Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.6.2012 16:03
Onkos teillä ollut tossa polinissa sellasta ongelmaa et ku ajaa sadekelillä nii aluks toimii normaalisti mut vähän ajan päästä kun päästää kaasun nii sitten sammuu. Ja sammuu aina uudestaan kun pysähtyy esim. liikennevaloihin. Toimii loistavasti muuten mutta sateella aina tämmöinen ongelma.
19.6.2012 22:52
aguztan kirjoitti:Onkos teillä ollut tossa polinissa sellasta ongelmaa et ku ajaa sadekelillä nii aluks toimii normaalisti mut vähän ajan päästä kun päästää kaasun nii sitten sammuu. Ja sammuu aina uudestaan kun pysähtyy esim. liikennevaloihin. Toimii loistavasti muuten mutta sateella aina tämmöinen ongelma.
Ittellä vähän niinku sama ongelma. Luulisin että johtuu siitä kun (JOS) vettä menee tulpanhatun alle tai tulpan läheisyyteen ku ainaki noi nakit mitkä on ittellä kiinni niin heittää sen veden just siihe tulpanhatulle. itte oon näistä sammumisista selvinny ku tuut siihen käännökseen ja jos rupee booaamaan niin laitat kakkosen silmään ja päästät kytkimen nii moottoriki ottaa kierroksia ku rengas pyörii
21.6.2012 18:59
aguztan kirjoitti:Onkos teillä ollut tossa polinissa sellasta ongelmaa et ku ajaa sadekelillä nii aluks toimii normaalisti mut vähän ajan päästä kun päästää kaasun nii sitten sammuu. Ja sammuu aina uudestaan kun pysähtyy esim. liikennevaloihin. Toimii loistavasti muuten mutta sateella aina tämmöinen ongelma.
ON! Sammuu jois ajan pitkän matkan vapaalla tai pysähdyn ihan... Eli samat ongelmat sade kelillä :/
22.6.2012 12:37
Tietääkö kukaan että onko polinissa (itsellä on polini) jotakin säilytys koppaa mihin voi laittaa rekisteritodistuksen tai työkaluja?
22.6.2012 18:15
Itellä on lompakossa
23.6.2012 12:12
Tiiviimpi tulpanhattu ja parempi tulpanjohto. Mulla ei oo kyseistä ongelmaa ku edellinen omistaja (simplemään) vaihto poliniin ko. osat.
23.6.2012 14:50
No se on aika yleistä mutta kuinka monella tamperelaisella on polini kaikki kommentoimaan tampereen seudulta on itellä yksi Polini XP4 STREET 50cc
24.6.2012 11:28
moni piikkine on toi polinin vakio takaratas
25.6.2012 12:57
Respected kirjoitti:Tiiviimpi tulpanhattu ja parempi tulpanjohto. Mulla ei oo kyseistä ongelmaa ku edellinen omistaja (simplemään) vaihto poliniin ko. osat.
onko ton jälkeen toiminu sateella iha normaalisti ja tietääkö joku paljo maksais polinii takakatteet ?
25.6.2012 14:45
itsekkin vaihoin tulpanhatun,koska juuri hyytyili sateella. Nykyään toimii jo paremmin.
Katteet maksaa rahdun verran yli 10€/kpl.
25.6.2012 17:06
prestonpig kirjoitti:itsekkin vaihoin tulpanhatun,koska juuri hyytyili sateella. Nykyään toimii jo paremmin.
Katteet maksaa rahdun verran yli 10€/kpl.
mikä tulpanhattu sulla on nyt ?
26.6.2012 11:22
polini1234 kirjoitti:moni piikkine on toi polinin vakio takaratas
Oisko ollu 48p
26.6.2012 11:23
aguztan kirjoitti:prestonpig kirjoitti:itsekkin vaihoin tulpanhatun,koska juuri hyytyili sateella. Nykyään toimii jo paremmin.
Katteet maksaa rahdun verran yli 10€/kpl.
mikä tulpanhattu sulla on nyt ?
Ittellä on tällä hetkellä Ngk jonkunmoinen kumihattu , ennen sitä oli championin punainen hattu joka pätki aivan saatanasti , en suosittele :o
26.6.2012 11:26
Ala-kokko_ kirjoitti:Tietääkö kukaan että onko polinissa (itsellä on polini) jotakin säilytys koppaa mihin voi laittaa rekisteritodistuksen tai työkaluja?
No itellä ne on siinä ilmanputsarikotelon ja takalokarin välissä penkin alla pienessä jossain ohuessa lompakossa , jossa on kerros teippiä päälle ettei mene vesi sisään
D , saathan sä sinne jonkunmoisen laatikon esim työkaluille ku otat ilmanputsarin pois , ja sitten sen imukurkun joka vie ilman siitä kotelolta kaasarille nappaat kanssa irti ja tukit sen kotelon röörin mikä menee siihe kurkulle. Sitten pipercrossia yms. Tulipas tas hirveetä luettavaa mutta toivottavasti ymmärsit?
27.6.2012 12:17
Joo no eilen tuli sit uus putkisto postista(ei mennyt kuin kuukausi). Oli aikamoinen ähellys et sen sai mahtumaan katteen alle mm. piti alin katteen pidike rälläköidä pois. Äänet muuttuivat huomattavasti enemmän isomman pitbiken kaltaisiksi ja vääntöä tuli huomattavasti lisää, huipuista en nyt perstuntumalla osaa sanoa. Kuvaa vois pistellä jos jaksaa.
Tulpanhattu oli ngk.