Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
28.1.2011 7:05
naapurissa sama, aina ollut. joku stoppari sieltä on todnäkösesti menny tms JOS ennen ei ole tuollalailla tehny.
28.1.2011 9:12
Kyllä ne vaihteet menee ihan oikein, ne kuuluukin mennä ns. ympäri, eli nelosen jälkeen vapaa. Sama homma mun satakympissä (4-v puolari). Eli ei sieltä mikään stoppari ole hajalla.
28.1.2011 21:51
Moi! Ajattelin tossa kesällä hommata mankiini ton koneen. koska on suht.helppo asentaa. Ja kysyisin että onko kenelläkään kokemuksia tosta koneesta ja onko toi MotorPowerin ilmoittama 2.2kW/7500rmp paljo tehoa 70cc koneessa? Ja paljon luulisitte mankin kulkevan tolla koneella, välit 15/35, 18mm DellOrto PHBG kaasari, ja Ixil tuplaputkilla. ja JOS vaihtaa rajoittamattoman CDI boksin niin entäs sitten? Olen nyt tällänen innokas aloitteleva manki harrastaja joka ei vielä tiedä mankista paljoakaan. Oli aikoinaan RX 50cc mikä meni 100km/h! YLIPÄÄTÄNSÄ KANNATTAAKO OSTAA? Itse en asenna konetta vaan vien sen korjaamolle jotka asentaa.
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=404 Tollane kone ois kyseessä! Tulee muutakii tarvittavaa kamaa mukaa nii suht. helppo asentaa.
29.1.2011 5:11
jos minulta kysytään niin elä ihmeessä tuollasesta tuota summa mee maksamaan, ja 2,2kw ei oo juuri mitään. monessa on vakiona 50cc enemmän. ~75km/h menee nuilla väleillä jos jaksaa tuolla koneella edes vääntää viimeistä vaihetta loppuu, senverta vähän tuo on tehoa.
http://www.huuto.net/kohteet/lifan-120- ... /164095373http://www.huuto.net/kohteet/lifan-125c ... /164603113http://www.huuto.net/kohteet/125cc-moot ... /164298978ja niinhelppo ruuvaa kiinni homma tuo koneen kiinni laitto on, että pitäs kyllä ilman korjaamoita asentua
29.1.2011 14:19
Niin no, omassa mankissa takajarru paskana. Ei pysty pysähtyy helposti kovasta nopeuksista. Mut sitte jos hommaan 90cc SkyTeam koneen nii siinä on 4.1kW ja itelläni on toi Ixil tuplaputket mankissa. Niin että käykö ne 90cc koneeseen? Siis pytystä menee kiinni mutta jääkö putket eri asentoon että ei menisi loppu päästä kiinni siihen iskarinpulttiin. Ja mikä olisi pienin kaasari koko tohon 90cc koneeseen? Onko sitten 90cc koneella minkälaiset huiput noilla palokoilla mitä kerroin edellisessä viestissä? Itselleni huiput sopisi siihen 60-75km/h pintaan. Ja painan aika paljon (95kg)
29.1.2011 16:26
voihan sillä moottorilla jarruttaa ja etujarru on aina tehokkaampi ku takajarru, ei itelläkää oo paikallaa takajarru ollu vuotee ja hyvin pysähtyy moottorilla ja etujarrulla.
29.1.2011 17:16
Juu, no meiksi lupaili että 90cc hommataa. Mut nyt haluaisin tietää että onko kenelläkää 90cc koneessa Ixil tuplaputkia? Onko tarpeeksi avarat?
29.1.2011 17:20
Putki irti, mitta käteen ja mittaa.
30.1.2011 0:38
Jep, nii helppoa kun sen vaan oivaltaa ja tietää paljon se pitäisi olla?
30.1.2011 0:45
Samankokoinen tai isompi kuin 90cc:n pakokanava.
30.1.2011 11:15
Ja onks sit kenelläkää tietoo paljo se on! Nimittäi en omista vielä tota mottia, vast keväällä. Ja haluun etukäteen pientä tietoa.
30.1.2011 14:32
110cc kansissa ollu yleensä ~18-22mm ja tossa 90cc:ssä taitaa olla sama kansi ku muissakin kinuski 110cc koneissa
7.2.2011 17:02
Kuinka näissä Jinkuissa sähköt kestävät? Entä kestääkö muuten hyvin? Jos siis uutena ostais.
13.2.2011 20:12
Mikä mahtais olla vikana kun lähtee käymään normaalisti mutta kun nostaa kierroksia niin rupeaa röpöttämään ja pätkimään? kaasarissa ei ole ainakaan vikaa tarkistin meinaan.
13.2.2011 21:09
Luultavasti joku johto ottaa runkoon kiinni