Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.4.2012 21:49
Mul o pari ongelmaa, detsi o vähä huono lähtemää käyntiin, talvella saa polkee aivan hullunlailla että käynnistyy, nyt lähtee kyl käyntii iha muutamal polkasul mut kaasua ei voi antaa heti. Mikä neuvoks? muute käy tosi hyvin, paitsi et jää kierrokset vähä leijuu välil... ja ne nousee jos annan ryyppyä? onks mul liian pieni suutin tai jotain, mul o kuriton vakioputki giannelli änkäl ja suutin vissii 100. JA mikä ongelma ku o toi kuriton vakio putki giannelli änkällä -> n 80, kuriton vakioputki vakio änkällä -> n. 20-30...? johtuuks vaa liia isost suuttimest et noin huonosti sit käy? ku eihä sen änkän nyt pitäis NIIN hirveesti vaikuttaa.... tosiaa karstat oon siit vakio änkästä poltettu kaasupolttimel et ei siel karstaa pitäis olla.... haluis kuitenki sen vakio änkän iskee kiinni ku toi 80 vähä liikaa ku poliisei rupee liikkuu aika paljo ja kesäkuus pitäis kevari kortti saada, ja kuitenki 30km/h vähä liian vähä....
23.4.2012 22:11
ryypyn kanssahan ne kierroksien pitääki nousta koska moottori saa enemmän pensaa. Ja ei sillä änkällä pitäs vaikuttaa oikeestaa juuri mitään nopeuteen, tulee vaa paremmat äänet. Ja kyllä se varmaa voi johtua liian isosta suuttimest koska itelläki tekee just noin nyt kun on peltikuri kiinni ja liian iso suutin sille nii jää kierrokset leijuu ja huonommin lähtee käyntii mitä sopivalla suuttimella
23.4.2012 23:05
Ja liian pieni suutin, tai imuvuoto aiheuttaa sitä että kierrokset leijuu, ei liian iso suutin. Isolla suuttimella se meinaa sammuu ja käy raskaasti.
24.4.2012 8:42
Reetuhai2 kirjoitti:Ja liian pieni suutin, tai imuvuoto aiheuttaa sitä että kierrokset leijuu, ei liian iso suutin. Isolla suuttimella se meinaa sammuu ja käy raskaasti.
Niimpä, mut oon tsekannu et ei oo imuvuotoi ja jos toi o liia pieni suutin toho putki yhistelmää nii eks sen pitäis sit olla suurinpiirtein sopiva vakio änkälle? 2tekniikka<3
24.4.2012 9:55
ei se änkkä mihinkää suuttimee vaikuta ainakaan merkittävästi
24.4.2012 12:32
Tai voi se vaikuttaa jos se on tukossa, täynnä karstaa, ja siltä se vaikuttais.
24.4.2012 16:06
Ku siel ei todellakaa oo mitään karstaa ku polttelin sitä iha huolel kaasupolttimel... Ku eihä 100 pitäs olla mikää iha HIRVEEN iso suutin kurittomaan vakioputkeen?
24.4.2012 16:24
No tukossa se silti on, jos kerta ei mene kun 20-30.
24.4.2012 16:42
Noo polttelin tossa uudenkerran sen tyhjäks toivottavasti nyt toimii.... Jea vähä uusii vikoi ketjut meni poikki viimeviikol, nyt huomasin et neoli hajottani samal magneeton kopan, no, nyt siel on sit kuravetttä... + jostain vuotaa jotain, hais iha vaihteisto öljyltä, ja vaikutti muutenki silt, mut sitä tulee vähä oudost paikasta ku sitä oli ketjuissa ja eturattaassaki.... Voi olla et seo öljyä pakokaasust ku huomasin samal et kumitötsä joka änkän ja alkukäyrän liitoksessa on lohjennu.... Vittu ei tosta tiiä
pitää ottaa selvää.
24.4.2012 16:44
Wilsuu' kirjoitti:Voi olla et seo öljyä pakokaasust ku huomasin samal et kumitötsä joka änkän ja alkukäyrän liitoksessa on lohjennu....
Meni ohi multa?
24.4.2012 17:51
Eiköhän se ollu se välipillin ja paisarin liitos... Kato nyt kuitenki ettei vetarin stefa vuoda. Kytkintapin stefastakin voi valuttaa sinne.
24.4.2012 18:00
siimo- kirjoitti:Eiköhän se ollu se välipillin ja paisarin liitos... Kato nyt kuitenki ettei vetarin stefa vuoda. Kytkintapin stefastakin voi valuttaa sinne.
Vetarin?
24.4.2012 18:24
Vetoakseli.
24.4.2012 22:00
Miten on, passaako vakioputkeen mikään teharin välipilli+änkkä suoraan? ja osuuko änkkä sitten kiinnikkeeseen..? Tarkotus ois ostaa joku vähä sirompi, mutta paisaria en aatellu vielä laittaa.