Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
10.9.2012 17:21
Eipä se hukkaputken tukkiminen paljo mitää tee jos holkki on paikallaa!
10.9.2012 18:01
Mistäköhän johtuu kun vaihdoin tnt ilmanputsarin niin kierrokset on ihan maximissa heti kun käynnistyy?
Koitin vakio putsarilla jälkeen mutta sama juttu.
10.9.2012 19:56
Miten saisin Gilera SMT Racing 2012 kulkemaan kovempaa? Vakio suutin on 72 minkä kokoinen pitäisi olla jos otan kaasin reikälevyn pois? Ja putken kuristusta en viitsisi lähtemään avaamaan, koska pultit hitsattu kiinni.
10.9.2012 21:05
QULMAAA kirjoitti:Mistäköhän johtuu kun vaihdoin tnt ilmanputsarin niin kierrokset on ihan maximissa heti kun käynnistyy?
Koitin vakio putsarilla jälkeen mutta sama juttu.
Imuvuoto tai kaasuvaijeri jumissa. Ja vaihda isompi suutin, jos jonkun powerfiltterin tms. laitat.
10.9.2012 23:23
Oothan tarkistanut ettei se imun läppä oo jääny päälle? Mulla kävi niin kerran ja ku käynisti se huusi kierokset aivan tapissa ja aikansa ihmettelyn jälkeen hoksasin että imu on päällä
11.9.2012 13:45
Mites tuo tarkistetaan että onko jääny imun läppä päälle? Oon viel aika ensikertalainen näis jutuis
11.9.2012 21:20
Sen osaa päätellä imun vivustaki että onko jumittunu imupäälle, jos se imuvipu tuntuu samalta ku nostat nii ei oo häikkää ku jos se on jumittunu nii sehän on ihan löysä. ainakin mulla ollu joskus jumittunu nii ihan löysä se vipu!
15.9.2012 22:07
Gileramies97 kirjoitti:Miten saisin Gilera SMT Racing 2012 kulkemaan kovempaa? Vakio suutin on 72 minkä kokoinen pitäisi olla jos otan kaasin reikälevyn pois? Ja putken kuristusta en viitsisi lähtemään avaamaan, koska pultit hitsattu kiinni.
Laita vaikka joku 75-80 väliltä, ja et saa kulkemaan nopeampaa muutakun kurin pois ottamisella.. tai sitte ostat tehari
20.9.2012 20:15
joo eli otin tuon alkukäyrän ja paisarin välisen liitoksen kurin pois niin mittari näyttää suoralla että menisi noin 70kmh? vireinä ei ole muuta kuin 88 suutin ja vapaasti virtaava ilmanputsari. Tarkoituksena olisi saada kulkee noin 60 oikeeta nopeutta. Vaikuttaako ilmanputsarin tuossa tapauksessa nopeuteen ja tietysti mittari heittää vähän.
20.9.2012 22:17
QULMAAA kirjoitti:joo eli otin tuon alkukäyrän ja paisarin välisen liitoksen kurin pois niin mittari näyttää suoralla että menisi noin 70kmh? vireinä ei ole muuta kuin 88 suutin ja vapaasti virtaava ilmanputsari. Tarkoituksena olisi saada kulkee noin 60 oikeeta nopeutta. Vaikuttaako ilmanputsarin tuossa tapauksessa nopeuteen ja tietysti mittari heittää vähän.
Ei kai se ilmanputsari oikeestaa siihe nopeutee vaikuta, vääntää paremmin ainakin. Ja se on 60 jossei enemmänkin jos mittari näyttää jotai 70
Testaa vaikka puhelimen GPS jos on sellane puheli.
20.9.2012 22:57
Minkäs kokosta suutinta tuohon Gileraan pitäisi laittaa kun kuria otettu jonnin verran pois ja 17.5mm kaasaria kiinni laittaa pitäisi ?
21.9.2012 15:31
Mikä on akun miinusnavan vieressä oleva (mulla ainaki takalokarissa) kiinni oleva sellanen neliö musta palikka josta lähtee johtoja nii maan perkeleesti?
21.9.2012 15:38
Nahkela: joku 82-88 vois olla sopiva. Ja joo mittasin gepsiin eli meni toiseen suuntan 55 toiseen 63 tosin ei ollu ihan tasanen eli tasasella ehk 58-60
24.9.2012 16:20
Joo eli itellä 07-vuoden SMT:ssä on ilmanputsarin reikälevy poistettu ja holkkii porattu 4-5mm ja menee noin 60 (mittariin 66-68
) vakioväleillä 11/53. Nyt meinaan laittaa 58 takarattaan ja ehkä vähän enemmän porata holkkia, mutta alko mietityttää, että onko välit liian lyhyet ja ei saa kaikkea kiihtyvyyttä irti? Ois hyvä jos joku osaisi vastata, ettei sitten turhaan ajelisi isoilla kierroksilla kokoajan.
26.9.2012 14:46
Driver7 kirjoitti:Joo eli itellä 07-vuoden SMT:ssä on ilmanputsarin reikälevy poistettu ja holkkii porattu 4-5mm ja menee noin 60 (mittariin 66-68
) vakioväleillä 11/53. Nyt meinaan laittaa 58 takarattaan ja ehkä vähän enemmän porata holkkia, mutta alko mietityttää, että onko välit liian lyhyet ja ei saa kaikkea kiihtyvyyttä irti? Ois hyvä jos joku osaisi vastata, ettei sitten turhaan ajelisi isoilla kierroksilla kokoajan.
Itellä on samat välit ja oon aatellu laittaa 62 takarattaa, ja sitte 12 piikkise eturattaa kun itelle kuulostaa 12/62 aika hyvältä kun on kuriton ja reikälevy pois