onton näkönen. Varmaan johtu tuo mielipide siitäki että asun paikassa missä on puita jokapuolella näkyvissä mutten kumminkaan metsässä asu. Eikä se ole kiva kattoa ku kaverit menee enskoila eelä josaki vähän huonommasa maastosa ja itte jollaki känäsilä slickseilä koittaa edetä.

4.4.2011 19:36

itsekkin kyllä asun peltojen ja metsien keskellä, mutta silti pidän smotoista enemmän. smotot on mielestäni hienompia ja paljo mukavampi ajaa asfaltilla, ja kyllä sillä hiekkatielläkin pystyy ajamaan ihan tarpeeks kovaa hiekkatiellä jonka varressa asun oon ajanu +120, tosin kevarilla ja meen smotoilla ihan samoja reittejä mitä muut ja ite ennen enskoilla. tosin jos oikeesti paljon ajaa metässä niin sillon enska parempi. mielipideasia loppujen lopuksi on

4.4.2011 19:38

Ja enskaankin joutuu vaihtamaan talvirenkaat jos oikeasti haluaa ympärivuotisesti ajella.

4.4.2011 19:58

Anonyme en tarkoittanut tuota pro-mallia.

4.4.2011 20:27

kyllähän supermotoradoistakin osa on hiekkaa. Ja hyvin näyttää smotoilla siellä pärjäävän.

Ite oon supermotoilla pärjänny aina metässä ja mettäteilläkin. Vaikka toki pito ois parempi enskoilla jossai liukkailla savipoluilla

4.4.2011 20:44

Eiköhän tästä voisi heittää sellaisen johtopäätöksen, josta kaikki ovat samaa mieltä?:
1) Haluat ajella metsäpolkuja/peltoja/muita vaikeita reittejä enemmänkin
-> Enska
2) Et ajele niin paljon vaikeita reittejä. Voit kuitenkin joskus hyvin poiketa hieman metsään
-> Supermoto

Loput onkin sitten jokaisen omaa mielipidettä ja mieltymystä

4.4.2011 20:55

oppa kirjoitti:Anonyme en tarkoittanut tuota pro-mallia.



Tuon tuloksen anto google, kun tuon sinun hommasi sinne laitoin, tiedä sitten..

5.4.2011 18:11

Perusteluja ei valinnoilleni kauhesti mitään, mutta kumman näistä itse ostaisitte:
-Beta RR 50 Motard (Track) vai
-RIEJU MRT 50 (PRO) MOTARD
Ja kannattaako maksaa se ~500e lisää, jotta saa tuon "paremman" mallin.

5.4.2011 18:56

Minä valitsisin Betan, koska se on mielestäni paljon hienompi kuin Rieju ja jälleenmyyntiarvokin on parempi, näin olen ainakin huomannut.

5.4.2011 19:01

-
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 18.4.2012 21:20, muokattu yhteensä 1 kerran

6.4.2011 18:46

Ostakaa MH ette pety! ;)

6.4.2011 18:51

Joo, ei ois ainakaa pahan hintanen toi mh moto24:ses. 1999e + tk, ja saa valita kaupan päälle 300e ajovarusteita.