Voiko semmone olla mitenkää mahollista, että ku mulla on tommonen T4Tune ilmanputsari detsissä.
Paikallaan käy rikkaalla / normaalisti (riippuen suuttimesta) mutta ajossa menisi putsarin takia laihalle, koska ajossa mopo lämpenee samallatavalla oli sitten 100 tai 116 suutin kiinni. Paikallaan toimii hyvin eikä pahemmin lämpene.
Taustaa sen verran että viime keväällä ajelin ajotunnit 116 suuttimella, kurittomalla putkella, vakio putsarilla (jota oli leikelty), lämmintä oli joku +10 ja 40km lenkki suht korkeilla kierroksilla ja nesteet oli kädenlämpöiset.
Tajuttiin että ilmanputsaria oli leikelty ja päästi paskaa sisää iha hyvin ni ostettiin tuo T4Tune putsari ja 100,105ja 110 suutin.
Sen jälkeen on ollu ihan sama mikä suutin on sisässä ja paljon pihalla on lämmintä niin
2km ja nesteet kuplii jo... Tarkotus olis tässä keväällä uusia kaikki kun tuli tuolla sen verra ajettua suht lämppäämis rajoilla että airsal vähä kulunu ja ketjut ja rattaat iha venyny.
Mietin vain että johtuuko jostaki stefasta vai onko kellekkää koskaa käyny näin tommosten "powerfiltereiden" kanssa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.