23.9.2011 16:35
23.9.2011 17:26
23.9.2011 20:33
-rooope kirjoitti:Katoppa sitten tulpanjohto.
23.9.2011 22:46
J00N4 kirjoitti:xJoooniiix kirjoitti:Ostin uuden kilventelineen jonkun polisportin siinä on ihan normi poltin. Niin tarviiko patentoida sähköihin mitään kun vakiona on ledi ja oon laittamassa tota uutta kiinni. Niin riittääkö että laitan vanhoihin takavalon johtoihin kiinni? sitten tarvinko forten laser minivilkkuihin vastukset? ja mopona on siis 2011 säxä. NOPEESTI VASTAUKSIA KUN HUOMENNA PITÄIS SAADA LAITETTUA ETTÄ PÄÄSIS TSKM!
E: kilventeline: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2826 ja vilkut: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2864
Mopon vakiokilventelineeseen tulee kolme johtoa, nappaat ne poikki ja liität liittimillä (liittimiä saa Motonetistä) uuden kilventelineen kolme johtoa niihin mopon johtoihin. Vilkuissa sama homma, jokaiseen vilkkuun tulee kaksi johtoa, poikkaset alkuperäisten vilkkujen johdot ja asennat nuo uudet vilkut liittimillä. Muista suojata ja tehdä muutenkin kaikki sähkötyöt aina kunnolla, niin ei jälkikäteen ala vituttamaan! Noihin vilkkuihin et tarvitse vastusta, koska eivät ole LED-vilkut, joten syövät yhtä paljon virtaa kuin vakiot. Vinkki! Jos sulla on kolvi, niin kannattaa juottaa kaikki noi sähköjohdot yhteen Irrotus on vittumaisempaa, mutta ainakin pysyy hyvin kiinni eikä iroitele liittimet montuissa. Ja miksipä niitä pitäisi irroitella joka päivä (vaikka itse irroittelinkin )
24.9.2011 11:51
kaketsu_ kirjoitti:Kertokaahan te fiksut nuoret, mitä vittua, kun tänään olin pilistelemässä Apikalla, niin oikeen puolimmaiset (siis MOLEMMAT) vilkut eivät syttyneet ollenkaan, vain mittariston vilkkumerkkivalo paloi, tosin ei välkkynyt, paloi vaan normaalisti. Vasemmalta puolen vilkut pelaa moitteettomasti. Sit kun tulin kotiin, ja mopo seisoi n.1min, niin laitoin virrat päälle, ja sitten taas vilkut pelas. Sit laitoin käyntiin, ja pari sekkaa ne välähteli himmeästi, ja sit taas ei tapahtunut vittuakaan. Sähköasioista en ole perehtynyt, mutta liekkö releessä jotain häikkää? ja tiedän että se sijaitsee penkin(?) alla, jännitteensäätimen kanssa samassa laatikossa, mutta missäs vitussa ne on? Onko ne ne 2 valkeaa, ikään kuin tosi suurta "liitin" systeemiä? Johdot tsekkaan huomenna, mutta niissä ei varmasti ole mitään. Vittuun sais saatana polkee nämä vitun derbin sähköt.
24.9.2011 12:16
24.9.2011 12:29
Hepex kirjoitti:Njaa, jännitteensäädin ja CDI uusittu, ei anna kipinää, testattu kolmella eri tulpalla. Täytynee polttaa koko mopo.
24.9.2011 12:41
24.9.2011 12:44
24.9.2011 12:57
24.9.2011 13:24
permuuda kirjoitti:Jotakin pientä ja pelottavaa kävi tässä tänään kun ajelin.. Edellisenä iltana olin laittanu teharin takasin ja suuttimen isontanu. Noh ajelin tiellä n.82 mittari nopeutta kunne kuului semmoinen imasu yhdistettynä kokispullun blobsahdukseen avatessa ... Mopo sammui kuin avaimesta olis väännetty ja yrtin heti uudestaan käyntiin poljin ei liikkunu minnekkään, mutta minuutin parin päästä uudi yritys pikkusen kovemmin väänsin ja lähti liikkumaan ja mene käyntiin.. Sen jälkeen ei mitään ongelmaa ollu? Eka kävi mielessä että leipo mutta miten.. Mutta mikä helvetin vika ois voinu olla oli nimittäin melkein sydärin paikka enkä halua näin nuorena kuolla sydänkohtaukseen prkl..
24.9.2011 14:43
24.9.2011 15:52
24.9.2011 16:07
Saleze kirjoitti:Voiko auton akun laturilla ladata mopon akun?
24.9.2011 16:19