Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

28.2.2012 22:25

Kyllä se sillä toimii, mutta toki se on alimitoitettu. Jos et meinaa edes imuaukkoa viilata niin 18mm olis soppeli.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

28.2.2012 23:31

Jos et ole hakemassa kaikkia tehoja irti niin laita vaan se 16mm kaasari. Jos ei ole vielä kaasaria niin osta 18mm kaasari.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 7:55

jos on vanhavalune p+ ni siin on 16mm imu

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 21:34

onks kukaa koittanut tehdä tai laittaa pv:seen boost bottlea? sen hä vois laittaa siihe tuoreöljy voitelu nippaa? täytyy semmonenki joku kaunis päivä väsätä :D

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 21:36

Ei voi laittaa tuorevoitelunippaan. Ei mitään järkeä tehä semmosta.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 21:45

Ihan liian pieni nippa. Kannattaa tutustua aluks boost bottlen rakenteeseen ja minkälaiset jutut se vaatii ja sitte vasta miettiä ;)

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 21:51

Joo, ei sitä kovin pieneen reikään voi laittaa. Ei suinkaan ole turha, sillä käyttäähän mm. Yamaha piikeissään YEIS systeemiä eli juurikin boost bottlen tapaista viritelmää.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 21:53

entäs jos sen tuorevoitelu nipan ottais pois ja porasi sen reiän isommaksi ja hitsais siihe semmose uude isomma nipan?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 22:08

olisko kellään tarvetta tollaselle tarakalle? http://www.mp-osat.fi/suzuki/index.php? ... gory_id=74


tarjouksia YV:llä

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 22:10

Se nipan koko pitäisi olla vähintään sentin luokkaa. En mitään tarkkaa mittaa tiedä missä kohtaa se alkaa olemaan sopiva. Betaversio heitti 15mm boostbottle-triidissä, mutta siellä kuitenkin pitäisi soossia liikkua sutjakkaasti.

Boost-bottlesta, se ei ole mikään ihmeitä tekevä pönttö joka saa pyörän keulimaan kaasusta jokavaihteella tjsp. Se on pienien tehokuoppien ja vastaavien tasoitteluun, sillä voidaan tehdä se viimeinen silaus, mutta jos tehoa varsinaisesti haluaa niin pulttaa mielummin teharia tai kaasaria kiinni.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.2.2012 22:57

pitäskö tota suutinta rueta pienenttää ku ei taho otttaa kierroksia? suuti o ny 92 ja neula sokka alimmassa. virit o 50 p+ 16 lortto, luhao ja powerfiltteri..

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

1.3.2012 0:05

Jos ryypyn kans ottaa kierroksia paremmin tai muutenki vetää paremmin niin sillon.
E: Joo hupsista, lukuvirhe :nolo:
Viimeksi muokannut siimo- päivämäärä 1.3.2012 16:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

1.3.2012 8:09

Sillonhan pitäs suurentaa suutinta jos ryypyn kanssa menee paremmin. Jos ryypyllä tukehtuu täysin, niin pienempää.

Jos vääntää kaasua niin booaako se? Vai röpöttääkö?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

1.3.2012 14:08

.
Viimeksi muokannut Dtt päivämäärä 17.12.2012 20:41, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

1.3.2012 17:00

Reetuhai2 kirjoitti:Sillonhan pitäs suurentaa suutinta jos ryypyn kanssa menee paremmin. Jos ryypyllä tukehtuu täysin, niin pienempää.

Jooh, mun moka! Luin väärin :nolo:

Röpöttääkö se täyskaasulla vai jollain puolella kaasulla?