Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.11.2012 12:15
Reetuhai2 kirjoitti:Ainiin, vanhassa DT:ssä se vissiin olikin... Empä oo muistanu.
Ja minkäs takia sitten vakiona on 9 tulppa, jos toimis 8:lla paremmin?
en tiiä mutta käytän 8 koska 9 ei mulla toimi. the end!
11.11.2012 13:53
Joo. Sanoisin kyllä vaan ettei kaikki oo kunnossa sillon. Ootkos testannu useemmalla 9:sillä? Jos sulle on vaan sattunu paska tulppa.
11.11.2012 16:26
Reetuhai2 kirjoitti:Joo. Sanoisin kyllä vaan ettei kaikki oo kunnossa sillon. Ootkos testannu useemmalla 9:sillä? Jos sulle on vaan sattunu paska tulppa.
joo 2 kpl 9 + 2kpl denson ysiä vastaavaa on menny rikki. itekki vähä ihmettelen kyllä joo mutta kasilla pelaa ni sillon sillä mennään
11.11.2012 17:51
Yammu booailee aijossa kun pitää yli 2/4 kaasust, ja vapaalla sekä vaihteella kun kierrättä nii kuluu sellane ääni et ottais rajotin vastaa? rajotin ohitettu.
Moottorin vikavalo palaa?
Tulppa vaihdettu, kaasari puhdistettu, katottu puolan johot et on kunnos yms..
Viriä: technigas enoxi, powerfiltteri, 96 suutin ja välejä vaihdettu ei mitää erikost.
Viimeksi muokannut detsi0808 päivämäärä 11.11.2012 18:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
11.11.2012 18:02
mistä löytys dt:see jarrupalat? tai mitkä ne koot on?:-)
11.11.2012 19:48
Detsi0808, miten on rajotin ohitettu?
TunturiDT, koitappa kunnon NGK:n tulpalla.
11.11.2012 19:51
kierrostenrajottimella sillai et ku se on päällä mopo kiertää miten paljo vaa ja ku on off ni mopo kiertää moricin mukaisesti :d
11.11.2012 19:52
varpaat_suussa kirjoitti:Ei, koska pultit eri kohdissa.
Eikös toi keskireiän koko ole jotakuinkin samanlainen kaikissa takarattaissa. Ei tuota mitään ongelmaa porata reikiä oikeisiin paikkoihin, jos vain levyn keskireikä on oikean kokoinen...
11.11.2012 20:12
detsi0808 kirjoitti:kierrostenrajottimella sillai et ku se on päällä mopo kiertää miten paljo vaa ja ku on off ni mopo kiertää moricin mukaisesti :d
Kerroppa samantien, miten tää onnistuu. Kukaan muu ei siinä ole tainnut onnistua.
11.11.2012 20:26
detsi0808 kirjoitti:Yammu booailee aijossa kun pitää yli 2/4 kaasust, ja vapaalla sekä vaihteella kun kierrättä nii kuluu sellane ääni et ottais rajotin vastaa? rajotin ohitettu.
Moottorin vikavalo palaa?
Tulppa vaihdettu, kaasari puhdistettu, katottu puolan johot et on kunnos yms..
Viriä: technigas enoxi, powerfiltteri, 96 suutin ja välejä vaihdettu ei mitää erikost.
Vaikuttas liian pieneltä tuo suutin.
11.11.2012 20:27
Joo detsi0808, ei kyllä noin taida onnistua ohittaminen
11.11.2012 21:48
periaatteessahan onnistuis sillai, ku jos ne johot ei oo yhes siel moricis nii se silti rajottaa. eli esim. sokeripala + ledi ja lediin yhistettynä kytkin ja kytkin kiinni toisessa päässä johtoa ?
11.11.2012 22:11
Nii mut millään normi cgc-rajottimella ei ainakaan onnistu kun siellä ei oo sitä lediä.
12.11.2012 8:10
Siis sillain saa toimiin, etä laittaa sen ledin/diodin katkasian eteen ja katkasin pitää olla mallia on/off/on
Mutta, nuohan ledi/diodi paskaräpellykset ei monellakaan ole toiminu...
12.11.2012 8:15
Reetuhai2 kirjoitti:Detsi0808, miten on rajotin ohitettu?
TunturiDT, koitappa kunnon NGK:n tulpalla.
sanoin jo että 2 ngk br9es on menny tällä hetellä paikollaan ngk br8es ja se kestää