Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

7.3.2014 23:35

Jaajaa :) Onhan noi vilkut ja takavalo aika disko kun tyhjäkäynnillä laittaa vilkun päälle :lol:

Re: MRT

8.3.2014 16:36

Nyt joku jeesatkaa tom riejun kaa ku oon vaihtanu vanteelle uuen kumin muttaku koittaa laittaa ilmaa niin ei täyty koska vuotaa vanteen ja kumin välistä miten ton ny sais kuntoon...

Re: MRT

8.3.2014 18:53

Siis sulla on tubelessi rengas? Vanne ei välttämättä sovi niille tai on vaan muuten liian runnoutunut että se tiivistäisi tarpeeksi ja sun täytyy tunkee sisäkumi sinne väliin. Tulee muutenkin kestävämpi sisäkumilla.

Re: MRT

8.3.2014 22:41

Kertokaas miten tähän laitokseen vaihetaan takajarrupalat, kun en saanu sitä vanteenpuolesta palaa tiputettua pois kun en keksiny miten se tappi joka pitää sitä palaa paikallaan saahaan irti? Männänpuoleinen palahan vaan tipahtaa kun vähän tökkäsee.
Mallihan siis 2010 ja enska

Re: MRT

9.3.2014 11:29

Voi olla että joku on jo aiemmin kysynyt ja saanu vastauksenki, mutten jaksanu kattella, mistä saa etu- ja takajarrupalat MRT 2011 malliin, ei oo ne piparilevyt vaan tavalliset.
Ja toinen niin mikä voi olla enää vikana takajarrus, työsylinteriin vaihdettu sisukset ja tiivisteet, letkut katottu ettei vuoda, ja ilmattu 10 eri tavalla pumpulla ja käsin yms.. jarru on aiva tunnoton.. eihän kuluneet palat tollasta tee? ja meni paskaks ku ajoin metrin korkusen lumikasan läpi :D

Re: MRT

9.3.2014 12:04

K3du kirjoitti:Kertokaas miten tähän laitokseen vaihetaan takajarrupalat, kun en saanu sitä vanteenpuolesta palaa tiputettua pois kun en keksiny miten se tappi joka pitää sitä palaa paikallaan saahaan irti? Männänpuoleinen palahan vaan tipahtaa kun vähän tökkäsee.
Mallihan siis 2010 ja enska

Sun täytyy saada puristettua jollain niitä tappeja sinne sisäänpäin, niin sen jarrupalan saa sieltä pois. :)

Re: MRT

9.3.2014 21:03

Kumin sain paikalleen!
Nyt sitten tarvis apua, että miten sais helpoiten renkaiden laakerit irti. Meinaa on riejussa pikkusen tiukassa noi laakerit. Ja eikös ne ole kokoa 6202 2RS?

Re: MRT

9.3.2014 23:08

Lähestulkoon joka pelissä homma hoituu, niin että laakereiden välissä oleva putkenpätkä kammetaan vaikka ruuvarilla ensin sivuun, niin että laakereiden ulko- ja sisäkehän väliin saa ujutettua pitkän ruuvarin tai muun jatkovarren. Eli jos haluat irroittaa vasemmanpuolen laakerin, niin ruuvari tai muu pitkä työkalu sisään oikealta puolelta, niin että se ottaa kiinni sen vasemmanpuoleisen irroitettavan laakerin sisä- ja ulkokoolien välosaan. Sitten vaan hakataan vasaralla jatkovartta niin perkeleesti kunnes laakeri on saatu irti, ja toistetaan sama toisenpuolen laakerille.

Re: MRT

10.3.2014 16:10

Tarviix mun nyt tyhjentää jäähdytysnesteet kun irrotan kaasaria? meinaan noi 2 jäähdytysletkuu mikkä menee kaasariin, toisesta ainakin valu nestettä

Re: MRT

10.3.2014 16:51

En itte ainakaa oo ikinä tyhjentäny :D

Re: MRT

10.3.2014 17:50

niin eikö kukaan oo tilannu jarrupaloja MRT:hen? kummat näistä ny on oikeet perus mrt malliin ei pro..
http://www.janikaasalainen.fi/jarrupala ... 11661.html
vai
http://www.janikaasalainen.fi/jarrupala ... 10333.html
ja sielähän on 2 palaa per. satula, molemmat on erilaiset, tossa on vaan se toinen pala..

Re: MRT

10.3.2014 18:29

thaitus kirjoitti:niin eikö kukaan oo tilannu jarrupaloja MRT:hen? kummat näistä ny on oikeet perus mrt malliin ei pro..
http://www.janikaasalainen.fi/jarrupala ... 11661.html
vai
http://www.janikaasalainen.fi/jarrupala ... 10333.html
ja sielähän on 2 palaa per. satula, molemmat on erilaiset, tossa on vaan se toinen pala..

Tietääkseni se menee näin:
Takajarrupalat :
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/15134

Etujarrupalat: https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/6273

Re: MRT

11.3.2014 0:10

hessuhopotin kirjoitti:Lähestulkoon joka pelissä homma hoituu, niin että laakereiden välissä oleva putkenpätkä kammetaan vaikka ruuvarilla ensin sivuun, niin että laakereiden ulko- ja sisäkehän väliin saa ujutettua pitkän ruuvarin tai muun jatkovarren. Eli jos haluat irroittaa vasemmanpuolen laakerin, niin ruuvari tai muu pitkä työkalu sisään oikealta puolelta, niin että se ottaa kiinni sen vasemmanpuoleisen irroitettavan laakerin sisä- ja ulkokoolien välosaan. Sitten vaan hakataan vasaralla jatkovartta niin perkeleesti kunnes laakeri on saatu irti, ja toistetaan sama toisenpuolen laakerille.
Kiitti nopeesta vastauksesta, kyllä irtos laakerit! :)

Re: MRT

11.3.2014 22:35

Voisko joku laittaa linkin mikä ohjauslaakeri näissä on, tai kertoa koon? :D

Re: MRT

12.3.2014 15:11

Pystyykö laittamaan nappirajoitinta Rieju Mrt pro power up 2009?
Jos pystyy, niin kertokaas :D