Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Tunturi Tiger Air/Aqua

20.5.2011 7:20

No männän oon jo kattonu ja siinä onniin vähän kilometrejäki ettäei mitään vikaa pitäs ollakkaan

20.5.2011 18:38

latelainen kirjoitti:No männän oon jo kattonu ja siinä onniin vähän kilometrejäki ettäei mitään vikaa pitäs ollakkaan

katoppas seuraavaks raottaako läpät

20.5.2011 20:53

mitä tolla raottamisela tarkotat

20.5.2011 21:48

latelainen kirjoitti:mitä tolla raottamisela tarkotat

eli otat läppäventtiilin kätees ja katot valoa vasten onko siinä läppien ja sen läppärungon välissä rakoa ja jos on niin ostat uudet läpät siihen ;)

20.5.2011 23:36

näkyykö se ilmankin valoa. Eli onko se tosi pienestä kiinni vai näkeekö sen selvästi

21.5.2011 18:47

latelainen kirjoitti:näkyykö se ilmankin valoa. Eli onko se tosi pienestä kiinni vai näkeekö sen selvästi

voi olla pienestäkin kiinni ;)

21.5.2011 19:10

miten tuo nopeus mittari korjataan kun oon aika noobi vielä näissä :nolo:
se on siitä etu renkaan juuresta jotenkin rikki kaite

21.5.2011 20:07

Ostat uuden mittarinpyörittäjän^

22.5.2011 20:12

no ei kyllä noissa läpisä mitää näkyny, kyllä mua nyt harmittaa kun en saanu mopoa kuntoon kesää varten. :( :itku:

22.5.2011 22:47

no kokeilleppa sitten sitä kaasarin vaihtoa

22.5.2011 23:09

No kun täänään sitten kattelin sitä kaasaria kun sain mopedini takaisin tuolta huollosta jossa eivät saanet sille tehtyä mitään. Niin se näytti ihan kunnnossa olevalta että ennen kuin vaihtelen sitä yritän vielä toisen kerran poltella karstoja putkesta kemikaalien sijasta kuumailmapuhaltimella

23.5.2011 7:54

Mites noi tehot menee simoninissa ja gianellissa? Jollain kokemuksia putkista?

23.5.2011 15:28

gianelli vetää ainaski korkealta ja kovaa, simo vetää alempaa ja tasaisemmin ja ehkä hiukan paremmin ;)

23.5.2011 16:50

Sori ny vaa jos mainostan mut tigerin osia myynnissä, vähä kaikkea löytyy. Pyttyä ja keulaa ja tankkia ei oo.

23.5.2011 21:27

mallukit kirjoitti:gianelli vetää ainaski korkealta ja kovaa, simo vetää alempaa ja tasaisemmin ja ehkä hiukan paremmin ;)

Lisäks ny vielä että simpassa on kovempi piikki, mutta häviää gianellille 5 - 10km/h huipuis, muista osista riippuen. Gianellia ny vielä voi moparilta saara uutena, simpan voi löytää käytettynä.
Ittellä simpas on kyllä komiammat äänetkin, enemmän "krossimaiset".