29.8.2012 20:36
tps1 kirjoitti:Tällänen tyhmä kysymys: oon vaihtamassa eteen jarrupaloja, pitääkö ilmata ja miten se palojen vaihto menee? mopo on siis gilera rcr 04.
30.8.2012 16:29
30.8.2012 21:15
31.8.2012 13:48
31.8.2012 21:35
1.9.2012 17:48
2.9.2012 16:40
L4R1 kirjoitti:Joo voisko joku fiksu ihminen kertoo et mistä johtuu et mopo ei lähe käyntii ku työntämällä ja sitku lähtee ni paisunta säiliöön tulee painetta eli siis korkin alta kuuluu suhinaa. Moponi siis on gilera smt 08
2.9.2012 17:34
2.9.2012 20:29
Mikzu_ kirjoitti:Täh? Mun gilera smt racing meni jo vakiona sen 50-55 km/h Nyt menee 11/62 väleil, 80 suuttimel ja kurittomana 60-65 km/h ja vääntää paljon paremmin, reikälevyä tai hukkaputkea jaksanu ottaa pois kun mitään vaikuta .. mut onko noi välit vieläki liian raskaat?
3.9.2012 15:40
3.9.2012 21:02
Gileramies97 kirjoitti:Mikzu_ kirjoitti:Täh? Mun gilera smt racing meni jo vakiona sen 50-55 km/h Nyt menee 11/62 väleil, 80 suuttimel ja kurittomana 60-65 km/h ja vääntää paljon paremmin, reikälevyä tai hukkaputkea jaksanu ottaa pois kun mitään vaikuta .. mut onko noi välit vieläki liian raskaat?
Missä tuossa Gilerassa on kurit, koska itsellänikin on saman mallinen Gilera? Ja siinä alkukäyrässä ei ole holkkia niin kuin vanhemmissa malleissa. Menee suoralla mittariin 52-53. Onko rajoittavaa CDI boksia ja mikä on hyvän kokoinen suutin tähän. Ja auttaako nopeuteen jos otan reikävelyn pois?
4.9.2012 13:46
4.9.2012 15:25
Gileramies97 kirjoitti:Mutta noi pultithan on hitsattu kiinni? Millä avasit sen ja jouduitko ostamaan uudet mutterit?
4.9.2012 15:26
4.9.2012 15:32
Gileramies97 kirjoitti:Onks sul siis Gilera SMT Racing, semmone puna musta valkone? Ku mul on ainaki hitsattu kiinni.