Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
5.8.2012 21:21
pitääkös tässä skyteamissa olla ohitin...? tietopankissa ei mainintaa asiassa ja kakspiippusta tietoa olen saanut...
5.8.2012 21:45
Siis.. eihän siinä mikään pakko ole ohitinta olla
E: Tai siis miksi pitäisi?
5.8.2012 21:47
mutta tässä tapauksessa kiinni 125cc kone niin vaatiiko että saa kaiken tehon irti?
5.8.2012 21:59
ei ainakaa tunnu 09 mallissa olevan rajoitinta.
5.8.2012 22:14
no 09 tämäkin. eli ei olisi rajotettua cdi:tä? onkos tämä faktaa?
5.8.2012 22:17
Eihän näissä kiinan koneissa/cdi:bokseissa oo missään rajotinta vai? Korjatkaa jos oon väärässä....
5.8.2012 22:17
väännä kaasu pohjaan ja kato alkaako venat siriseen jos alkaa niin ei ole rajotinta
kyllähän sen nyt pitäis huomata onko siinä rajotin vai ei, ihan kuuntelemalla se pitäis jo huomata että antaako kierroksia ihan vitusti vai tössääkö jo 5 tonnii
skytäreissä ei ole vakiona mtn rajotinta.
E: vviltsun kans samaan aikaan
5.8.2012 22:21
vaikea alkaa kokeilemaan kun ei ole säädöissä
mutta hyvä näin !
kiitos infosta !
6.8.2012 1:37
Mistäs saa starttimoottorin ja magneeton kopan alareunan väliin kuuluvia tiivisteitä?
6.8.2012 11:35
motorpowerille soittamaan jollei muualta löydy
6.8.2012 17:27
vviltsu kirjoitti:Mistäs saa starttimoottorin ja magneeton kopan alareunan väliin kuuluvia tiivisteitä?
Maitopurkista.
6.8.2012 18:48
Paa tiivistemassaa tai leikkele paperista.
8.8.2012 19:33
Miten saan jännitettyä käynnistysakselin jousen?
8.8.2012 21:11
ei sitä muistaakseni pitäny mitenkään jännittää :o se pitää vaan kattoo et on oikeessa asennossa
sillon ainakin kun mulla oli kone palasina ni ei sitä muistaakseni mitenkään tarttenu jännittää
9.8.2012 1:48
Piti se kääntää oikeeseen asentoon, niin että jousi jännitty, mutta ei muuta.
Nyt tuli semmonen ongelma, että kun lohkot on kiinni niin kone ei pyösi kunnolla (pyörii, mutta pitää oikeen kunnolla vääntää että pyörii). Sitte ku vähän löysää lohkoja (joku milli riittää) niin pyörii taas. Onkohan joku prikka menny vaihteistossa väärään paikkaa, vai missä vika vois olla?