Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.6.2011 16:05

Ettei vaan olis luisti väärinpäin? Pyöräytä 180 ja kokeile uudelleen.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.6.2011 16:11

Luisti on oikein päin.

Tänää oli tarkotus lähtee serkun luo testaa vapaavirtaussuodattimella, mutta eipä sitten lähetäkkää ku ei papereita löytyny mankiin mistää -.-

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.6.2011 15:50

Noniin, tuli kokeiltua vähän enemmän ilmaa antavaa putsaria. Tyhjäkäynnillä kierrokset oli alhasemmat (hyvä näin) ku vakioputsarilla, mutta ajamisesta ei sit tullu mitää.. Kaasua vääntäessä booas, ja jos hiljens vauhista jos sellaset sattu saamaan :roll: ja taas yritti kiihyttää ni sammu.

Isompaa suutinta ois voinu laittaa ton kans tietty, mut ku ei oo.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.6.2011 18:22

Eikös Honlein imukaulassa ole joku nippa johon tulee joku random letku? Imee liikaa ilmaa, jos se letku on kulunu puhki jostain?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.6.2011 18:33

NYT NOPEESTI HELPPIÄ!
Tuossa rupesin vaihtamaan öljyjä samuraihin (sama kone käytännössä), ja avasin tietenkin väärän öljyropun niin sieltähän singahteli nokkeketjunkiristimen tanko sekä jousi öljyastiaan, kumminpäin ja miten ne pitää laittaa takasin? :S Nopea vastaus kiitos ! :)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

8.6.2011 11:22

JuhoK^ kirjoitti:NYT NOPEESTI HELPPIÄ!
Tuossa rupesin vaihtamaan öljyjä samuraihin (sama kone käytännössä), ja avasin tietenkin väärän öljyropun niin sieltähän singahteli nokkeketjunkiristimen tanko sekä jousi öljyastiaan, kumminpäin ja miten ne pitää laittaa takasin? :S Nopea vastaus kiitos ! :)

Eikös se ny sillee menny että se pitkä putkilo menee eka sinne ja sit se jousi ja sit sil pultilla kiinni
Viimeksi muokannut DummahBass päivämäärä 8.6.2011 11:24, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Monkey viritys ja tekniikka

8.6.2011 11:23

Kellään mitää hyvää keinoo repiä tota kytkimen koppaa irti ku se on vhä niiku jämähtäny siihen :S

Re: Monkey viritys ja tekniikka

8.6.2011 23:05

ei muutako kumivasaralla kylykee ja nitkutat vegee ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

9.6.2011 13:41

Ei auta :s Se on ollu siinä paikoillan 15vuotta nii se o vhä jämähtäny. Uskaltaisko sinne välik koittaa jollai väännellä vai meneekö tiiviste pinta heti lommolle?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

9.6.2011 17:42

Ruuvimeisselillä vaan vääntelet.

Monkey viritys ja tekniikka

9.6.2011 17:49

ei vhitus millää meisselillä tiivistepinnat on sen jälkee vituillaa kyll se lähtee kumivasaralla hakkaat vaan jokapuolelta ,kyllä sitä saa vähä kovemminki hakata sillä ei se paskaks ainakaa mee kumivasaralla ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

13.6.2011 15:37

tietääkö kukaa että kestääkö http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=1742 tommone kone mitää? ja tuleeko siinä noi kaikki mukana mitä tossa sanotaan?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

13.6.2011 19:09

Mankiin saa tehtyä home-made rajoittimen vetämällä akun + -navasta johdon CDI-boxin sinivalkoiseen johtoon. Silloin mopo pätkii niin helevetisti, että kulkee vain 30km/h (vakio manki). ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

13.6.2011 20:58

ktm reacing kirjoitti:tietääkö kukaa että kestääkö http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=1742 tommone kone mitää? ja tuleeko siinä noi kaikki mukana mitä tossa sanotaan?


Sieltä alhaalta valitaan mm. koneesta lypsettävät tehot, kaasarit jne... Nuo OOR:in koneet taitaa olla vähän normikoneita kireämpiä, eli niitä pitää huoltaa tiuhaan tahtiin. Ostat vaan tolta Jouni Niemeltä (vai mikä olikaan) Lifanin 125cc-paketin, on halvempikin.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

13.6.2011 22:29

joo kiitos. :P