Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
26.4.2012 19:58
Lpr kirjoitti:Wilsuu' kirjoitti:Miksutinn kirjoitti:Miten on, passaako vakioputkeen mikään teharin välipilli+änkkä suoraan? ja osuuko änkkä sitten kiinnikkeeseen..? Tarkotus ois ostaa joku vähä sirompi, mutta paisaria en aatellu vielä laittaa.
Giannelli passaa ainaki ja on iha nätit äänet ja ulkonäköki jees
meneekö suoraan?:o
No justha mä tossa totesin että suoraan menee =D GIANNELLI ÄÄNENVAIMENTIMEN VOI ASETTAA SUORAAN VAKIO PAISARIIN =D eli. se siis menee suoraa. eli ei tarvii modailla. eli laitat vaa kiinni sit reikänauhalla tai jollain kiinni sielt iha päästä. takapäästä siis. siis itse vaimentimesta. siis runkoon kiinni. got it ?=D
26.4.2012 21:08
Mikäköhän siinä suoraan käsityksessä nyt on vaikeeta
26.4.2012 21:33
Hyvin monesti kun täällä näitä selailee, niin päätä tulee hakattua seinään..
ihan naurattaa suorastaan.
Mutta asiaan, ensviikolla hakia 12/58 välit, tyhjentää alkukäyrä ja testata millä suuttimella toimii parhaiten. mutta alkaako nuo olla jo liian raskaat välit, nuin keveille "vireille"?
26.4.2012 21:35
no ei todellakaan ole liian raskaat, itellä on nuo. vastaa varmaa suunnilleen vakiovälejä
26.4.2012 21:37
Eikai siinä asioiden varmistamisessa oo mitään väärää?
Mielummin varmistaa uudestaan kuin alkaa turhaan ostelemaan kalliita osia joiden sopivuus jäi vielä mietityttään.
Nii ja kyllä hyvin liikkuu vielä vaikkei muuta viriä ole.
27.4.2012 7:08
oonko sanonu sitten että olis?? Viestissähän totean, että itsellä nuo välit ja kerron niistä
27.4.2012 9:01
Ei se sua tarkottanu, lues pari aiempaa viestiä.
27.4.2012 11:02
Ei mutta siellähän sanottiin, kun kysyttiin että mikä änkkä + välipilli käy suoraan, ja vastauksena oli gianelli, niin kyllähän se sillä on selvä?
27.4.2012 12:19
Gogge kirjoitti:Ei se sua tarkottanu, lues pari aiempaa viestiä.
aijjaa
27.4.2012 21:50
Miten näissä 2010 Malaguti XSM:issa toi rajotin laitetaan? Minkä väriseen moricin johtoon? Kyseessa on siis sellanen perus nappirajotin.
27.4.2012 22:08
jondee58 kirjoitti:Miten näissä 2010 Malaguti XSM:issa toi rajotin laitetaan? Minkä väriseen moricin johtoon? Kyseessa on siis sellanen perus nappirajotin.
Sama varmaan kun -10 Detsissä eli sinivalkoiseen johtoon menee, eli samaan mihin diodi/ledi jos niillä on ohitellut moricia, maadoituksen otin akun - navasta ja sitten vaan säätelemään rajotin kohdilleen
29.4.2012 17:15
mikä ois hyvä suutin 11/58 väleille ja vakioputkelle jossa on itetehty kuri jolla kulkee n. 60?
29.4.2012 17:32
Moro vaan omistan itse jammu dt r :n. Vuosimallia 06. Mopo pelaa hyvin mutta pitäis saaha kierroksia enemmän irti. Mopossa tällä hetkellä kiinni tecknicas e-noxi , joten aika turha , kun ei saa kierroksii tarpeeks. Sitten olenlukenut että on olemassa 2 erilaista kierrosten rajoitinta. 07-> oli ainakin jokin , mutta mikä mulla olisi. Ja jos sen joku osa rajoittaa niin missä pirussa se sijaitsee ja miten vaihetaan ?+
KIITOSS
29.4.2012 17:45
07-> on MORIC CDI sytytys. Se rajoittaa kierrokset noin 8000rpm:ään. Poraamalla 5mm terällä "O" kirjaimen kohdalta saat moricin rajoittamattomaksi. Sijaitsee penkin alla musta boxi.
29.4.2012 17:54
Mömmis kirjoitti:07-> on MORIC CDI sytytys. Se rajoittaa kierrokset noin 8000rpm:ään. Poraamalla 5mm terällä "O" kirjaimen kohdalta saat moricin rajoittamattomaksi. Sijaitsee penkin alla musta boxi.
No mitenkäs tuossa 06 mallissa ??