12.1.2012 17:22
12.1.2012 18:05
Sinäkö tiedät mitä tuon koneen sisällä on sen ulkonäön perusteella?pbt kirjoitti:turha nuon hyvä kuntosesta on konetta avata jos kerran toimii!
12.1.2012 18:39
12.1.2012 23:46
13.1.2012 21:29
13.1.2012 23:00
13.1.2012 23:20
14.1.2012 0:10
14.1.2012 0:25
14.1.2012 1:55
kannattaa se toinen vaihtaa sieltä kanssa. Siis se vaihteiston puoleinen.ja yksi 6202 C3 laakeri.
Niillä luultavasti menee shimmaus oikein, muttei täysin voi sen varaan laskea. Kannattaa silti koittaa ja lisätä/vähentää prikkoja, jos tarttee.Samat shimmit vaan kiinni jos on siellä välissä.
14.1.2012 2:27
14.1.2012 13:02
14.1.2012 16:19
Sitä 30 päivää vuodessa ei kukaan laske, joten periaatteessa saat jäädä poliisiratsiaan 30 kertaa, ennen kuin voisi edes tulla sanomista, joten mielestäni tuo ajorajoitus ei näitä liikenteestä poista, eikä kellään tule omatunnontuskia kun on tullut kusetettua vakuutusyhtiötä ja ajettua sillä autolla vuoden ympäri. Mopon tapauksessakaan ei kukaan edes voi mopon ulkonäön perusteella tietää että onko se mopo museokilvissä vai ei.Sen takia ne myös katoaa, kun eihän niillä edes saa ajaa kun sen, mitä se on 30 päivääkö vuodessa?
Juuri tämän vuoksi tohon museokilpeen pitäisi saada joku enimmäisraja, montako niitä autoja saa niissä kilvissä olla. Esimerkiksi joku 40-luvun jenkki on täälläpäin museokilvissä todella arvokas, harvinainen ja pitää ehdottomasti säilyttää museokilpi kunnossa, kun taas joku volvoja tai saabbeja on joka paikka täynnä museorekkarissa nostamassa varaosien hintoja.onhan se tavallaan hienoa jos on joku museorekisterissä oleva harvinainen peli, joskin nykyään alkaa museorekisteriki olemaan aika tavallinen juttu, juurikin kun niitä vanhoja niin paljon on museorekisterissä.
14.1.2012 18:51
14.1.2012 20:31